VT wonen

14-12-2019 18:55 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dat hier wel eens?
Wat mij toch wel opvalt, is hoe kleurloos de nieuwe inrichting gemaakt wordt. En er zal eens een keer een nieuwe bank NIET grijs zijn.... Ik weet wel dat ik zelf bepaald niet de norm ben (ik ben de personificatie van afwijking) maar kom.... waarom toch iedereen hetzelfde?

Wat vinden jullie?

VT wonen mooi?

Totaal aantal stemmen: 185

ik vind het over het algemeen wel mooi bij VT wonen (27%)
het is allemaal zo'n beetje van hetzelfde (41%)
gruwelijk! (14%)
De ene x mooi, de andere x niet (19%)
Ik kijk ook vaak maar schrik soms van de metamorfose. De laatste keer ook. Die man hield van wit en zij van donkere kleuren. Nou dat huis was megadonker met veel zwart na de aanpak van VT-wonen en toen vond hij het opeens geweldig. Vind ik een beetje ongeloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo jammer dat alles aansluit bij trends, en dat ze dan net doen of het allemaal heel vernieuwend is. Weer die stalen deur (in het oude kozijn), weer die trap, weer ton sur ton verf, enz. Ik vind het veel van hetzelfde en als ik in al die jaren 1 of 2 keer heb gedacht “het is wel aardig geworden” dan is het veel.
Nummer*Zoveel schreef:
14-12-2019 18:59
Ik vind het altijd zo jammer dat alles aansluit bij trends, en dat ze dan net doen of het allemaal heel vernieuwend is. Weer die stalen deur (in het oude kozijn), weer die trap, weer ton sur ton verf, enz. Ik vind het veel van hetzelfde en als ik in al die jaren 1 of 2 keer heb gedacht “het is wel aardig geworden” dan is het veel.

Die trap is natuurlijk gewoon een sponsor. Dat moet, of ie nu versleten is of niet.
Ik zat mij te ergeren aan de woonkamervloer dat was de woonkamerfloor geworden.
Haar collega had het weer over woonkamervloer.
Ze moeten het wel zelf betalen kennissen van mij had aanvraag gedaan voor dit programma en het is echt niet gratis.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-12-2019 19:02
Die trap is natuurlijk gewoon een sponsor. Dat moet, of ie nu versleten is of niet.
Alles is gesponsord! De raambekleding, de meubels, de stalen deuren, de wanddecoratie... alles!
Nummer*Zoveel schreef:
14-12-2019 19:04
Alles is gesponsord! De raambekleding, de meubels, de stalen deuren, de wanddecoratie... alles!
Dat valt reuze tegen. Echt!
Nummer*Zoveel schreef:
14-12-2019 19:04
Alles is gesponsord! De raambekleding, de meubels, de stalen deuren, de wanddecoratie... alles!

Zekers.
2019 schreef:
14-12-2019 19:05
Dat valt reuze tegen. Echt!

Ik bedoel sponsor van het programma.
herfstappeltaart schreef:
14-12-2019 19:06
Ik bedoel sponsor van het programma.
Kennissen van mij moesten echt flink bedrag inleggen.
Alle reacties Link kopieren
Komt ook door al die product placement. Die trap moet er in van een traprenovatiebedrijf en daar hebben ze maar vijf verschillende traptredekleuren. Dan moet er nog een onzinnig futuristisch toilet in, een enorm boxspringbed, raambekleding die mensen niet nodig hebben want ze hadden al leuke gordijnen en de kleur op de muur moet één van de Flexa kleuren van het jaar zijn. Geen wonder dat alles op elkaar lijkt.
merano wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:08
0.48% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
14-12-2019 19:05
Dat valt reuze tegen. Echt!
Nee, dat valt niet mee. Ze laten het ook gewoon zien. Sponsoren betekent niet dat ze alles gratis weggeven, maar dat ze betalen voor de reclame in het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kamers altijd zo onpersoonlijk omdat er alleen maar wordt gestyled met gesponsord spul. De huizen zien eruit alsof ze verkocht moeten worden. Persoonlijk snapte ik vroeger niet dat mensen het zelf niet kunnen; stylen. Tot ik er in mijn omgeving door iemand op gewezen werd dat ze echt niet wist hoe ze kleuren en licht moest gebruiken, welke meubels waar moesten etc. Dan is zo'n make over wel makkelijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik kijk als ramptoerist. Wacht altijd op het moment dat het oh zo geliefde tafeltje van oma doormidden wordt gezaagd en geverfd.
Immer dat gruwelijke witte kleed met zwarte ruiten, alsof er niets ander te koop is.
Ze maakten het zelfs ooit zo bont dat de hoofdverlichting bestond uit een kroonluchter met 25 theelichtjes.

Echt, het is tragische humortv.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
14-12-2019 19:06
Kennissen van mij moesten echt flink bedrag inleggen.
Dat geldt voor vrijwel alle woon/tuinprogramma’s.
Dan zitten mijn kennissen te liegen..
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
14-12-2019 19:09
Dan zitten mijn kennissen te liegen..
Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de VT women stijl op zich wel mooi, maar het is inderdaad wel altijd hetzelfde.
Dus ik kijk nooit meer, heb het wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
14-12-2019 19:08
Ik kijk als ramptoerist. Wacht altijd op het moment dat het oh zo geliefde tafeltje van oma doormidden wordt gezaagd en geverfd.
Immer dat gruwelijke witte kleed met zwarte ruiten, alsof er niets ander te koop is.
Ze maakten het zelfs ooit zo bont dat de hoofdverlichting bestond uit een kroonluchter met 25 theelichtjes.

Echt, het is tragische humortv.
Keek jij vroeger ook naar Changing rooms? Dat was nog eens lachen ;-)
óu sont les neiges d'antan

Ze hebben ook geregeld gekleurde banken hoor. Keer groen en pastel gezien. Vraag mij alleen af als alles zo volgens de trend is, gaat het ook keer vervelen.


Zelf vind ik het wel leuk om inspiratie op te doen. Zelf wil ik ook een wand schilderen maar mijn vriend is heel erg tegen nu alle muren wit *saai*
merano schreef:
14-12-2019 19:12
Keek jij vroeger ook naar Changing rooms? Dat was nog eens lachen ;-)
Dat kan ik me niet meer herinneren, maar het zou best kunnen.
Ik vond die plantenhangers wel leuk.
2019 schreef:
14-12-2019 19:09
Dan zitten mijn kennissen te liegen..

Nee dat hoeft niet hoor. Het kan best dat ze flink moeten betalen, maar het programma wordt gemaakt met sponsorgeld.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
14-12-2019 18:59
Ik vind het altijd zo jammer dat alles aansluit bij trends, en dat ze dan net doen of het allemaal heel vernieuwend is. Weer die stalen deur (in het oude kozijn), weer die trap, weer ton sur ton verf, enz. Ik vind het veel van hetzelfde en als ik in al die jaren 1 of 2 keer heb gedacht “het is wel aardig geworden” dan is het veel.

Ja, dat is natuurlijk ook wel logisch... Ze shoppen de inrichting in één keer bij elkaar, daar waar je normaliter af en toe iets koopt en seizoenstrends elkaar overlappen. Of je komt iets tegen bij de kringloop of uit een erfenis... Ik vind het zelf altijd zielloze onpraktische interieurs.
Bovendien, binnen no-time liggen er op dat sidetafeltje dan weer sleutels en post. Liggen er weer uitgeschopte schoenen voor de bank, liggen die kussentjes stylish onverantwoord op een hoop gegooid... En er is ook standaard te weinig kastruimte voor dingen die je niet in het zicht wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven