Vieze ramen door Dasty
zondag 15 september 2013 om 16:02
Ik gebruik Dasty ontvetter al jaren. Nu dacht ik die roze voor ruiten en oppervlakten eens te gebruiken. De geur is lekker, maar wel veel te sterk. De ramen leken geweldig schoon en alles ging zo makkelijk, ik zou alleen buiten doen, maar ben binnen en op mijn spiegels lekker doorgegaan. Geweldig... totdat de zon ging schijnen. Ik ben in shock, je ziet alle vegen, ik heb alles overnieuw moeten doen. Binnen had ik het nog niet gedaan en bij het openen van de nog warme afwasmachine besloegen al mijn ramen met desastreuse gevolgen. Ik schaamde me dood en hoop dat geen van mijn buren langs is geweest. Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik deed mijn ramen om de week met azijn en een druppel afwasmiddel en had nooit problemen.
zondag 15 september 2013 om 16:05
quote:suzannetjes schreef op 15 september 2013 @ 16:02:
besloegen al mijn ramen met desastreuse gevolgen. Ik schaamde me dood en hoop dat geen van mijn buren langs is geweest. Nou dat hoop ik ook voor jou en het zal me niets verbazen als de politie zo voor je deur staat.
besloegen al mijn ramen met desastreuse gevolgen. Ik schaamde me dood en hoop dat geen van mijn buren langs is geweest. Nou dat hoop ik ook voor jou en het zal me niets verbazen als de politie zo voor je deur staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 september 2013 om 16:06
Wat zal jij je schamen als je ooit bij mij op de koffie zit zeg!
Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen!
Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 15 september 2013 om 16:09
quote:Summerdance schreef op 15 september 2013 @ 16:06:
Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen! Hier ook! Met wat kattenpootjes erbij is het hier helemaal áf!
Ik moet al weken mijn ramen zemen, ik heb een Picasso schilderij op de ramen staan, met dank aan de natte neus van de hond, maar ik weet toch elke dag weer een perfect excuus te verzinnen om vooral de ramen niet te zemen! Hier ook! Met wat kattenpootjes erbij is het hier helemaal áf!
zondag 15 september 2013 om 16:13
zondag 15 september 2013 om 16:14
eeehh, dames, dat doodschamen is niet echt, maar ik moet hier reputatie hooghouden voor zeer nette oudere mensen (heeft met centjes verdienen te maken - ga ik niet uitleggen).
Jullie humor kan ik erg om lachen, maar post dit in de hoop dat iemand ook echt wil meedenken. Herkennen jullie dit echt niet? Dan moet ik toch wat verkeerd gedaan hebben - wie weet wat?
Jullie humor kan ik erg om lachen, maar post dit in de hoop dat iemand ook echt wil meedenken. Herkennen jullie dit echt niet? Dan moet ik toch wat verkeerd gedaan hebben - wie weet wat?
zondag 15 september 2013 om 16:23
ik gebruik de roze dasty al jaren. Nog nooit strepen o.i.d gehad. Ik spuit het erop, en wrijf het met kranten droog. Geen streep te zien.
Maakt overigens niet uit of ik dasty gebruik of niet. Alleen door de kranten krijg ik geen strepen. Met een zeem en/of trekker krijg ik altijd strepen. Dasty vind ik gewoon heerlijk ruiken:D
Maakt overigens niet uit of ik dasty gebruik of niet. Alleen door de kranten krijg ik geen strepen. Met een zeem en/of trekker krijg ik altijd strepen. Dasty vind ik gewoon heerlijk ruiken:D
zondag 15 september 2013 om 16:23
quote:yette schreef op 15 september 2013 @ 16:23:
Zijn dit jouw gedachten of klagen je buren serieus over jouw ramen?!
Stuur ze hier eens langs, zal ik ze eens iets uitleggen over prioriteiten en genieten van het leven.
Zijn dit jouw gedachten of klagen je buren serieus over jouw ramen?!
Stuur ze hier eens langs, zal ik ze eens iets uitleggen over prioriteiten en genieten van het leven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)