Vraag over Ikea

20-09-2013 18:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon zo snel het antwoord niet vinden op de site.

Morgen ga ik naar Ikea.

Als Ikea bijvoorbeeld een bed niet op voorraad heeft, kan ik dat dan wel reserveren ter plekke en later, als ze het wel weer op voorraad hebben, laten bezorgen?
Ja, je rekent het af en krijgt een afhaalbericht.

O, laten berzorgen is wat anders. Ik dacht dat je naar Ikea ging om het te kopen, en als ze het dan niet hebben, blablalbla.

Maar je kan van tevoren wel op internet de voorraad bekijken als je gaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, ik heb al gezien dat het niet op voorraad is helaas. Vandaar.
Nee, dat kan niet. Je kunt wel kijken of je het artikel online kunt bestellen+ bezorgen en dat dan doen.
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/webwinkel/ ... _bestellen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ze het niet hebben kun je kijken of ze het bij een andere vestiging wel hebben en dan daarnaartoe gaan.
Oke, het kan dus niet. Jammer!

Ja, ik weet dat ik dan ook naar een andere Ikea kan gaan, maar elke Ikea in mijn omgeving ligt op 3 kwartier rijden en de dingen die ik wil, daar zijn er overal 1 of 2 van op voorraad, of er is helemaal niks meer.

Maar misschien komt er morgenvroeg een nieuwe voorraad en heb ik geluk.
Bezorgen kan wel bij Ikea hoor! Je betaalt je alleen blauw, volgens mij kost het je ongeveer 55 euro.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik weet het, maar dat was mijn vraag niet. Mijn vraag is of ze het bezorgen terwijl het artikel niet meer op voorraad is.

Dus als het dan weer binnen komt, en ik ben weer thuis..
Reserveren kan niet bij ikea.
Anderen hebben het ook al gezegd in hun reactie, maar Ikea heeft ook een webwinkel. Je kunt dus morgen gaan kijken en dan online bestellen.
quote:Plokkie schreef op 20 september 2013 @ 19:10:

Bezorgen kan wel bij Ikea hoor! Je betaalt je alleen blauw, volgens mij kost het je ongeveer 55 euro.

Hangt er dus vanaf wat je wil laten bezorgen. Ik betaalde geloof ik 60 euro en daarvoor hebben ze een halve vrachtwagen ter waarde van bijna 2000,- bezorgt en tig pakketten van 50 kilo 3 hoog de trappen op gedragen.

Hebben ze het ook nog voor me verzameld uit het magazijn.

Dat vond ik een koopje.
Je moet het product zelf op transport zetten. (Zo noemen ze dat.)

Doorgaans vind ik dat ze een goede service hebben maar afgelopen voorjaar toch niet helemaal tevreden: ik had een mooie kast gezien bij de dichtstbijzijnde ikea (40 km verderop) en toen ik die wilde kopen drie dagen later was ie op (uit assortiment). Maar ze hadden hem nog wel in een ander filiaal, 70 km verderop. Omdat ik een kast zo niet in mn auto stop, wilde ik het toch al laten bezorgen. Maar daarvoor moest ik wel naar het andere filiaal dat de kast nog wel had. We zijn daar toch maar heengegaan en hebben de kast daar op transport gesteld. (Was in mijn geval dus een papiertje af laten drukken in de winkel en afgeven bij de klantenservice. Daarvoor hebben we dus in totaal ruim 200 km moeten rijden.)

En de webshop was geen optie voor de kast.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 september 2013 @ 18:33:

Nee, dat kan niet. Je kunt wel kijken of je het artikel online kunt bestellen+ bezorgen en dat dan doen.

Correctie: JA dat kan wel!

(in februari van dit jaar dan toch in ieder geval. Zelfs bestellen bij een vestiging in een andere provincie dan waar het moest worden afgeleverd).
quote:Wapiti schreef op 20 september 2013 @ 20:33:

Je moet het product zelf op transport zetten. (Zo noemen ze dat.)

Doorgaans vind ik dat ze een goede service hebben maar afgelopen voorjaar toch niet helemaal tevreden: ik had een mooie kast gezien bij de dichtstbijzijnde ikea (40 km verderop) en toen ik die wilde kopen drie dagen later was ie op (uit assortiment). Maar ze hadden hem nog wel in een ander filiaal, 70 km verderop. Omdat ik een kast zo niet in mn auto stop, wilde ik het toch al laten bezorgen. Maar daarvoor moest ik wel naar het andere filiaal dat de kast nog wel had. We zijn daar toch maar heengegaan en hebben de kast daar op transport gesteld. (Was in mijn geval dus een papiertje af laten drukken in de winkel en afgeven bij de klantenservice. Daarvoor hebben we dus in totaal ruim 200 km moeten rijden.)

En de webshop was geen optie voor de kast.

Nee is niet waar: je kan het bestellen, op transport laten zetten, zelfs een order plaatsen voor montage. OOK als het niet in dat filiaal op voorraad is.

(is mij dan toch gelukt, eerder dit jaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven