Tupperware

23-10-2019 14:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 jaar geleden bij een party geweest en verder heb ik er nooit meer mee te maken gehad. Ik vond het altijd te duur.

Bestaan die party's nog steeds en is dat de enige manier om aan tupperware te komen? Ik heb namelijk iets gezien wat ik wel wil hebben. Online staat het niet tussen de producten.
Wie kan mij iets vertellen over de wereld van tupperware?
volgens mij heb ik in Utrecht Hoog-Catharijne wel eens een winkel gezien, verder is het nog steeds dezelfde thuisverkoop, soms ie ik ook wel iemand op een beurs/braderie staan (margrietbeurs ook volgens mij)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier stonden ze laatst op de markt. En ik weet dat er ook consulentes op facebook zitten. Verder kun je via de website ook met een consulent in contact komen. Zo ben ik aan mijn huidige consulente gekomen. Ik had een garantiedingetje en dat heb ik via de website gemeld en toen nam zij contact met mij op
Kan alleen via een consulent (en als zo'n consulent toevallig op een braderie staat)

Ik heb even gekeken en via deze link: https://www.tupperware.nl/connect#partymanager vind je iemand bij de in de buurt en ook contactgegevens. Volgens mij kun je daar je bestelling zo doorgeven.
Marktplaats staat er vol mee.
ik geef mn bek ook maar een douw
Marktplaats, Koningsmarkten, etc. Voor mijn dochter kon ik ook op Amazon Tupperware bordjes kopen. Waren niet eens zo gek duur en gewoon heel handig.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hier hebben ze ook een pop-up winkel gehad
Kringloopwinkel.
Daar komt mijn meeste onverslijtbare Tupperware vandaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
https://www.tupperware.nl/producten/catalogus voor oudere dingen tweedehands kijken inderdaad
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
chentolove schreef:
23-10-2019 16:03
Hier hebben ze ook een pop-up winkel gehad
Waar is ‘hier’? ;-)
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
23-10-2019 16:25
Waar is ‘hier’? ;-)
Nu weet ik niet waar chentolove vandaan komt , maar ik weet dat er in ieder geval in Assen ook 1 gezeten heeft, maar die is al jaren weg
Bedankt voor de reacties. Heb de koektrommel gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven