Vaste (huis)telefoon

05-12-2014 12:12 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dat nog?

Ik wel en ik twijfel om het weg te doen (opzeggen)

Ik bel er hooguit 2 nummers mee en word er heel zelden op gebeld.

Opzeggen zou in het kader van bezuinigen zijn, betaal nu 60 euro voor een alles-in-1 pakket van UPC

Voor een 2-in-1 ga ik 42 euro betalen.

Zit al jaren bij UPC en dat bevalt me best.

Bij mijn mobiele abonnement heb ik een familiebundel dus vrij bellen met kinderen en moeder, kan eventueel nog 2 nrs bijvoegen (kletsvriendinnen bijvoorbeeld)

Eigenlijk vind ik het zonde geld die vaste telefoon
Dan zijn jullie in NL nog "goedkoop" af.

Hier in BE zijn de meeste telefoon-internet-digitaal tv-packs iets van een 70 à 75 euro.

Plus het verbruik van de telefoon natuurlijk.

Tenzij je natuurlijk inderdaad ultratraag internet wil of geen telefoon of tv.

Mijn rekening (abo + verbruik) vorige maand was 82 euro.
Ik heb internet en interactieve tv van Ziggo voor 39,95.

Met telefoon komt er nog 5 euro bij. De internetsnelheid is 30 mbit/s.
quote:Mietrot schreef op 06 december 2014 @ 15:21:

Dan zijn jullie in NL nog "goedkoop" af.

Hier in BE zijn de meeste telefoon-internet-digitaal tv-packs iets van een 70 à 75 euro.

Plus het verbruik van de telefoon natuurlijk.

Tenzij je natuurlijk inderdaad ultratraag internet wil of geen telefoon of tv.

Mijn rekening (abo + verbruik) vorige maand was 82 euro.

Dat is gek, bij welke provider zit jij dan?

Ik zie genoeg aanbiedingen bij Scarlet, Snow, Billi, Proximus, Telenet, EDPNet, TV Vlaanderen en allemaal onder de 50 euro.
Zit er ook niet 'n verschil in glasvezel en z'n voorganger qua prijs?
Ja dat klopt. Glasvezel is wel duurder.

Ik heb gewoon kabel internet met interactieve tv. Mijn internet is absoluut niet langzaam vind ik.
quote:minnimouse schreef op 06 december 2014 @ 16:43:

[...]

Dat is gek, bij welke provider zit jij dan?

Ik zie genoeg aanbiedingen bij Scarlet, Snow, Billi, Proximus, Telenet, EDPNet, TV Vlaanderen en allemaal onder de 50 euro.

Belgacom. Nu van naam veranderd naar Proximus.

Het is gewoon een standaard pack waarbij we korting krijgen voor de tv.

Alles een paar maanden geleden nog nagespeurd en als we 't zelfde willen hebben wat we nu hebben, is 't toch echt de meest logische. Het enige echte alternatief is Telenet en die komen er bij mij niet in (in 't verleden teveel problemen mee gehad). En dat scheelt dan 1 of 2 euro per maand waarbij je ook nog es extra installatiekosten en administratiekosten betaalt.

Ik zie bovendien bij mijn ouders hoeveel last zij met Telenet hebben voor hun digitale tv ... Scheelt altijd wel iets.
Ik en de kinderen hebben alle drie een mobiele telefoon, voor hun wordt er nooit gebeld op de vaste lijn

Die 62 euro is tv, internet en gratis bellen (naar vast en nu ook mobiel) maar ik bel niet veel, behalve naar 1 vriendin en mijn moeder. Die bel ik mobiel want die zit in mijn familiebundel. Vriendin kan ik er ook in doen want ik heb nog plek over.

UPC morgen nogmaals bellen. De laatste die ik daar aan de lijn had vond dat ik maar moeilijk deed over de verhoging en ik belde echt heel veel hoor (5 uur in de maand max)

Ik betaal dus 40 euro voor digitale tv, internet en bellen. 18 euro of zo betaal ik voor kabel tv

Heb de pakketten bij upc bekeken maar mij was het niet duidelijk of die 18 euro overal nog bijkomt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven