Vrije kavel kopen?
woensdag 21 april 2010 om 08:34
dinsdag 27 april 2010 om 08:06
Ja!
Dat heb ik ook gelezen inderdaad.
Het is wel het plan, alleen niet dit jaar, dat wordt wel volgend jaar denk ik.
Dit jaar proberen we de tuin te omheinen. Met struiken dus.
Dat is een hele klus als je 100 x 30 m moet beplanten.....
Afgelopen zaterdag heeft mijn man samen met zijn broer en neef de hele dag staan planten en aan het einde van de dag kon ik, als ik op mijn tenen ging staan, inderdaad een paar struikjes ontwaren hier en daar. Hadden ze er 200 geplant!
Dat heb ik ook gelezen inderdaad.
Het is wel het plan, alleen niet dit jaar, dat wordt wel volgend jaar denk ik.
Dit jaar proberen we de tuin te omheinen. Met struiken dus.
Dat is een hele klus als je 100 x 30 m moet beplanten.....
Afgelopen zaterdag heeft mijn man samen met zijn broer en neef de hele dag staan planten en aan het einde van de dag kon ik, als ik op mijn tenen ging staan, inderdaad een paar struikjes ontwaren hier en daar. Hadden ze er 200 geplant!
vrijdag 30 april 2010 om 11:16
@ eleonora: gaaf een kavel in borger! dat zal best bijzonder zijn geweest denk ik. ik ben ook al eeuwen aan het kijken en aan het zoeken, in een straal rond borger maar ook inmiddels hogerop. soms kom ik wel iets tegen maar dat is dan erg eenzaam en dat wil ik ook weer niet. leuk om jullie verhalen te lezen over het bouwen. eerlijk gezegd heb ik nét alle folders weggegooid van alle prefab bouwers en dingen als groothuis woningen etc. voorlopig komt er niets meer van denk ik.
voor wie nog zoekt... succes!
voor wie nog zoekt... succes!
woensdag 23 februari 2011 om 16:20
Zo, er is inmiddels veel veranderd. Wij hebben ons huis verkocht en een optie op én projectbouw én een vrije kavel. We hebben voorlopig nog even de tijd om te kiezen omdat we in de tweede fase zitten van het project.
We zijn nu bezig met Enduro woningen in Vallthermond en bij Groothuis in Emmeloord zijn we geweest en met verschillende kleinere aannemers maar ik weet niet of ik dat wel zie zitten, die wisselen nogal (over de telefoon een ander bedrag noemen dan in de mail dat soort dingen).
Ik vraag me wel af of bouwen onder Bouwgarant hetzelfde is al GIW?
Ohja kosten voor de electriciteit/water/riool etc. zitten al bij de kavel in net als bouwrijp maken van de grond.
We zijn nu bezig met Enduro woningen in Vallthermond en bij Groothuis in Emmeloord zijn we geweest en met verschillende kleinere aannemers maar ik weet niet of ik dat wel zie zitten, die wisselen nogal (over de telefoon een ander bedrag noemen dan in de mail dat soort dingen).
Ik vraag me wel af of bouwen onder Bouwgarant hetzelfde is al GIW?
Ohja kosten voor de electriciteit/water/riool etc. zitten al bij de kavel in net als bouwrijp maken van de grond.
donderdag 24 februari 2011 om 15:44
quote:twompie schreef op 24 februari 2011 @ 10:24:
Ze wilde ons ook van alles aansmeren buiten GIW, dat maakte ons erg achterdochtig en dus toch voor GIW gekozen.
Daar vroegen ze toen 6% voor ja daaag! Ze mogen in prinicpe vragen wat ze willen maar 6% is erg veel hoor. Na lang onderhandelen werd het 3%Ok, dat is ook goed om te weten! Daar was ik net mee bezig. We hebben een offerte maar GIW is een optie. Mooi dat we daar ook gaan over onderhandelen. Had jij nou ook gebouwd bij VDM in Drachten?
Ze wilde ons ook van alles aansmeren buiten GIW, dat maakte ons erg achterdochtig en dus toch voor GIW gekozen.
Daar vroegen ze toen 6% voor ja daaag! Ze mogen in prinicpe vragen wat ze willen maar 6% is erg veel hoor. Na lang onderhandelen werd het 3%Ok, dat is ook goed om te weten! Daar was ik net mee bezig. We hebben een offerte maar GIW is een optie. Mooi dat we daar ook gaan over onderhandelen. Had jij nou ook gebouwd bij VDM in Drachten?