Tv & internet: welke provider?

31-03-2012 20:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam en ik ben op zoek naar een geschikt internet en tv abonnement. Bellen heb ik niet nodig, heb genoeg aan mijn mobiel. Ik vroeg mij af of er iemand tips heeft voor een bepaalde provider? Omdat ik alleen ga wonen wil ik niet te veel geld uit geven! UPC kost de eerste 3 maanden ¤ 23, maar daarna betaal je het dubbele, terwijl het bij Telfort ¤36 per maand is. Ik hoor graag jullie tips, klachten en adviezen!!

Liefs x
Tv heb ik digitenne van Kpn 10 euro per maand en internet via telfort 20 euro per maand.
KPN
quote:driekie schreef op 31 maart 2012 @ 20:23:

Tv heb ik digitenne van Kpn 10 euro per maand en internet via telfort 20 euro per maand.Wat toevallig, ik ook!
Digitenne was hier ruk, een langs rijdende brommer zorgde al voor storend beeld.

Ziggo was tot nu toe onze beste ervaring, daar zijn we weg gegaan omdat we voor de tweede keer te maken kregen met een prijsverhoging, terwijl wij er geen extra services bij kregen.

Nu Tele2, maar ook daar vaak storingen met internet en tv.

We overwegen nu glasvezel van KPN.
Ziggo levert niet in Amsterdam.

Zelf had ik eerst UPC. Toen overgestapt naar Digitenne en Internet van KPN. Ik heb nog NOOIT zulke slechte televisie gehad. Zelfs 30 jaar geleden over een grote antenne op het huis was het beter....

Toen KPN opgebeld dat ik dus ging opzeggen, wilde weer naar UPC, maar om mij te behouden kreeg ik fikse korting en Interactieve TV. Dit bevalt wel goed en was voor mij duidelijk het goedkoopste, maar sja, dat is voor jou niet zo goed vergelijken

Mijn ervaringen met UPC waren overigens ook goed.
quote:philine1991 schreef op 31 maart 2012 @ 20:15:

Hoi allemaal!

Ik ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam en ik ben op zoek naar een geschikt internet en tv abonnement. Bellen heb ik niet nodig, heb genoeg aan mijn mobiel. Ik vroeg mij af of er iemand tips heeft voor een bepaalde provider? Omdat ik alleen ga wonen wil ik niet te veel geld uit geven! UPC kost de eerste 3 maanden ¤ 23, maar daarna betaal je het dubbele, terwijl het bij Telfort ¤36 per maand is. Ik hoor graag jullie tips, klachten en adviezen!!

Liefs x

telfort 36 per maand????

Wat raar, ik betaal (en ben net klant) inclusief bellen 26,50.... (voor jou dus 21,50 voor alleen internet..)
Hier erg tevreden over telfort, wij hebben nu een jaar internet van ze betalen iets van 25 euro, altijd snel en werkt altijd. Tv erbij met recorder is geloof ik 11 euro extra.
quote:blackmoon777 schreef op 01 april 2012 @ 07:45:

[...]

telfort 36 per maand????

Wat raar, ik betaal (en ben net klant) inclusief bellen 26,50.... (voor jou dus 21,50 voor alleen internet..)" ik ben op zoek naar een geschikt internet en tv abonnement"
duurste abonement van telfort is 25 euro, en dan heb je de 50 MB....
UPC zuigt.
Wij hebben UPC en dat is echt niet aan te raden.Wij hebben heel vaak geen internet of internet dat heel vaak een paar seconden of minunten wegvalt. Heel irritant.Daarnaast is ook de service van UPC echt bagger. Een tijdje terug belde ik er naartoe, omdat we geen i-net hadden. Kreeg ik als antwoord 'Mevrouw, u kunt op onze website zien of er een storing bij u in de buurt is' Toen ik herhaalde dat ik geen i-net had en dat dus lastig werd kreeg ik precies hetzelfde antwoord.

Dus ik raad UPC sterk af.
Ik ben dan weer heel tevreden over UPC.

Ik heb altijd internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven