verwaardeloze poes

07-08-2012 23:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat te doen ik heb zelf twee poesjes ,er komt steeds een poesje van buren verder op bij mij achter zitten .een half jaar terug ongeveer ook het geval dat ze zwanger was de eigenaren kijken er niet naar om .ik vind dit zo zielig .mijn poesen gaan nooit naar buiten .en deze zit of van voren in mijn tuin of van achter zoek ze beschutting voor de regen .volgens mij is ze weer zwanger wat moet ik hier mee als ik er haar op aan spreek krijg ik een grote mond .in huis halen gaat niet met die van mij samen .mijn hart breek als ik dit zit
Verwaardeloos?

Nee, echt.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou de Dierenbescherming bellen en vragen wat je het beste kunt doen. Misschien dat zij iemand van de Inspectie erop af willen sturen om met de eigenaars te praten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Goed idee van Dana, bel de dierenbescherming! Goed van je dat je haar er wel op aan spreekt! Succes, hoop dat het goed komt voor het beestje
quote:boebele schreef op 07 augustus 2012 @ 23:02:

Verwaardeloos? Hoe kom je er op?
144 bellen en je zorgen uiten!
Wat maakt het uit? We weten prima wat TO bedoelt en ik vind het te prijzen dat zij bezorgd is om dat poesje.

TO bel morgen inderdaad de Dierenbescherming maar en/of 144, als ze kunnen helpen zullen ze dat zeker doen!

Succes Luna ik weet wat je voelt. Zestien jaar geleden kwam mijn totaal uitgemergelde kat zo bij mij terecht (ik had geen andere dieren), overal naar de eigenaar gezocht maar niet gevonden, tja en hij is er nog steeds!
Anders breng je dekat naar het asiel, dat soort mensen mist de poes waarschijnlijk niet eens en heb je ook geen herie met de buren.
Ik heb een tijd geleden een verwaarloosde poes gevonden. De dierenambu heeft haar naar het dierenasiel gebracht. Niemand scheen de poes te missen. Na twee weken mocht ik de poes ophalen en nu woont ze bij mij:)
sjee ik dacht dat dit over je eigen poes zou gaan...

dat je te weinig sex had ofzo

Gaat weer aant werk.... excuses
quote:Yvonne77 schreef op 07 augustus 2012 @ 23:36:

[...]

Hoe kom je er op?Ik wil niet lachen want ik vind de poes zielig maar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
OMG, verwaardeloos En je krijgt een grote mond van die poes? Misschien kun je beter bij je buuv aankloppen.

Maar goed, nu serieus. Dat die poes buiten zit, wil toch niet zeggen dat er niet naar omgekeken wordt? Ik ken genoeg katten die de hele dag buiten lopen.
quote:muffin88 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:40:

Ik heb een tijd geleden een verwaarloosde poes gevonden. De dierenambu heeft haar naar het dierenasiel gebracht. Niemand scheen de poes te missen. Na twee weken mocht ik de poes ophalen en nu woont ze bij mij:)Hoera
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Hortense schreef op 07 augustus 2012 @ 23:55:

Wat maakt het uit? We weten prima wat TO bedoelt en ik vind het te prijzen dat zij bezorgd is om dat poesje.

TO bel morgen inderdaad de Dierenbescherming maar en/of 144, als ze kunnen helpen zullen ze dat zeker doen!

Succes Luna ik weet wat je voelt. Zestien jaar geleden kwam mijn totaal uitgemergelde kat zo bij mij terecht (ik had geen andere dieren), overal naar de eigenaar gezocht maar niet gevonden, tja en hij is er nog steeds!ik ga inderdaad contact op nemen met het dierenasiel .misschien ga ik haar hier proberen te krijgen als het samen gaat met die van mij .het einde is zoek bij deze poesjes er lopen hier zoveel van die straat katjes .ik heb dan zoiets van neem geen dieren je weet dat het geld en verzorging kost .
quote:koekie1980 schreef op 08 augustus 2012 @ 17:01:

sjee ik dacht dat dit over je eigen poes zou gaan...

dat je te weinig sex had ofzo

Gaat weer aant werk.... excusesvolgens mij zit jij op een verkeerde site.
quote:Yvonne77 schreef op 07 augustus 2012 @ 23:36:

[...]

Hoe kom je er op?tjonge wat hebben we een lol
vorige week lag er een katje op het veld dood te gaan beestje krijste heel de buurt bij elkaar ,was vergiftigd zielig hoor ik zou die persoon wel een tegen willen komen .
quote:boebele schreef op 07 augustus 2012 @ 23:02:

Verwaardeloos? Ik vind het een topwoord! Waardeloos en verwaarloosd bij elkaar gebruiken in een topic over katten. Ik zou zweren dat je Elninjoo heet
quote:luna400 schreef op 07 augustus 2012 @ 23:02:

.volgens mij is ze weer zwanger wat moet ik hier mee als ik er haar op aan spreek

Spreek je die poes aan? En die praat terug?

Daar moet je mee op de kermis gaan staan!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is óf verwaarloost óf waardeloos... Dat je het ff weet.
quote:luna400 schreef op 08 augustus 2012 @ 21:04:

[...]

tjonge wat hebben we een lolJa dat klopt want het woord verwaardeloze bestaat niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven