Verhuisdozen kopen

13-04-2010 12:08 49 berichten
Ik heb verhuisdozen nodig en weet niet waar ik ze kan kopen!

Google zegt de Gamma, maar die is heel lastig te bereiken hier met t OV en op de fiets met van die dozen gaan slepen lijkt me niks.

Verder zegt google dat je ze online kan bestellen, maar wij wonen ergens aan de achterkant van een huis verstopt waar geen pakketjesbezorger ons ooit kan vinden.

Weet iemand nog een winkel waar je ze kan komen?
@Pijnboompitje: heb net even op de site van een bouwmarkt gekeken, daar waren ze 2 euro per stuk, bij de verhuiswinkel al 80 cent per stuk dus dat scheelt.

Plan van aanpak: Eerst alle supermarkten aflopen en dan bijkopen bij de verhuiswinkel.

Note to self: volgende keer ruim op tijd beginnen met dozen verzamelen..
quote:Moonlight82 schreef op 13 april 2010 @ 12:29:

Sinaasappeldozen hebben toch zo'n gat onderin? Of hebben ze hier andere sinaasappeldozen dan in de rest van het land? Dat zijn bananendozen. Ken je fruit
Daarstraks trouwens, dialoog tussen vriend en mij, toen we op google zaten te zoeken maar er niet helemaal uitkwamen:

Ik: Ik vraag t wel even op Viva.

Hij: Ja ok, maar ik wou wel graag vandaag nog die dozen gaan halen.

Ik, ietwat beledigd: Ja hallo als ik het op Viva vraag heb ik binnen 5 minuten heel veel antwoorden hoor.

Hij: Oh. Sorry dat ik even geen vertrouwen in het Vivaforum had..

Lang leve Viva
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb nog nooit gesnapt waarom er in een bananendoos een gat zit? Dan vallen alle bananen er toch uit??
quote:Loreyi schreef op 13 april 2010 @ 12:31:

@Panda: regio 024.

Ik ben er trouwens net achter gekomen dat we hier ook een verhuiswinkel hebben Dan wonen we bij elkaar in de buurt. Als je belangstelling hebt, vraag dan bij de Angel mijn mailadres even op.
quote:Moonlight82 schreef op 13 april 2010 @ 12:29:

Sinaasappeldozen hebben toch zo'n gat onderin? Of hebben ze hier andere sinaasappeldozen dan in de rest van het land? Nee hoor, de sinaasappeldozen van de AH zijn van steviger karton dan de doorsnee verhuisdoos, met een sterke, dichte bodem Ideaal! (en als je ze netjes stapelt ziet het net zo netjes uit als verhuisdozen, alleen zijn ze oranje i.p.v. wit)
quote:diedietje schreef op 13 april 2010 @ 12:44:

Maar ik heb nog nooit gesnapt waarom er in een bananendoos een gat zit? Dan vallen alle bananen er toch uit??Ook nooit begrepen. Zou het kostenbesparend zijn?
Loreyi woon je in de buurt van Eindhoven? Ik heb ook nog een hele stapel staan
Bananendozen zijn niet handig ivm stof door klussen. Verhuisdozen daarentegen zijn niet sterk. Het is een afweging maken.

Als je voor bananendozen gaat zou ik een afspraak maken met een vakkenvuller/filiaalmanager dat ze dozen voor jou apart zetten. Die dozen zijn altijd het eerste weg uit de dozenbak.
Ennehm, Nijmegen is toch geen durp?
quote:hanneke000 schreef op 13 april 2010 @ 12:47:

[...]

Nee hoor, de sinaasappeldozen van de AH zijn van steviger karton dan de doorsnee verhuisdoos, met een sterke, dichte bodem Ideaal! (en als je ze netjes stapelt ziet het net zo netjes uit als verhuisdozen, alleen zijn ze oranje i.p.v. wit)

Ah, okee, ik heb idd slechte ervaringen met die dozen met-gat. Denk je t op te lossen door iets op de bodem te leggen maar valt er toch weer iets doorheen of dat hele plaatje flikkert eruit.

Maar bij de supermarkt: vraag je dan of ze ze willen sparen ofzo? Of ga jij (bijvoorbeeld) op dinsdagochtend vroeg die dozen scoren, iedere week?

Ik zie meestal in die dozenzooi hooguit twee dezelfde (handige) dozen en voor de rest allemaal verschillende kleine onhandige dozen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ooooh, dat scheelt inderdaad!
Carpe diem
3 weken voordat ik ging verhuizen waren de sinaasappels in de aanbieding bij de AH. Toen heb ik vrienden gecharterd en heb ik met een clubje de dozenhoek geplunderd. Paar dagen later weer, en toen had ik er 23
Als je serieus een heel huis gaat verhuizen moet je geen bananendozen gebruiken. Voor een studentenkamer of mini-appartementje gaat dat wel, maar niet als je het over 100-150 dozen hebt.

Die dingen stapelen onregelmatig en zo'n gat in de bodem is echt niet handig als je elke keer moet verzinnen hoe je dat bij deze doos nou weer eens af zult gaan dekken.
Bananendozen zijn ook waardeloos, de sinaasappeldozen van de AH daarentegen niet. Ik heb er altijd een paar op voorraad, omdat ze zo handig zijn voor allerlei zaken.
Als je gaat verhuizen van/naar een koophuis en je hebt daarbij een makelaar ingeschakeld, kun je het ook nog wel eens bij de makelaar proberen. Mijn zus heeft tenminste destijds de dozen van de makelaar gekregen.

Die van de IKEA vond ik erg slecht/snel stuk
Tja dan blijf je daar toch wonen? Er zit niks anders op!
Ik vermoed dan regio 0172 ook te ver uit de buurt is, zo niet dan heb ik ook nog een doos of 10 leeg staan voor je.

Trouwens gewoon op de groente en fruit afdeling vragen of ze de dozen voor je apart kunnen/willen houden.

Doen ze bij ons in de supermarkt nog wel eens.
Bij die bananendozen zitten altijd heel dikke stukken/vellen karton onderin. Werkt prima. hartstikke stevig en af te dekken.
Peas on earth!
Bij die bananendozen zitten altijd heel dikke stukken/vellen karton onderin. Werkt prima. hartstikke stevig en af te dekken.
Peas on earth!
Zo, dozen gescoord! De meeste bij supermarkten, er liggen er 4 bij elkaar in t centrum dus dat schiet wel op. Nog 4 dozen a 80 cent bijgekocht dus dat is ook niet al te veel geld

Dan nu maar weer verder met inpakken.
Ow Panda lees net dat ik dr van jou kon overnemen maar dat hoeft dus niet meer. Bedankt voor t aanbod!
Ook handig zijn luierdozen. Als je het bij het Kruidvat even vantevoren vraagt, willen ze ze meestal wel voor je bewaren wanneer ze net hebben uitgepakt.
Verzorgingstehuizen ed..... Komt incontinentiemateriaal in binnen, ideale dozen, spreek uit ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven