Valillant verwarming instellen

19-09-2011 16:33 27 berichten
ik wil de centrale verwarming instellen in een automatische stand zeg maar. dat die dus sochtends vanzelf aanspringt en savonds vanzelf uitgaat.

ik woon in dit huis nu iets meer dan 3 jaar, mijn vriend en ik snappen dat ding voor geen meter en we zitten er dan ook altijd mee te klooien. ik doe nu dus een poging, maar dat lukt voor geen meter.

wie heeft er ook zo'n verwarming en wil mij ff vertellen wat ik doen moet

thanks.....
de middelste stand? is dat dat yin yang teken of het klokje?

aan vaillant heb ik ook niks, heb ze al 2 x gebeld.....

ik heb trouwens geen klep die open kan dus ik denk dat ik een andere heb....

het is me wel duidelijk dat je de H1, H2, H3 in moet stellen,

maar dat lukt dus niet. de 1e 2 wel, maar de laatste wil ik dan van 22u tot 06u doen en dat doet ie niet.......

heb zin om dat ding kapot te rammen......
Blijft de optie die ik al eerder gaf; sluit een onderhoudsabonnement af, maak een afspraak voor onderhoud en laat het de monteur doen.

Voordeel van zo´n abonnement; als je midden in de winter in de kou zit mag je ze bellen en komen ze je helpen, je betaalt dan alleen de onderdelen die vervangen moeten worden, geen voorrijkosten en geen uurloon. Hebben wij ook, al een paar keer gebruik van gemaakt en dan was er iets heel simpels kapot, kostte dan 2 tientjes ofzo, maar blij dat ik was als er op zaterdag iemand kwam zorgen dat we weer warm konden douchen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven