VT wonen

14-12-2019 18:55 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dat hier wel eens?
Wat mij toch wel opvalt, is hoe kleurloos de nieuwe inrichting gemaakt wordt. En er zal eens een keer een nieuwe bank NIET grijs zijn.... Ik weet wel dat ik zelf bepaald niet de norm ben (ik ben de personificatie van afwijking) maar kom.... waarom toch iedereen hetzelfde?

Wat vinden jullie?

VT wonen mooi?

Totaal aantal stemmen: 185

ik vind het over het algemeen wel mooi bij VT wonen (27%)
het is allemaal zo'n beetje van hetzelfde (41%)
gruwelijk! (14%)
De ene x mooi, de andere x niet (19%)
Doetje89 schreef:
14-12-2019 19:12
Ze hebben ook geregeld gekleurde banken hoor. Keer groen en pastel gezien. Vraag mij alleen af als alles zo volgens de trend is, gaat het ook keer vervelen.

Zelf vind ik het wel leuk om inspiratie op te doen. Zelf wil ik ook een wand schilderen maar mijn vriend is heel erg tegen nu alle muren wit *saai*
Gewoon op een dag de roller pakken en doen als hij er niet is en dan zal je zien dat als hij thuiskomt het een prettige verrassing vindt. Veel mensen zijn bang voor kleur en moeten even over de drempel geholpen worden.
Ik kijk altijd wel even, daar vind ik het nog net te leuk voor. Maar ik moet toch altijd even gniffelen als zo'n heel huis onder handen is genomen zonder dat de bewoners ook maar iets zelf hebben uitgezocht, en dat er dan na afloop over een "persoonlijk interieur" wordt gesproken omdat er nog een kandelaartje of zoiets van een oude oma terug is gezet.
Het is idd veel van hetzelfde. Ik vind het vooral ongeloofwaardig dat de woonstijlen van de deelnemers mijlenver uiteen liggen, 'met een laf compromis als gevolg' |-)

Voor mij springt Frans er wel het meeste uit qua interieur stylist, maar die krijgt (eist?) ook altijd de meest originele en vaak grootste huizen om te doen. De andere stylistes spelen mij te veel op safe en Mariannes styling is sowieso niet mijn smaak.
a_nick_is_crini wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:19
1.07% gewijzigd
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
FrisFruit schreef:
14-12-2019 19:15
Ik kijk altijd wel even, daar vind ik het nog net te leuk voor. Maar ik moet toch altijd even gniffelen als zo'n heel huis onder handen is genomen zonder dat de bewoners ook maar iets zelf hebben uitgezocht, en dat er dan na afloop over een "persoonlijk interieur" wordt gesproken omdat er nog een kandelaartje of zoiets van een oude oma terug is gezet.

Of foto's van de kinderen :biggrin:
Oh ja, die banken van 5 meter lang die nu te pas en te onpas in kamers worden gepropt en waar je dus met z'n allen dus alleen maar naast elkaar kan zitten en geen contact kan hebben met iemand die drie zetels verderop zit.
Die banken vind ik vaak ook behoorlijk fout. Ze zijn of veel te groot of stylish verantwoord te klein voor het gezin. Of een hele lichte/besmettelijke kleur in een gezin met een paar kinderen en huisdieren. Lekker praktisch...
De meeste huizen zijn natuurlijk ook met de doorsnee indeling hal met daarnaast de keuken met eetgedeelte en het zitgedeelte bij de raampartij aan de achterkant over de breedte van het huis.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik vraag mij echt af hoe ze die banken zo naar binnen krijgen hier past het de deur niet in. En ik verzuip in die grote banken
2019 schreef:
14-12-2019 19:20
Ik vraag mij echt af hoe ze die banken zo naar binnen krijgen hier past het de deur niet in. En ik verzuip in die grote banken

Dat vind ik op het moment in meubelzaken ook zo erg. Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe 2,5-zitter maar dat valt nog niet mee.
Overal zijn de banken alsof mensen in een kasteel wonen zo groot. En wij wonen maar in een bescheiden eengezinshuisje.
herfstappeltaart schreef:
14-12-2019 19:24
Dat vind ik op het moment in meubelzaken ook zo erg. Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe 2,5-zitter maar dat valt nog niet mee.
Overal zijn de banken alsof mensen in een kasteel wonen zo groot. En wij wonen maar in een bescheiden eengezinshuisje.
Hier een flat. Die dingen moeten ook nog in de lift passen.
Cateautje schreef:
14-12-2019 19:08
Ik kijk als ramptoerist. Wacht altijd op het moment dat het oh zo geliefde tafeltje van oma doormidden wordt gezaagd en geverfd.
Immer dat gruwelijke witte kleed met zwarte ruiten, alsof er niets ander te koop is.
Ze maakten het zelfs ooit zo bont dat de hoofdverlichting bestond uit een kroonluchter met 25 theelichtjes.

Echt, het is tragische humortv.
Halloooo dat kleed heb ik ook! Maar ja, ik hou dan ook van tv wonen. Heb dus het vloerkleed,de losse tafeltjes, een cognackleurige bank met groen woonkleed, de ladder met het kleed en de dierenschedel aan de muur :-D :-D
Ik ben fan van Frans.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
14-12-2019 19:40
Halloooo dat kleed heb ik ook! Maar ja, ik hou dan ook van tv wonen. Heb dus het vloerkleed,de losse tafeltjes, een cognackleurige bank met groen woonkleed, de ladder met het kleed en de dierenschedel aan de muur :-D :-D
Ik ben fan van Frans.

:proud: .....ik heb 2 cognackleurige fauteuils en het kleed vind ik ook heel leuk (heb ik niet).
Ik hou niet zozeer van VT-wonenstijl maar van landelijk/bohemian/ibiza (maar dan zonder de hysterische kleuren)
Ik vind de restyling van de Vlaamse versie juist altijd supermooi. Uiteraard zijn er altijd dingen die ik zelf niet zou willen én zetten ze altijd alles goed druk vol. Maar ik sta toch altijd versteld. De Nederlandse versie heb ik nooit gezien.
niloe schreef:
14-12-2019 19:47
Ik vind de restyling van de Vlaamse versie juist altijd supermooi. Uiteraard zijn er altijd dingen die ik zelf niet zou willen én zetten ze altijd alles goed druk vol. Maar ik sta toch altijd versteld. De Nederlandse versie heb ik nooit gezien.

Wanneer is dat? Op BRT1?
14-12-2019 19:49
Wanneer is dat? Op BRT1?
Komt dinsdags op Vitaya.
niloe schreef:
14-12-2019 19:50
Komt dinsdags op Vitaya.

Vitaya? Onbekend voor mij.
Ik vind 't juist vaak wel mooi.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
14-12-2019 19:52
Vitaya? Onbekend voor mij.
Denk dat dat inderdaad geen standaard zender is die NL kan zien.
niloe schreef:
14-12-2019 20:00
Denk dat dat inderdaad geen standaard zender is die NL kan zien.
Dit?
https://www.vitaya.be/
Madeliefjees schreef:
14-12-2019 19:40
........., de ladder met het kleed en de dierenschedel aan de muur :-D :-D
Tsja, dat vind ik dus vreselijk, maar als jij het mooi vindt; prima.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
2019 schreef:
14-12-2019 20:02
Dit?
https://www.vitaya.be/
Jep.
Ik kijk ook regelmatig. Soms leuk maar soms ook vreselijk. De laatste aflevering met die donkere zithoek vond ik echt vreselijk en ongeloofwaardig.
Het leek de donkere kant van t huis en dan nog donkerder maken en afsluiten. :facepalm:

Thuis ben ik wel overstag... boomstam eettafel met bankje, grote industriele lamp er boven en n open vakkenkast

Zithoek in lichte ibizastijl. Lichtroze, wit en grijs.
Been there, done that, got the T-shirt.
14-12-2019 19:24
Ikea :heart:
Been there, done that, got the T-shirt.
2019 schreef:
14-12-2019 19:09
Dan zitten mijn kennissen te liegen..
@2019, ik quote deze nog maar een keer. Snap je inmiddels dat niemand hier beweerde dat jouw kennissen zouden liegen?
Veel VT-wonen banken zijn momenteel van die elementbanken, die je per zitting besteld en plaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven