vaatwasser 45 cm onderbouw

06-03-2010 14:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft een onderbouw vaatwasser van 45 cm breed?
Hoezo?
ik waarom?
Ik niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik weet het niet, heb geen cm. bij de hand. Het is wel inbouw/onderbouw.
Ja ik. Wil je weten of dat handig is? Nee veel te klein, ook als je met z'n 2en bent.
Gehad.

Hoezo???
Ik zou zo'n ding in het echt gaan bekijken voor je er eentje koopt, het is klein van binnen.
Wij hadden een inbouw, die is kapot gegaan. Volgend jaar krijgen wij een nieuwe keuken, nu willen we een onderbouw kopen voor 1 jaar die we daarna weer eventueel verkopen.

Mijn vraag is: diegene die onderbouw heeft, past die machine dan tussen de 2 kastjes in, kun je die daar tussen in schuiven?
Als de ruimte tussen de kastjes 45 cm is, dan past het. Ik heb dat ooit met een 60 m gedaan, niet mooi maar hij deed het en daar ging het tenslotte om. Niets te vinden op Marktplaats? 45 cm wordt minder verkocht dus wellicht best duur in verhouding tot een 60 cm. Prima voor twee personen die de pannen met de hand afwassen.

NB voor 150 Euro ben je klaar via MP.
Ik heb een 45 cm. Prima voor ons 3 persoons huishouden. Grote pannen wassen we meestal wel met de hand af. Kleine pannetjes kunnen er wel in. Machine draait ongeveer om de 2 dagen.
Elianne, de ruimte tussen de kastjes is 45 cm, maar er moet wel een onderbou tussen passen. Bedoel jij dat ook? 150 euro op marktplaats, is dat ook een onderbouw? bedankt als je reageert.
Ik heb er ook 1 van 45 cm, groter past niet in mijn keuken! Doordeweeks eten we vaak met z'n 5en en alles past er prima in met wat passen en meten! Hoef zelden wat met de hand af te wassen!
Diesel, volgens mij is de buitenmaat van zo'n vaatwasser 45 cm dus als dat ook tussen de kastjes zo is zou het toch moeten passen? Oke, een cm meer ruimte zou fijn zijn Ik had iets van 61 cm en daar ging dus een 60 cm brede vaatwasser tussen. Even duwen, wringen en mopperen en dan staat hij vast op de goede plek. Oja, volgens mij had ik een gewone vaatwasser en omdat de ruimte van vloer tot mijn aanrechtblad hoog genoeg was paste de vaatwasser er onder zonder dat het een onderbouwmodel was. Even meten, vaatwasser is meestal 85 cm hoog.

Op MP heb ik gezocht op vaatwasser tot 45 cm breed maar zie nu dat het inderdaad vaak gewone zijn ipv onderbouw. Je zou ook kunnen kijken naar een inbouw en er dan een deurtje van IKEA op kunnen zetten. Staat misschien ook nog netter dan zo'n vaatwasdeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven