Tuinposter

23-05-2010 23:26 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een tuinposter op een kale lange muur in de tuin.

Nu heb ik op internet wel wat sites bekeken.

Er zijn verschillende ophangsystemen. Geen idee wat beter is.

Is een eigen foto net zo mooi?

Wie heeft hier ervaring mee?
Hé toevallig! Wij hebben een oerlelijke golfplaten schutting (afgebladderde witte verf enzo ) en heb gisteren ook eens een tuinposter geopperd. Als zullen dat er hier wel 2 a 3 moeten worden. Ik lees mee dus!
Oh grappig, tot vandaag had ik er nog nooit van gehoord. Maar ik zag het op de site van de Hema en op de site van de Praxis.

Een eigen foto is mooi als het een goede foto met hoge resolutie is.
Wij hebben een oppervlakte van 5 bij 2 te vullen....wordt best prijzig geloof ik (een nieuwe schutting zal goedkoper zijn )
Een kale muur of schutting in de tuin? Dan is er wat mij betreft maar 1 optie: een mooie klimplant! Ik ben gek op klimplanten, mijn hele tuin zit er vol mee. Passiebloem, blauwe regen, clematis, kamperfoelie, jasmijn, akebia, er zijn zoveel soorten. En velen daarvan zijn zo mooi. Er zijn trouwens behalve de welbekende klimop (vind ik persoonlijk niks) nog heel veel andere groenblijvende klimmers. Een mooie klimplant? Daar kan een canvas tuin-schilderijtje echt niet tegen op!

Ik zie ze overal van lavendelvelden en buddhas! Maar wat is nu een leuke "eigen"foto die niet snel verveelt?

Misschien eentje van mijzelf in een te krappe bikini zodat ik van de koek en rose afblijf..Zit al twee dagen te snoepen in het zonnetje:-)
Guinevieve, tja; dat heeft tijd nodig

Voor de lelijke schutting hier heb ik mijn kruidentuin gemaakt, met in het midden een kamperfoelie, een passiebloem en een clematis.

Bovendien zorgen die klimplanten in de winter alsnog voor een kale schutting
Ik wil ook een tuinposter, ik lees ook mee.

Klimop is geen optie, helaas.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Neeeeej geen klimop!
quote:Sarah Scott schreef op 23 mei 2010 @ 23:43:

Guinevieve, tja; dat heeft tijd nodig

Voor de lelijke schutting hier heb ik mijn kruidentuin gemaakt, met in het midden een kamperfoelie, een passiebloem en een clematis.

Bovendien zorgen die klimplanten in de winter alsnog voor een kale schutting Een mooie tuin heeft altijd tijd nodig. Alhoewel je sommige (klim)planten op een mooi groot formaat kunt kopen. En over die winter: kies voor een groenblijvende. Je hebt groenblijvende kamperfoelies, clematissen en nog veel meer, ideaal.
sarah: op tuinposter.nl kun je posters tot 7 meter breed bestellen. (moet je wel een dikke bankrekening voor mee nemen)
Friezin! Ja die heb ik toevallig net gegoogled! En laat ik die dikke bankrekening nou net niet hebben

Guinevieve; yep een mooie tuin heeft tijd nodig, daarom wil ik er nu ook niet teveel (geld) in investeren, omdat ie over 10 á 15 jaar toch rigoreus op de schop gaat
heb er ook toevallig deze week naar gekeken. Maar dit was wel duur zeg!
Ik surfde op digidoek punt en el. Oeioeioei ook niet goedkoop. Gaat voorlopig maar voor de 'meuk' die de Leen Bakker en de Gamma & Co aanbieden....
hema heeft het ook volgens mij
Guinevieve, wat een gave foto. Is dat bij jou in de tuin ?
zijn jullie niet bang dat je zo'n tuinposter na 2 jaar weer beu bent?

wellicht kun je ook kijken bij bedrijfjes die op grootformaat printen, kan goedkoper zijn. Bijv. bij budgetbanners.nl,
Ik heb een doek van geloof ik 2,5 bij 2 meter en heb er maar 115 euro voor betaald. Een eigen foto was op dit formaal eigenlijk niet mogelijk. Te weinig pixels. Ik heb een foto op internet gekocht. Ik weet de site nu even niet. Zal het later even aan mijn man vragen.

Ik vind het resultaat fantastisch. Tuin lijkt nu twee keer zo groot.
Wij hebben ook een tuinposter van een bloeiende Magnolia.(merk 2LIF)

Was helemaal niet duur, rond de 40 euro en is na 2 seizoenen nog steeds even mooi als toen we hem kochten, helemaal nog niet verkleurd oid. We hebben hem gekocht bij Groenrijk, maar laatst heb ik ze ook zien staan bij Bos, Tuin en Dier. Daar stonden overigens nog veel meer soorten, maten en smaken.

http://2lif.nl/index.php? ... ectionID=18&customerID=20
Ik heb idd op internet gekeken bij tuinposter.nl volgens mij.

Je kan dan kiezen uit een eigen foto of foto's van uit hun collectie. Gespannen op een frame of met gaten, aluminium fraim er omheen. Ik kwam uit op 300/400 euro.

Een klimop had ik maar heb ik weggehaald. de Hedra groeide bij mijn buren naar binnen. Te veel gedoe.

Ik ga ook maar eens kijken bij een tuincentrum.
Tuinposter....sorry dat ik het zeg, maar wat ontzettend onorigineel...en lelijk

Ik ben het eens met Guinevieve!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven