Vieze ramen door Dasty

15-09-2013 16:02 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Dasty ontvetter al jaren. Nu dacht ik die roze voor ruiten en oppervlakten eens te gebruiken. De geur is lekker, maar wel veel te sterk. De ramen leken geweldig schoon en alles ging zo makkelijk, ik zou alleen buiten doen, maar ben binnen en op mijn spiegels lekker doorgegaan. Geweldig... totdat de zon ging schijnen. Ik ben in shock, je ziet alle vegen, ik heb alles overnieuw moeten doen. Binnen had ik het nog niet gedaan en bij het openen van de nog warme afwasmachine besloegen al mijn ramen met desastreuse gevolgen. Ik schaamde me dood en hoop dat geen van mijn buren langs is geweest. Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik deed mijn ramen om de week met azijn en een druppel afwasmiddel en had nooit problemen.
Je schaamt je dood? Echt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zo te lezen kan alleen een psychiater nog soelaas bieden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Misschien had je het met water na moeten doen? En ik begrijp werkelijk niet waarom je je voor de buren zou moeten doodschamen vanwege strepen op je ramen.
Ramen zemen altijd met afwasmiddel.
quote:suzannetjes schreef op 15 september 2013 @ 16:02:

besloegen al mijn ramen met desastreuse gevolgen. Ik schaamde me dood en hoop dat geen van mijn buren langs is geweest. Nou dat hoop ik ook voor jou en het zal me niets verbazen als de politie zo voor je deur staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Om de week? Alleen vanwege de buren?
verba volant, scripta manent.
Wat zal jij je schamen als je ooit bij mij op de koffie zit zeg!

Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zegguh beetje Dasty af lopen kammen? Jij durft!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 15 september 2013 @ 16:06:

Wat zal jij je schamen als je ooit bij mij op de koffie zit zeg!

Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen! Hier ook! Met wat kattenpootjes erbij is het hier helemaal áf!
Ik hoop ook voor je dat de buren niet langs zijn geweest.

Dopje spiritus in het lapwater verder niet
quote:Mopsie41 schreef op 15 september 2013 @ 16:09:

[...]

Hier ook! Met wat kattenpootjes erbij is het hier helemaal áf!Misschien kunnen we eens van huisdier wisselen, en dan gaan we ermee naar Kunst en Kitsch!
Desastreus nog wel?

Vertel!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lees nu pas: ik ben in shock
eeehh, dames, dat doodschamen is niet echt, maar ik moet hier reputatie hooghouden voor zeer nette oudere mensen (heeft met centjes verdienen te maken - ga ik niet uitleggen).

Jullie humor kan ik erg om lachen, maar post dit in de hoop dat iemand ook echt wil meedenken. Herkennen jullie dit echt niet? Dan moet ik toch wat verkeerd gedaan hebben - wie weet wat?
Heb inmiddels ramen 2 x opnieuw gelapt aan buitenkant, maar zijn nog niet zo schoon als ze waren.
Ramen ingooien wil nog weleens helpen om van het probleem af te komen
Kan je een reputatie opbouwen met ramen zemen?

Dan zal mijn reputatie echt onder het nulpunt liggen hier vrees ik
quote:Summerdance schreef op 15 september 2013 @ 16:18:

Kan je een reputatie opbouwen met ramen zemen?

Dan zal mijn reputatie echt onder het nulpunt liggen hier vrees ik ik lach gezellig mee
3 keer is scheepsrecht dus gaan met die banaan!
Zijn dit jouw gedachten of klagen je buren serieus over jouw ramen?!

Stuur ze hier eens langs, zal ik ze eens iets uitleggen over prioriteiten en genieten van het leven.
ik gebruik de roze dasty al jaren. Nog nooit strepen o.i.d gehad. Ik spuit het erop, en wrijf het met kranten droog. Geen streep te zien.

Maakt overigens niet uit of ik dasty gebruik of niet. Alleen door de kranten krijg ik geen strepen. Met een zeem en/of trekker krijg ik altijd strepen. Dasty vind ik gewoon heerlijk ruiken:D
quote:yette schreef op 15 september 2013 @ 16:23:

Zijn dit jouw gedachten of klagen je buren serieus over jouw ramen?!

Stuur ze hier eens langs, zal ik ze eens iets uitleggen over prioriteiten en genieten van het leven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dames, ik heb tranen van het lachen om jullie zaaddodende nutteloosheid, maar ik ga nu lol hebben in iets wat de moeite waard is om na te vertellen.
Mijn oma vindt schone ramen ook zo belangrijk. Is echt iets voor oude mensen. Niet iets voor onze generatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven