Vloerkleed? Bureau stoel.
donderdag 14 mei 2020 om 13:31
Ik ben op zoek naar advies. Net als vast vele heb ik afgelopen maanden een werkruimte moeten creëren in huis vanwege het thuiswerken. Gelukkig hebben we een kamer over en kan ik daar overdag op mijn gemak werken en s avonds de deur achter me dicht trekken.
Het probleem is als volgt. We hebben een drive-in woning, heel blij mee.Het nadeel is dat de kamer waar ik nu zit op de begane grond zit. Met een raam op het noorden. De rest van ons huis heeft een aangename temperatuur. Deze kamer is echter koud. In het bijzonder de vloer. De vloer isoleren staat op het wensenlijstje, echter is het lijstje lang en er zijn andere prioriteiten.
Nu heb ik het dus koud tijdens het werken, zeker de vloer trekt koud op. Sokken, sloffen en warm aankleden helpen onvoldoende. Nu denk ik er aan om een vloerkleed neer te leggen, maar werkt dit met een bureau stoel. Iemand ervaring, een beter idee? Als vast bedankt voor het mee denken!
Het probleem is als volgt. We hebben een drive-in woning, heel blij mee.Het nadeel is dat de kamer waar ik nu zit op de begane grond zit. Met een raam op het noorden. De rest van ons huis heeft een aangename temperatuur. Deze kamer is echter koud. In het bijzonder de vloer. De vloer isoleren staat op het wensenlijstje, echter is het lijstje lang en er zijn andere prioriteiten.
Nu heb ik het dus koud tijdens het werken, zeker de vloer trekt koud op. Sokken, sloffen en warm aankleden helpen onvoldoende. Nu denk ik er aan om een vloerkleed neer te leggen, maar werkt dit met een bureau stoel. Iemand ervaring, een beter idee? Als vast bedankt voor het mee denken!
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
donderdag 14 mei 2020 om 13:49
donderdag 14 mei 2020 om 13:50
Jysk heeft ze ook, daar zijn ze goedkoper en de kwaliteit is vergelijkbaar. Voor zowel gladde vloeren als tapijt.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 14-05-2020 13:51
4.68% gewijzigd
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
donderdag 14 mei 2020 om 13:56
Ik hoef niet echt te rijden, hoogstens wat voor en achter uit voor het opstaan.
Hoogpolig had ik inderdaad al afgeschreven. Misschien moet ik het gewoon eens proberen met een goedkoop vloerkleed. Een beschermer heb ik nog liggen als “placemat” voor onze hond.
Hoe lang deze thuiswerk situatie blijft bestaan. Mijn werkgever blijft zeggen. We hebben nog geen besluit genomen over thuiswerken na Corona en van de andere kant, we zijn zo blij dat iedereen nu zo goed thuis werkt.
Hoogpolig had ik inderdaad al afgeschreven. Misschien moet ik het gewoon eens proberen met een goedkoop vloerkleed. Een beschermer heb ik nog liggen als “placemat” voor onze hond.
Hoe lang deze thuiswerk situatie blijft bestaan. Mijn werkgever blijft zeggen. We hebben nog geen besluit genomen over thuiswerken na Corona en van de andere kant, we zijn zo blij dat iedereen nu zo goed thuis werkt.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
donderdag 14 mei 2020 om 14:02
Mijn kleedje heb ik bij de Ikea gekocht, Kwantum en Leen Bakker hebben ze ook.00suus00 schreef: ↑14-05-2020 13:56Ik hoef niet echt te rijden, hoogstens wat voor en achter uit voor het opstaan.
"I love not Man the less, but Nature more..."
donderdag 14 mei 2020 om 14:41
Ik besef dat dit de vraag niet was, maar kijk, ze zijn in de aanbieding: https://www.bever.nl/p/falke-cosyshoes- ... olour=2296 .
donderdag 14 mei 2020 om 15:11
Ik had dat ook deze week, het was ineens heel koud en mijn werkkamer ligt niet op de zon. Ik heb mijn camping-warmer gebruikt.
Dat is een terracotta pot met waxinelichtjes. Ik gebruik een Ikea Ingefära schotel, daarin zet je de (korte versie van) het ordning bestekbakje en omgekeerd daarop de Ingefära pot. Onderin de schotel/bestekbak kun je zes waxines kwijt. Dan schenk je er een laagje water tussen zodat het kaarsvet niet warmer wordt dan 100 graden. De pot verspreidt de warmte gelijkmatig. Je kunt er 1 of 2 onder je bureau zetten. Of in je voortent.
Ze zijn ook te koop onder de naam Egloo. Bij Amazon Nederland bijvoorbeeld.
Dat is een terracotta pot met waxinelichtjes. Ik gebruik een Ikea Ingefära schotel, daarin zet je de (korte versie van) het ordning bestekbakje en omgekeerd daarop de Ingefära pot. Onderin de schotel/bestekbak kun je zes waxines kwijt. Dan schenk je er een laagje water tussen zodat het kaarsvet niet warmer wordt dan 100 graden. De pot verspreidt de warmte gelijkmatig. Je kunt er 1 of 2 onder je bureau zetten. Of in je voortent.
Ze zijn ook te koop onder de naam Egloo. Bij Amazon Nederland bijvoorbeeld.
donderdag 14 mei 2020 om 18:13
Slurpen die niet aardig wat energie(kosten)?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje