Verjaardag

03-07-2020 17:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Mijn moeder wordt bijna 60 jaar en we willen graag iets voor haar organiseren. Het lijkt ons leuk om met het gezin (geen kinderen meer) ergens uitgebreid te gaan eten in combinatie met een spa of iets erbij. Heeft iemand tips? Of andere leuke ideeën?
Alle reacties Link kopieren
In welke regio zit je?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf nog niet naar de spa gaan...Fort Beemster.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Met het gezin naar een spa? Als in met pa&ma&broer/zus naar de sauna?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bij een soortgelijke gelegenheid een Escape Room gedaan met de hele familie, was een groot succes!
Alle reacties Link kopieren
Met zijn allen uit eten en mam een welness-bon cadeau doen?
Kan ze in haar ééntje gaan met je vader of een vriendin.


Weekendje CenterParcs in een luxe-huisje met sauna?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
03-07-2020 19:05
Met het gezin naar een spa? Als in met pa&ma&broer/zus naar de sauna?
Waarom niet? Dat zou ik met mijn ouderlijk gezin helemaal niet gek vinden. We hebben altijd gewoon bloot over de gang gelopen thuis, dus waarom zou dat nu ineens niet meer kunnen? Zeker in zo'n omgeving als een sauna.
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
03-07-2020 21:39
Waarom niet? Dat zou ik met mijn ouderlijk gezin helemaal niet gek vinden. We hebben altijd gewoon bloot over de gang gelopen thuis, dus waarom zou dat nu ineens niet meer kunnen? Zeker in zo'n omgeving als een sauna.
Ik hoef vooral mijn vader toch écht niet naakt te zien.
En hij heeft ook niks met naaktheid van zijn dochters.
(En ik gok dat mijn moeder er ook niet om staat te springen om haar 30+ dochters naakt te zien.)

Hier zou het dus een no-go zijn zo'n welness met pakweg 10 man tegelijk.

Waardat een huisje met sauna aan eventueel wel nog zou kunnen.
Als iedereen zijn eigen moment kiest om die sauna / jacuzzi in te duiken.
Maar dus niet samen all together.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
.
gsleutel wijzigde dit bericht op 03-07-2020 23:09
99.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
03-07-2020 22:32
Ik hoef vooral mijn vader toch écht niet naakt te zien.
En hij heeft ook niks met naaktheid van zijn dochters.
(En ik gok dat mijn moeder er ook niet om staat te springen om haar 30+ dochters naakt te zien.)

Hier zou het dus een no-go zijn zo'n welness met pakweg 10 man tegelijk.

Waardat een huisje met sauna aan eventueel wel nog zou kunnen.
Als iedereen zijn eigen moment kiest om die sauna / jacuzzi in te duiken.
Maar dus niet samen all together.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is voor iedereen anders en het bericht waar ik op reageerde kwam op mij wat veroordelend over.

Als er iemand is die geen mening heeft over hoe ik er naakt uit zie dan zijn het mijn ouders wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn dochter ineens niet meer naakt zou willen zien als ze volwassen is.

Ik heb mijn ouders verzorgd toen ze dat zelf niet meer konden en wat ben ik blij dat het stukje 'naakt zijn' nooit een ding is geweest. Wassen en afdrogen in alle plooien. Irritatie en uitslag is toch veel erger dan dat je dochter je even afdroogt denk ik dan. Gelukkig denken de mensen die het dichtst bij mij staan er ook zo over. Andersom heeft mijn vader mijn billen geveegd en mij zetpillen gegeven toen ik 28 was en 3 dagen niet kon bewegen.

Prima als je je daar niet prettig bij voelt. Maar ook prima als dat wel zo is toch? Ik ging regelmatig met mijn vader naar de sauna. Stuk voor stuk momenten om te koesteren :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven