Tuinposter

zondag 23 mei 2010 om 23:39
Een kale muur of schutting in de tuin? Dan is er wat mij betreft maar 1 optie: een mooie klimplant! Ik ben gek op klimplanten, mijn hele tuin zit er vol mee. Passiebloem, blauwe regen, clematis, kamperfoelie, jasmijn, akebia, er zijn zoveel soorten. En velen daarvan zijn zo mooi. Er zijn trouwens behalve de welbekende klimop (vind ik persoonlijk niks) nog heel veel andere groenblijvende klimmers. Een mooie klimplant? Daar kan een canvas tuin-schilderijtje echt niet tegen op!
zondag 23 mei 2010 om 23:41

zondag 23 mei 2010 om 23:49
quote:Sarah Scott schreef op 23 mei 2010 @ 23:43:
Guinevieve, tja; dat heeft tijd nodig
Voor de lelijke schutting hier heb ik mijn kruidentuin gemaakt, met in het midden een kamperfoelie, een passiebloem en een clematis.
Bovendien zorgen die klimplanten in de winter alsnog voor een kale schutting Een mooie tuin heeft altijd tijd nodig. Alhoewel je sommige (klim)planten op een mooi groot formaat kunt kopen. En over die winter: kies voor een groenblijvende. Je hebt groenblijvende kamperfoelies, clematissen en nog veel meer, ideaal.
Guinevieve, tja; dat heeft tijd nodig
Voor de lelijke schutting hier heb ik mijn kruidentuin gemaakt, met in het midden een kamperfoelie, een passiebloem en een clematis.
Bovendien zorgen die klimplanten in de winter alsnog voor een kale schutting Een mooie tuin heeft altijd tijd nodig. Alhoewel je sommige (klim)planten op een mooi groot formaat kunt kopen. En over die winter: kies voor een groenblijvende. Je hebt groenblijvende kamperfoelies, clematissen en nog veel meer, ideaal.

maandag 24 mei 2010 om 10:04
Ik heb een doek van geloof ik 2,5 bij 2 meter en heb er maar 115 euro voor betaald. Een eigen foto was op dit formaal eigenlijk niet mogelijk. Te weinig pixels. Ik heb een foto op internet gekocht. Ik weet de site nu even niet. Zal het later even aan mijn man vragen.
Ik vind het resultaat fantastisch. Tuin lijkt nu twee keer zo groot.
Ik vind het resultaat fantastisch. Tuin lijkt nu twee keer zo groot.
maandag 24 mei 2010 om 10:34
Wij hebben ook een tuinposter van een bloeiende Magnolia.(merk 2LIF)
Was helemaal niet duur, rond de 40 euro en is na 2 seizoenen nog steeds even mooi als toen we hem kochten, helemaal nog niet verkleurd oid. We hebben hem gekocht bij Groenrijk, maar laatst heb ik ze ook zien staan bij Bos, Tuin en Dier. Daar stonden overigens nog veel meer soorten, maten en smaken.
http://2lif.nl/index.php? ... ectionID=18&customerID=20
Was helemaal niet duur, rond de 40 euro en is na 2 seizoenen nog steeds even mooi als toen we hem kochten, helemaal nog niet verkleurd oid. We hebben hem gekocht bij Groenrijk, maar laatst heb ik ze ook zien staan bij Bos, Tuin en Dier. Daar stonden overigens nog veel meer soorten, maten en smaken.
http://2lif.nl/index.php? ... ectionID=18&customerID=20
maandag 24 mei 2010 om 13:42
Ik heb idd op internet gekeken bij tuinposter.nl volgens mij.
Je kan dan kiezen uit een eigen foto of foto's van uit hun collectie. Gespannen op een frame of met gaten, aluminium fraim er omheen. Ik kwam uit op 300/400 euro.
Een klimop had ik maar heb ik weggehaald. de Hedra groeide bij mijn buren naar binnen. Te veel gedoe.
Ik ga ook maar eens kijken bij een tuincentrum.
Je kan dan kiezen uit een eigen foto of foto's van uit hun collectie. Gespannen op een frame of met gaten, aluminium fraim er omheen. Ik kwam uit op 300/400 euro.
Een klimop had ik maar heb ik weggehaald. de Hedra groeide bij mijn buren naar binnen. Te veel gedoe.
Ik ga ook maar eens kijken bij een tuincentrum.