vieze licht in de droger

11-08-2011 22:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva-dames,

had laatst toch kleding gekregen van een vriendin ? Heb 90% moeten weggooien helaas. Met al dat wassen en drogen is mijn wasmachine en de droger gaan stinken. De wasmachine is ondertussen weer lekker fris, maar alles wat uit de droger komt ruikt vies,muffig,naar kelder. Echt vies !

Is er misschien een tip om mijn droger weer lekker fris te krijgen ? Alvast bedankt
Door kleding van een vriendin is je wasmachine en wasdroger gaan stinken? Hoe kan dat?
quote:Des_ree schreef op 11 augustus 2011 @ 22:28:

had laatst toch kleding gekregen van een vriendin ?Hoe moeten wij dat weten....?
Was een topic over
quote:sunglasss schreef op 11 augustus 2011 @ 22:46:

Was een topic over Voor diegenen die alle topics doorlopend volgen, danwel standaard loupen, okee!
Keer iets van vaatdoekjes ofzo op 90 graden wassen, ipv alleen op 30/40/60 graden,
Vies licht? Is dat net zoiets als bedorven stroom?
droogtrommeldoekjes gebruiken.
Als je een droger hebt met een afvoerslang:

Aan de achterkant zit de slang die je naar buiten doet vast. Maak hem los en kijk eens wat een drek drin zit. Nieuwe slang kopen, of kijken aan de achterkant bij het ontluchtingsrooster, losschroeven(wel ff stroom eraf voor de zekerheid) en alle prutjes daar verwijderen.

Keertje laten draaien met zo'n doekje erbij en voila; geen gore luchtjes meer.

P.S. heb je een hele nieuwe? Bel ff met de winkel waar je hem kocht, misschien valt het onder garantie/coulantie.
quote:Firene schreef op 11 augustus 2011 @ 22:52:

Vies licht? Is dat net zoiets als bedorven stroom?

Ik moest dit topic ook openen, want wat is vies licht?

Vies licht? Is dat net zoiets als bedorven stroom?Ik vond het ook al zo spannend, wat zou dat toch zijn, vies licht???

Vies licht? Is dat net zoiets als bedorven stroom?Sorry tikfoutje, was mobiel aan het forummen
quote:wifra98 schreef op 11 augustus 2011 @ 23:32:

Als je een droger hebt met een afvoerslang:

Aan de achterkant zit de slang die je naar buiten doet vast. Maak hem los en kijk eens wat een drek drin zit. Nieuwe slang kopen, of kijken aan de achterkant bij het ontluchtingsrooster, losschroeven(wel ff stroom eraf voor de zekerheid) en alle prutjes daar verwijderen.

Keertje laten draaien met zo'n doekje erbij en voila; geen gore luchtjes meer.

P.S. heb je een hele nieuwe? Bel ff met de winkel waar je hem kocht, misschien valt het onder garantie/coulantie.Super bedankt, ga hem nu meteen proberen te ontluchten. Heb een vrij nieuwe droger (8 maanden oud), maar het komt echt door de kleding die ik van een vriendin had gekregen. Maar ga het toch eens allemaal los schroeven en weer firs proberen te krijgen !
Vind het zo raar dat door kleding die je gekregen hebt, je droger en wasmachine gaat stinken. Was dit dan zo'n vieze kleding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven