Voorstellen aan buren

14-10-2018 10:02 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Over zo’n twee weken krijgen vriend en ik de sleutel van ons eerste koophuis. We wonen nu in een huurhuis. Hier woonde ik al, hij is er later bij gekomen. Vrije grote en anonieme buurt. Ik heb me destijds voorgesteld aan de buren links en rechts (rijrjeswoning) en verder eigenlijk niet.

Nu vragen we ons af wat de etiquette is voor het voorstellen aan nieuwe buren. Ons nieuwe huis is op de hoek van drie rijtjeswoningen. Rechts zit niks meer, we hebben alleen directe buren aan de linkerkant. Aan de overkant loopt de straat langer door. Hier staan twee onder een kap woningen.

Aan welke buren zouden jullie je voorstellen en op welke manier? Wij dachten aan de mensen links en die daarnaast en de mensen tegenover. Gewoon aanbellen en een praatje maken. Maar ik werd wel nieuwsgierig hoe anderen dit hebben gedaan :)
balt wijzigde dit bericht op 14-10-2018 10:17
0.60% gewijzigd
Verlang naar wat je al hebt
“De andere kant durft ons amper aan te kijken..”
Ja, hilarisch.
Anyway, het gaat hier niet over het ‘bijzondere’ van anderen maar over een TO die zich sociaal opstelt en zich wel voor wil stellen aan haar buren.
Hopelijk heb je leuke buren TO.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
26-10-2018 13:37
Misschien moeten de buren er wel om lachen, wie zegt dat hun wat kan schelen
Gelukkig heeft deze wereld mensen als Sofietje...... stel je voor dat er allemaal tokkies zouden leven zoals mijn vriend en ik hihi.......
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
26-10-2018 13:41
“De andere kant durft ons amper aan te kijken..”
Ja, hilarisch.
Anyway, het gaat hier niet over het ‘bijzondere’ van anderen maar over een TO die zich sociaal opstelt en zich wel voor wil stellen aan haar buren.
Hopelijk heb je leuke buren TO.
Gezien het feit dat jij mensen blijkbaar goed weet in te schatten en het je enorm bezighoudt ben ik wel benieuwd naar jouw persoonsanalyse......

Hoe ziet mijn persoon er volgens jou uitziet in het dagelijks leven? Ik bedoel wat zijn mijn dagelijkse bezigheden, werk, opleidingsniveau, dat van mijn vent, heb ik kids, vrienden enz.

Vind dit ernstig interessant namelijk......
Sensu schreef:
27-10-2018 09:30
Gelukkig heeft deze wereld mensen als Sofietje...... stel je voor dat er allemaal tokkies zouden leven zoals mijn vriend en ik hihi.......
Zijn we het toch nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
27-10-2018 10:16
Zijn we het toch nog eens.
Dat dat mogelijk is he?
Ben wel nog steeds enorm geinteresseerd in je analyse...... wacht met smart.....
Dat begrijp ik. Zou vooral nog even blijven wachten dan :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
27-10-2018 10:26
Dat begrijp ik. Zou vooral nog even blijven wachten dan :proud:
Krijg je eens de kans......maar goed....... ben er nu wel klaar mee...... ik ga je negeren........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven