Viva’s hondenveldje the sequel

24-05-2021 15:47 3374 berichten
Alle reacties Link kopieren
En welkom terug allemaal. Op verzoek van de mod een nieuw topic voor ons virtuele hondenveldje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat is Wolfje leuk! Die oooooooooogjes!

En Boef is op de foto een klein dekentje. Lekker op vrouwtje liggen en doen alsof je de ander tot dienst bent, maar eigenlijk zelf gaaaaaaaaaaaaap slaperig zijn en een lekker plekje nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke honden

Fijn dat je wolf een gouden mandje geeft na wat hij mee gemaakt heeft.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Wat een leukerd, Quaintrelle! De levenslust straalt er vanaf! :flirting:

En Lexeflex, jouw boef ligt er ook heerlijk bij zo. Lekker samen chillen op de bank, welke hond wil dat nou niet?! :D

De mijne is een beetje een draakje op het moment. We hebben net nieuwe aanplant in de tuin, en daar heb ik ook nog wat petieterige zelfgekweekte stekjes tussendoor gepland, dus het is belangrijk om dat nu met rust te laten zodat het allemaal kan wortelen en uiteindelijk in het voorjaar kan gaan groeien. En die draak loopt daar dus telkens met zijn maatje 48 doorheen te banjeren. Als ik oplet, dan loopt hij er in een rechte lijn op af en buigt hij op het allerlaatste moment pas af, net alsof hij wil zeggen “Je hoeft niet zo te kijken hoor, want ik weet het echt wel, en dat zou ik nooooooit doen!” Maar als ik even niet op let, dan staat hij er dus wel weer middenin. (6) En dat dus vele keren op een dag, elke dag! :@
Hahaha. Puberpup is een man met pit.
Alle reacties Link kopieren
@nummerzoveel: 😂 gewoon een showhond stiekem. Je hoort ‘m gewoon gillen: ‘Look at me! Look. At. Me!! Met je plantjes…’
De Jack van mijn moeder kreeg het voor elkaar om één voor één een pot met bloemen in de vijver te headbutten. Per pot keek hij eerst of hij wel publiek had. Nu trekt hij één voor één de keukenkruiden uit de pot. Behalve de Spaanse pepertjes die laat hij nu met rust.

@Lexeflex: leuk, zo’n ‘stickerhondje’. En met dit weer ook fijn, zo’n warm kussentje op schoot.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Jullie schrijven zo snel en veel.... merk dat ik te weinig tijd heb.... Puber Lab is 5 dagen in een luxes pension geweest. Ik was in NL, en de rest was thuis... maar voor puber hebben we echt te weinig tijd dan.... En nu is hij terug, ligt doodmoe in zijn mand, en heeft zoveel gespeeld dat hij spierpijn heeft.... De bezitter van het hondenhotel belde extra op om te vragen hoe het met hem gaat. Oude doos begrijpt er niets van.. legt ieder speeltje voor zijn mand, en piept. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag, hoe kan ik foto's uploaden naar dit topic?
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
05-12-2021 09:11
Stomme vraag, hoe kan ik foto's uploaden naar dit topic?
Ik doe dat met deze:
https://postimages.org/
Foto daar uploaden
En dan de hotlink voor fora kopiëren en hier in je bericht plakken
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Leuk, benieuwd naar de hondjes!


Oh jee, ik lig plat. Ik heb me toch ineens menstruatiepijn! Vannacht niets geslapen vanwege rugpijn en vanochtend kwam daar buikpijn bij. Ik loop krom van de pijn.
Blijerd vanochtend uitgelaten en het was alsof hij dat aanvoelde. Waar hij normaliter als een malle de snelle pas inzet, was hij vanochtend heel mak. Lieverd is ie.
Hij ligt nu op mijn benen op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Ttroeteltje! :hug:

Ik ben aan de schoonmaak, want dat was echt weer eens hard nodig.

Ik las gister ergens “the 5-minute rule doesn’t work if you have a 3-minute dog”.
(Vrij vertaald: “alles wat je binnen 5 minuten schoon kunt maken, kun je beter meteen even doen. Maar met een hond die in 3 minuten alles smerig maakt, werk dat niet”.

Zo waar…!!! :furious: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ze zijn gek van de pelletkachel.
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
05-12-2021 11:46
Afbeelding
Ze zijn gek van de pelletkachel.

Ach, kijk ze nu lekker liggen samen! :love:
Alle reacties Link kopieren
Och kijk die teckeltjes gezellig liggen :heart:
Jouw hondje ligt er ook comfortabel bij Lexeflex :-]
Hier hebben ze ook een favoriete plek om te liggen, en laat dat nu voor alledrie dezelfde plek zijn :bonk:
Troetteltje, wat een ellende beterschap!
Nummerzoveel, ik heb ook de stofzuiger maar weer eens tevoorschijn gehaald en de ramen gezeemd maar er valt niet tegenaan te poetsen.
Ik zeg wel eens gekscherend tegen man dat de volgende hond(en) een naakthond wordt ;)
JobEva, jouw hond is iets te enthousiast geweest op zijn logeerplek.
Hopelijk trekt de spierpijn snel weg.

Morgen weer een training met nakomertje.
Voor volgende week heb ik border ingeschreven voor een soort sport en spel training.
Ik train al een tijd niet meer met border vanwege tijdgebrek :-[
De trainingstijd die ik heb gaat in nakomertje zitten.
Gisteren liep man mee op een wandeling, hij loopt dan met de senioren.
Op een gegeven moment hebben we gewisseld van hond, hij kreeg nakomertje zodat ik met border wat oefeningetjes kon doen.
Zo mooi om te zien hoe border veranderd als ze in de trainmodus komt :heart:
Ik weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden weer eens een training te lopen.
Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.
Alle reacties Link kopieren
Een hoopje teckeltjes :heart:

Beterschap Ttroeteltje. Ook JobEva beterschap voor de puber.
Schoonmaken gaat man zich vandaag een beetje aan wagen en ik ga een snuffelparcours uitzetten voor jongedame samen met zoon.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het meestal over een trosje teckels, klinkt leuk 🤣
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje moet helaas even wegblijven. Ik denk dat ze te veel uit haar slof geschoten is in het topic over die bitch die de gezinshond buitensluit. Hoewel ik zelf toch ook niet te zuinig ben geweest. Maar tot dusver heb ik geen ban, en zij wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf maar weg uit die discussies. Het voelt dan alsof je een blinde wilt laten zien. Onbegonnen werk en dan raak ik ook gefrustreerd.

Lexeflex wat een dotje! Heerlijk vind ik die schoothonden altijd. Geldt ook voor de guitige tekkeltjes.
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
05-12-2021 21:24
Ik blijf maar weg uit die discussies. Het voelt dan alsof je een blinde wilt laten zien. Onbegonnen werk en dan raak ik ook gefrustreerd.

Lexeflex wat een dotje! Heerlijk vind ik die schoothonden altijd. Geldt ook voor de guitige tekkeltjes.
Er is inderdaad nog iemand in dat topic die een plaat voor de kop heeft, afgezien van de ts.
iones schreef:
05-12-2021 21:41
Er is inderdaad nog iemand in dat topic die een plaat voor de kop heeft, afgezien van de ts.
Een zekere baby inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ah, jij hebt het ook gezien. Wat een dom wijf.
iones schreef:
05-12-2021 21:54
Ah, jij hebt het ook gezien. Wat een dom wijf.
Koekoek. Check napraat maar.
Alle reacties Link kopieren
Napraat? Dat topic ken ik niet. Waar kan ik dat vinden?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
05-12-2021 22:01
Napraat? Dat topic ken ik niet. Waar kan ik dat vinden?
Bij overige.
Heb het net gelezen.
Pfff
Ik zal er maar geen woorden vuil over maken
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic opgezocht en haar toch even maar weer op haar plaats gezet. Kon het niet laten.
iones schreef:
05-12-2021 22:18
Ik heb het topic opgezocht en haar toch even maar weer op haar plaats gezet. Kon het niet laten.
Kijk maar uit dat je geen waarschuwing krijgt voor het b-woord.

Anyway, iemand zei eerder dat dit een vredig topic is. Dat wil ik graag zo houden :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven