Vreemde dieren

05-03-2021 23:14 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vanmiddag thuiskwam, lagen en 5 dieren-foetussen mooi op een rijtje in onze achtertuin. Ik heb natuurlijk al rondgevraagd, maar iedereen roept iets anders. Muis, rat, kat, hond.
Het houdt me al de hele avond bezig, wie weet waar ik kan aankloppen voor een antwoord?
Alle reacties Link kopieren
sjansje schreef:
06-03-2021 16:43
Konijn denk ik niet, ze lijken een lange staart te hebben.
Baby konijntjes hebben wel langere staartje dan ik zou verwachten, maar ik kan op de foto niet zo goed zien hoe lang ze zijn.

Afbeelding

Maar een muisje kan ook prima natuurlijk.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Eekhoorn is het vermoeden, gezien de staart die zo stevig is.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
06-03-2021 17:21
Eekhoorn is het vermoeden, gezien de staart die zo stevig is.
Enige foto die ik kon vinden van hele jonkies was dit maar heel duidelijk vind ik het niet.
http://eleccafe.com/2016/02/11/charges- ... to-health/
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
06-03-2021 17:21
Eekhoorn is het vermoeden, gezien de staart die zo stevig is.
Oké, die stond niet meer op mijn lijstje, nu dus weer wel :)

Is er ook een theorie waarom dat beestje dan in mijn achtertuin bevallen is? En waarom die kleintjes in zo'n mooi rijtje liggen?
Nog nooit een eekhoorn hier gezien trouwens... :sherlock:
'squirrel embryo'

Afbeelding
madamecannibale schreef:
06-03-2021 17:05
Baby konijntjes hebben wel langere staartje dan ik zou verwachten, maar ik kan op de foto niet zo goed zien hoe lang ze zijn.

Afbeelding

Maar een muisje kan ook prima natuurlijk.

Afbeelding

Zelfde opgevulde snuitje als de embryo's op de foto van TO.
madamecannibale schreef:
06-03-2021 17:05
Baby konijntjes hebben wel langere staartje dan ik zou verwachten, maar ik kan op de foto niet zo goed zien hoe lang ze zijn.
Bij het rechtse diertje lijkt de staart voorbij de hak te komen, dat is een stuk langer dan bij jonge konijntjes.
2 cm is ook wel erg klein, zullen toch wel ratjes oid. zijn dan
Konijnenoortjes zijn ook groter.
Alle reacties Link kopieren
Geen tijd om heel het topic door te lezen dus misschien is het al genoemd. Het lijkt wel op de embryo van een rat. De stevige staart aanzet, lange achterpoot en vier teentjes aan de voorpoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven