Verhuisdozen kopen

13-04-2010 12:08 49 berichten
Ik heb verhuisdozen nodig en weet niet waar ik ze kan kopen!

Google zegt de Gamma, maar die is heel lastig te bereiken hier met t OV en op de fiets met van die dozen gaan slepen lijkt me niks.

Verder zegt google dat je ze online kan bestellen, maar wij wonen ergens aan de achterkant van een huis verstopt waar geen pakketjesbezorger ons ooit kan vinden.

Weet iemand nog een winkel waar je ze kan komen?
Alle reacties Link kopieren
Praxis
Karwei, Formido, IKEA had zo ooit ook.
Gewoon bananendozen halen bij de supermarkt. Vele malen sterker dan verhuisdozen en makkelijk stapelbaar. Als je even vraagt bij de groenteafdeling hebben ze vaak nog wel wat achter liggen of willen ze dat voor je bijhouden een week lang. Momenteel liggen er volop bananen in de supermarkten.

Of je familie en kennissenkring even mailen met de vraag of iemand nog dozen heeft liggen die je mag hebben. Voor onze verhuizing hadden we ook dozen besteld via internet, maar die vielen mooi na de verhuizing helemaal uit elkaar. Slap karton en de hoeken waren ingedeukt.
Overigens hebben wij gewoon wekelijks in de bak bij de supermarkt gekeken, en hadden zo binnen no-time voldoende dozen, en nog gratis ook.
Alle bouwmarkten hebben die dingen wel en natuurlijk verhuisbedrijven.
Praxis ligt nog eens 6x zo ver weg als de Gamma, Karwei, Formido en Ikea hebben we niet hier in het durp, bananendozen is wel een idee ja.
Of ipv bananendozen, sinaasappeldozen

Die kan je ook goed stapelen
Sinaasappeldozen van de AH. Ideaal. Als je in de buurt woont (regio 038) mag je er hier zo 20/25 komen ophalen (net verhuisd en ze staan nu klaar voor oud papier )
Afzetterij die verhuisdozen. Gewoon dozen vragen bij de supermarkt.
Carpe diem
Blokker heeft ze ook.
Je kan ze soms ook tweedehands kopen. Vaak niks mis mee, want slechts 1 x gebruikt.

Anders idd bouwmarkt ofzo.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Helaas Hanneke, dat is uit de buurt. Supermarkten afsjouwen dan maar.
quote:pijnboompitje schreef op 13 april 2010 @ 12:20:

Afzetterij die verhuisdozen. Gewoon dozen vragen bij de supermarkt.

Oneens. Stapelt moeilijk, valt uit elkaar, ziet er rommelig uit als ze toevallig nog een tijd onuitgepakt in een hoek staan.

Voor mij zijn verhuisdozen de ontdekking van deze eeuw. allemaal zelfde formaat, mooi stapelbaar, met vakje om op te schrijven wat erin zit.

I love them
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Moet je veel spullen verhuizen Loreyi?

Dan zou ik nl toch een manier proberen te vinden om aan echte verhuisdozen te komen. Misschien staan ze wel op marktplaats en kan diegene ze brengen.

En kun je geen auto lenen van iemand?
Al die bedrijven waar je ruimte kan huren om spullen op te slaan hebben ze ook.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bananendozen!

Veel sterker, handig stapelbaar en gratis. Gewoon even bij de supermarkt vragen of ze ze even voor je achter willen houden.
Peas on earth!
quote:Vleermuis33 schreef op 13 april 2010 @ 12:13:

Of ipv bananendozen, sinaasappeldozen

Die kan je ook goed stapelen

Inderdaad. Ik had nog weken na onze verhuizing een sinaasappeldozen afwijking: iedere keer dat ik in de AH was, moest ik even kijken of ze ze hadden.

Nadeel is wel dat je ze niet kunt afsluiten.
Verhuisdozen zijn echt ideaal. Ik heb 2e handse gekocht bij een verhuisbedrijf. Hebben al vele verhuizingen meegemaakt.

Er zijn ook extra zware dozen voor boeken e.d..

Naast verhuisdozen kun je ook sinasappeldozen gebruiken. Deze zijn goed te stapelen (mits niet te vol geladen) en stevig.
In welke regio woon je? Ik heb nog een stapel verhuisdozen in de kelder staan, mag je voor een zacht prijsje van me overnemen.
quote:Loreyi schreef op 13 april 2010 @ 12:22:

Helaas Hanneke, dat is uit de buurt. Supermarkten afsjouwen dan maar.He, jammer, was voor mij wel erg makkelijk geweest Succes met verhuizen!
Sinaasappeldozen hebben toch zo'n gat onderin? Of hebben ze hier andere sinaasappeldozen dan in de rest van het land?
@Panda: regio 024.

Ik ben er trouwens net achter gekomen dat we hier ook een verhuiswinkel hebben
Ze hebben wel echt ideale dozen bij de supermarkt hoor!

Uiteraaaard zijn verhuisdozen beter Moonlight, maar ik vind ze zo duur :S
Carpe diem
@Pijnboompitje: heb net even op de site van een bouwmarkt gekeken, daar waren ze 2 euro per stuk, bij de verhuiswinkel al 80 cent per stuk dus dat scheelt.

Plan van aanpak: Eerst alle supermarkten aflopen en dan bijkopen bij de verhuiswinkel.

Note to self: volgende keer ruim op tijd beginnen met dozen verzamelen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven