Verhuis/ kerstkaart
dinsdag 17 december 2013 om 21:35
Op zoek naar inspiratie vraag ik graag jullie om advies.
Begin januari krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Het leek me handig om kerst/ verhuiskaarten te maken dit jaar.
We hebben geen kinderen. We moeten wel veel klussen (nee, niet klussen als in klussen op de zwanger-pijler)
Wie heeft er wat leuke ideeën... Mijn creativiteit lijkt op te gaan aan de nieuwe inrichting van het huis.
Tips voor online kaarten maken zijn ook van harte welkom want ik heb dit nog nooit gedaan.
Alvast bedankt!
Begin januari krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Het leek me handig om kerst/ verhuiskaarten te maken dit jaar.
We hebben geen kinderen. We moeten wel veel klussen (nee, niet klussen als in klussen op de zwanger-pijler)
Wie heeft er wat leuke ideeën... Mijn creativiteit lijkt op te gaan aan de nieuwe inrichting van het huis.
Tips voor online kaarten maken zijn ook van harte welkom want ik heb dit nog nooit gedaan.
Alvast bedankt!
dinsdag 17 december 2013 om 21:51
Ja dat zijn ook goede ideeën, een kaartje erin. Dat ik daar niet aan dacht!
Het leek me alleen makkelijker online.
Ben die kerstkaarten schrijven een beetje beu (of vergis ik me in het gemak van online kaarten?)
Mijn idee was een gedeeltelijke fotokaart met in t gedeelte van de foto een leuke verhuistekst en de rest kerstsfeer.
Het leek me alleen makkelijker online.
Ben die kerstkaarten schrijven een beetje beu (of vergis ik me in het gemak van online kaarten?)
Mijn idee was een gedeeltelijke fotokaart met in t gedeelte van de foto een leuke verhuistekst en de rest kerstsfeer.
dinsdag 17 december 2013 om 21:53
quote:Apatura schreef op 17 december 2013 @ 21:43:
Zoek kerstkaarten met n huisje voorop, print weet ik hoeveel verhuisberichtjes, plak deze voorin de kerstkaart en zet op de andere helft je kerstwens e.d.Hier heb ik naar gezocht maar vond ze niet echt in mijn smaak. Nu ben ik ook nog niet echt thuis in die kaartensites moet ik zeggen.
Zoek kerstkaarten met n huisje voorop, print weet ik hoeveel verhuisberichtjes, plak deze voorin de kerstkaart en zet op de andere helft je kerstwens e.d.Hier heb ik naar gezocht maar vond ze niet echt in mijn smaak. Nu ben ik ook nog niet echt thuis in die kaartensites moet ik zeggen.
dinsdag 17 december 2013 om 21:57
Kijk even op greetz.
Bijvoorbeeld zoiets:
http://www.greetz.nl/kaar ... bloon%3Ftype%3Dfoto-kaart
En dan een foto van je nieuwe huisje en ipv een andere foto je nieuwe adres ofzo?
Op greetz kun je sowieso heel makkelijk extra tekst toevoegen. Bijvoorbeeld ook aan de binnenkant van de kaart een extra tekstje doen
Bijvoorbeeld zoiets:
http://www.greetz.nl/kaar ... bloon%3Ftype%3Dfoto-kaart
En dan een foto van je nieuwe huisje en ipv een andere foto je nieuwe adres ofzo?
Op greetz kun je sowieso heel makkelijk extra tekst toevoegen. Bijvoorbeeld ook aan de binnenkant van de kaart een extra tekstje doen
dinsdag 17 december 2013 om 22:19
dinsdag 17 december 2013 om 22:58
Het is gelukt! Via online kerstkaarten met een huisje, wat bedoeld was voor een foto, daar heb ik een tekst ingeplakt. Voor de rest is het een gewone kerstkaart.
Nu maar afwachten wat eruit komt en of het goed leesbaar is.
Haha ben daar niet zo'n held in
Morgen of overmorgen komen ze aan. Wel via post!
Bedankt voor de tips daar heb ik zeker wat aan gehad.
Fijne feestdagen allemaal!
Nu maar afwachten wat eruit komt en of het goed leesbaar is.
Haha ben daar niet zo'n held in
Morgen of overmorgen komen ze aan. Wel via post!
Bedankt voor de tips daar heb ik zeker wat aan gehad.
Fijne feestdagen allemaal!