Voorraadkast
woensdag 30 oktober 2019 om 14:49
Ik woon in een studio en heb een kleine keuken. Dat wil zeggen 2 keukenkastjes boven die vol staan met kruiden/glazen en servies. En onder maar 1 waar de pannen in staan.
Ook heb ik geen kelder en inbouwkasten.
Nu heb ik een vakkenkast van Ikea waar ik 1 vak heb met zo'n bak waar ik de voorraad in doe, alleen merk ik dat ik toch meer ruimte nodig heb.
Ik ben dus op zoek naar een grotere opbergruimte.
Budget is niet heel groot (de woonruimte trouwens ook niet
) Ik dacht aan een open voorraadkast, alleen vind ik dat zo open erg rommelig staan. Dan zouden er bakken/dozen in moeten.
Misschien hebben jullie nog andere handige tips of ideeën?
Ook heb ik geen kelder en inbouwkasten.
Nu heb ik een vakkenkast van Ikea waar ik 1 vak heb met zo'n bak waar ik de voorraad in doe, alleen merk ik dat ik toch meer ruimte nodig heb.
Ik ben dus op zoek naar een grotere opbergruimte.
Budget is niet heel groot (de woonruimte trouwens ook niet
Misschien hebben jullie nog andere handige tips of ideeën?
woensdag 30 oktober 2019 om 14:51
bakken/lades onder je bed? Een eenvoudige stelling kast met mooie bakken/dozen erin?

https://www.gamma.nl/assortiment/handso ... lsrc=aw.ds
https://www.gamma.nl/assortiment/handso ... lsrc=aw.ds
woensdag 30 oktober 2019 om 15:11
maar kan er aan de andere kant van de (woon)kamer niet een servieskastje?eennieuwbegin schreef: ↑30-10-2019 14:55Heb geen servieskast. M'n servies staat in de keukenkastjes zelf. Het is ook allemaal 1 grote open ruimte.
Heb je meer plek over in de keuken
woensdag 30 oktober 2019 om 15:15
Ladekast is ook nog een idee. Al heb ik die nog wel staan. Zou ik even moeten schuiven. Kan wel even kijken hoe dat staat.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑30-10-2019 14:56Ik zou voor een ladekast gaan. Veel overzichtelijker dan bakken / dozen in een stellingkast.
woensdag 30 oktober 2019 om 15:19
Het is de Ivar.
woensdag 30 oktober 2019 om 15:19
Het probleem is dat het al best krap is. Heb een zithoek, een eethoek en een ladekast en dan is het woongedeelte al vol.
Misschien met een beetje schuifwerk dat het wel zou kunnen.