vliesbehang action

04-09-2011 08:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober gaan we waarschijnlijk meedoen aan de openhuizenroute... ons huis staat al lang te koop.

Er zijn een aantal wanden die wel een behangetje kunnen gebruiken, maar ik wil ook niet teveel geld (en eigen smaak) in dit huis stoppen. Ik ben dus op zoek naar een simpel wit vliesbehang (smartpaper: muur insmeren en behang ertegenaan).

Wie heeft ervaring met het behang van de action? Is het wat?

Tips over ander goedkoop wit vliesbehang zijn ook welkom.

Bedankt!
De acties van bouwmarkten in de gaten houden.

Ik denk dat het behang wel oké is , in feite is het toch vooral om je huis een frisse "look" te geven voor potentiële kopers?
Als het voor tijdelijk is, lijkt het mij geen kwaad te kunnen.
Ik heb het gebruikt voor een eetkamer en het werkt prima. Je moet wel zorgen dat je de juiste lijm gebruikt (staat op de verpakking). Ik weet niet hoe lang het gaat houden, want het hangt bij mij pas een half jaartje.
Isasue, was het behang erg stug? Wij hebben in 1 slaapkamer bouwmarktbehang (erg dik en stug en moeilijk er netjes op te krijgen) en in 1 kamer eijffinger behang. Dit behang was dun en glad en was veel makkelijker netjes te krijgen.
Misschien kun je kijken of je op marktplaats goedkoop een paar rollen kwaliteitsbehang kunt scoren.
Helene, bedankt voor de tip. Ik heb al op marktplaats gekeken, maar daar vind ik voornamelijk felgekleurd patroonbehang, en vaak 1 rol. Heel erg leuk behang, maar niet geschikt, want: 1 rol is te weinig en ik wil iets neutraals.
Op zich is het goed behang. Hebben het ook in de kamer hangen. Maar hier is het niet zo stevig. Er komen snel halen in. Gelukkig is het dus wit en zie je het niet goed maar vind het erg zonde. Even een tas in de hoek zetten levert al vaak open plekken op. Maar goed als het voor tijdelijk is, waarom niet?
Buren van mijn schoonouders hebben het pas gebruikt in hun nieuwbouwapp. Je zag de muur er doorheen. Tijdens behangen nieuw behang bij de bouwmarkt gehaald.

Ondergrond is bij nieuwbouw misschien wel anders?
volgens mij is het goedkoper en makkelijker om een paar emmers witte latex te kopen bij de bouwmarkt. Gaat sneller dan behangen en het resultaat is ook mooi fris wit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven