Voor de derde keer kat vermist

12-12-2011 15:33 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de derde keer in mijn leven is er een kat van mij vermist

En ik weet niet of ik dit verdriet nog een keer aan kan

ik heb haar nu 7 jaar en ze is zo lief zo klein en leuk ik ben zo intens verdrietig...
Och gossie...

Wat naar, ik weet hoe je je moet voelen...

Hoe lang is je kat weg nu? Heb je gekeken naar amivedi en vermistehusidieren.nl?

Sterkte!
Kat aanmelden bij amivedi en 's avonds laat als het rustig is gaan zoeken. Dan durven ze beter te voorschijn te komen.

Houd moed mijn kat is een keer na 3 weken nog gevonden.

Als de kat terug is tuin afschermen of een kattenren maken dan loop je nooit meer risico dat hij vermist raakt of nog erger wordt doodgereden.
Wat vervelend. Is ze wel gechipt? Dan krijg je ze misschien makkelijker weer thuis. Sterkte!
Helaas niet gechipt,, om de hoek bij mij is ook een kat vermist en juist daardoor krijg ik een heel naar gevoel.je hebt er mensen bij die katten haten.
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen de katten en de honden niet laten chippen.
Binnenhouden of tuin afzetten, zo kunnen er niet nog meer katten kwijtraken.
niet meteen van het ergste uit gaan. Zelfs mensen die niet van katten houden, gaan doorgaans niet zo ver dat ze ze ombrengen.

Kun je foldertjes plakken in de buurt? Kun je buren vragen of ze haar nog gezien hebben?

Verder idd vanavond naar buiten, zoeken. Wie weet wordt ze nog gevonden.
Hoi Rainbow,

ik kwam nog even kijken of je nog iets had gepost. Heb je al nieuws?

Oh wat verdrietig. Hoe lang is ze weg? Komt ze normaal ook buiten of is ze ontsnapt?

Ik heb binnenkatten maar ik heb ze voor de zekerheid wel gechiped. Dat heb ik gelijk gedaan toen ze `geholpen` werden. Laatst zag ik een aanbieding dat je ze kon laten chippen voor 15 euro, erg goedkoop.

Ik ga voor je duimen dat ze snel weer terug is. Vanavond als het stil is even een rondje door de buurt maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi ze is nog niet terug maar het is wel een buitenkat alhoewel ik nu een jaar in mn nieuwe huisje zit gaat ze hier maar kort naar buiten,meestal is ze binnen een half uurtje weer terug.

Als ze terug komt laat ik haar meteen chippen, maar dat is geen garantie dat je haar terugvind zei de mevr van de diereambulance .

Ik heb haar nu als vermist opgegeven en bij elke glimp bij het voor en achterraam veer ik op in de hoop haar lieve koppie te zien

Ik mis haar zo ...schiet nu helemaal vol terwijl ik dit typ

ze praatte tegen me ..klinkt gek maar was echt zo,,,, van die lieve mauw geluidjes
Ik weet niet hoe ik dit nu moet handelen zeg maar,, dit is nu de derde keer dat ik dit meemaak en dit voelt zo naar kan er gewoon niet van eten

Ik was 18 met mn eerste kat ben nu 49 en ben zo bedroeft niet weer he,, denk ik.. ik had haar 7 jaar
Hoe lang is ze weg?
quote:redband schreef op 12 december 2011 @ 15:42:

Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen de katten en de honden niet laten chippen.Ik ook niet. Als ik zie wat er in ons asiel allemaal binnen komt,zakt m'n broek af.
quote:Rainbow01 schreef op 12 december 2011 @ 20:50:

ze praatte tegen me ..klinkt gek maar was echt zo,,,, van die lieve mauw geluidjesNee hoor, klinkt niet raar. Ik ken ook zo'n kat, dat is echt superschattig. Ik duim voor je dat ze snel terugkomt.
Ik begrijp dat je verdrietig bent. Maar heb je dan niks geleerd na het verdwijnen van de eerste twee katten? Zoals 1. binnenhouden 2. chippen Desalniettemin sterkte, hoop dat ze nog terugkomt. In onze oude buurt woonden ook kattenhaters, 5 katten vermist waarvan twee vergiftigd en dood teruggevonden.
Mijn kat klets ook, dus niet raar.Ik hoop dat ze gauw terug komt.
Mijn vorige kat was gechipt ,,,helaas nooit meer gevonden

En wat ik heel toevallig vind precies 100 m bij mij vandaan word ook een kat vermist sinds 2 weken

Ik weet niet heb er gewoon geen goed gevoel bij
Mijn vorige kat was gechipt ,,,helaas nooit meer gevonden

En wat ik heel toevallig vind precies 100 m bij mij vandaan word ook een kat vermist sinds 2 weken

Ik weet niet heb er gewoon geen goed gevoel bij
Ik weet uit eigen ervaring dat 80% van de "weggelopen" en gevonden huiskatten in het asiel nooit meer worden opgehaald omdat hun baasjes vergeten daar te kijken, dus als je geen standaard zwarte of cyperse kat hebt loont het zeer de moeite waard om ze regelmatig te bellen, hun website in de gaten te houden of langs te gaan.
ok dank je iris ik ga gelijk op de site kijken
Je kat zal nog niet bij de plaatsbare katten staan, maar vaak hebben ze wel een gevonden pagina op hun website en daar kan hij dan tussen staan en anders bel je ze gewoon eventjes. Dat vinden ze echt niet gek hoor.

Amivedi heeft trouwens ook een gevonden dieren pagina per stad en regio, dus daar kun je ook nog kijken:

Website van Amivedi

Sterkte trouwens, ik weet hoe naar het is al je kat opeens weg is .
Hoe ik zelf mijn kat heb teruggevonden: iedere avond op straat roepen en overal kijken en bij mensen aanbellen om te vragen of je in de tuin of schuur mag kijken en of ze naar je kat uit willen kijken en heel veel flyers in de brievenbussen doen met het verzoek naar je kat uit te kijken.

Zo werd op na een paar dagen gebeld door een man van een paar straten verderop dat hij mijn kat onder een container had zien zitten en zo kon ik hem dus weer terugvinden.
Veel asielen gebruiken tegenwoordig ook www.mijndieriszoek.nl Daar kun je zelf ook je kat aanmelden als zijnde vermist (kan ook op Amivedi). Ik raad je aan dat in ieder geval te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven