Waar blijft de zomer???

18-07-2011 05:44 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
He, balen, hoor. De kids hebben vakantie en het lijkt wel herfst . Keek even bij de verwachtingen, tot volgende week maandag 80 % kans op regen. Een mens zou bijna gaan emigreren!

Ik ga een weekje in eigen land met kids weg, dat maakt dat er geen geld is voor dagtripjes ( veel dingen vallen ook af met dit weer), maar kids zwemmen altijd enorm graag hier in de recreatieplas. Picknick mee en een leuke dag! We hebben nog maar 1 keer gezwommen! T weer laat t niet toe,

Na, wil niet zielig doen en blijf vrolijk, maar baal wel enorm van dit weer in de vakantie.
Snap ik.

Ik ben ook 'gezegend' met een tweejarige die zichzelf prima kan vermaken. Ze zit de hele tijd met de Duplo en Playmobil te spelen, hele verhalen daarbij te vertellen. Leuk is dat.

Gisteren was het ook een flinke tijd droog, toen zijn we naar de kinderboerderij geweest. Het regent gelukkig meestal niet de hele dag (hier).
quote:Substanza_ schreef op 18 juli 2011 @ 09:28:

Dat dus, Sjors. We wonen in een land met een zeeklimaat. Wil je dat niet accepteren, verhuis dan naar het zuiden.Graag, kun je even storten op mijn bankrekening dan ben ik a la minuut weg hoor. Sterker nog, dan is het zuiden niet ver genoeg.
Mensen die zeiken over regen zijn vaak dezelfde die klagen over " te heet".

Raar maar waar.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 juli 2011 @ 09:31:

Snap ik.

Ik ben ook 'gezegend' met een tweejarige die zichzelf prima kan vermaken. Ze zit de hele tijd met de Duplo en Playmobil te spelen, hele verhalen daarbij te vertellen. Leuk is dat.

Gisteren was het ook een flinke tijd droog, toen zijn we naar de kinderboerderij geweest. Het regent gelukkig meestal niet de hele dag (hier).

Lucky bastard

Je mag die twee van mij wel even een dagje lenen hoor dan kan je die ervaring ook eens opdoen
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 juli 2011 @ 09:31:

Snap ik.

Hier ook niet. Nu wel trouwens, maar gisteren niet.Maar als er dan een bui valt dan is het ook een flinke!

Hier ook zo;n 2-jarige. Mijn 7-jarige heeft pas einde deze week vakantie. Gelukkig:-).
Natuurlijk mag je zeiken, dat doet iedereen wel eens. Maar na een tijd is het voor mij wel weer klaar, je kan er toch niks aan veranderen.
quote:Substanza_ schreef op 18 juli 2011 @ 09:31:

Mensen die zeiken over regen zijn vaak dezelfde die klagen over " te heet".

Raar maar waar.Hier niet hoor, hoe heter, hoe beter. Kom maar door met die 40 graden.
En stiekem komt het hier nog wel goed uit. We zijn zwaar ana het klussen. Daar is het dan ook echt weer voor:-).
Breng ze maar hoor!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 juli 2011 @ 09:32:

Natuurlijk mag je zeiken, dat doet iedereen wel eens. Maar na een tijd is het voor mij wel weer klaar, je kan er toch niks aan veranderen.Nee maar af en toe lekker zeiken lucht wel op. En als je toch niet meer mag zeiken over dingen die je niet kan veranderen wordt het leven ook saai
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 juli 2011 @ 09:34:

Breng ze maar hoor! Rent naar de auto, kinderen nog in pyjama, is geen probleem toch?. Ben er zo.
Het wordt vast weer een mooie nazomer. Wij gaan vanaf 19 augustus 3 weken naar Terschelling en gaan er van uit dat het lekker weer is. En zo niet, dan niet Als je ergens geen vat op hebt...

En dan nog. 3 Weken met mijn man en zoontje in een mooi huis. De hele dag voor onszelf, lekker aandacht voor elkaar. Laarzen aan en weg. Maar ja, ik hou dan ook niet van hitte en bakken op het strand. Geef mij maar 20 graden.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 juli 2011 @ 09:32:

Natuurlijk mag je zeiken, dat doet iedereen wel eens. Maar na een tijd is het voor mij wel weer klaar, je kan er toch niks aan veranderen.

Ik begin nu pas

Conclusie: er zijn ergere dingen op de wereld, maar het weer van nu is wel even balen voor sommige mensen.
Ik vind dit weer heeeeerlijk
Elke minuut van de dag sterven er in Afrika kinderen van de honger er is daar grote droogte......

Een ramp......en ja hoor nederlanders zeiken over het weer!!!!

Sta eens stil bij hoe vreselijk goed wij het hebben.....
quote:mjdh schreef op 18 juli 2011 @ 09:36:

Het wordt vast weer een mooie nazomer. Wij gaan vanaf 19 augustus 3 weken naar Terschelling en gaan er van uit dat het lekker weer is. En zo niet, dan niet Als je ergens geen vat op hebt...

En dan nog. 3 Weken met mijn man en zoontje in een mooi huis. De hele dag voor onszelf, lekker aandacht voor elkaar. Laarzen aan en weg. Maar ja, ik hou dan ook niet van hitte en bakken op het strand. Geef mij maar 20 graden.Dat is waar. Het kan ineens weer omslaan. Het blijft echt niet eeuwig regenen. En in een huisje is minder erg inderdaad. Wij gaan met de tent.... Wel naar zuid frankrijk; dus ik hoop toch wel echt op mooi weer.
Dat gezeur steeds over hoe goed we het in Nederland hebben:-))

Laten we maar weer eens zeuren over de euro en dat we de gulden terugwillen:-))
In juni zat men te klagen ivm de droogte en nu krijgt de natuur weer volop regen klaagt men weer over de regen.

Tis ook nooit goed he:-))
Mijn druivenstruiken groeien als een gek met dit weer
Dat vind ik ook wel bijzonder op het nieuws. Eerst zie je mensen die verregenen in hun tentje op een camping in Nederland en hoe erg dat allemaal wel niet is, en, oh ja, als een-na-laatste item dat er 1 miljoen mensen dood zullen gaan van de honger in Dafur. Tja, prioriteiten hé....
Noerie ik help je hopen!

Ik krijg net een sms van mijn broer uit oost europa. Hij is zojuist door de warmte zijn tent uitgedreven. Hoe zeer ik hem deze vakantie, met bijbehorende warmte ook gun ik ben toch wel enigzins jaloers. Ik ben gewoon een zonmens.
Erger u niet, verwonder u slechts!
quote:peecee schreef op 18 juli 2011 @ 09:41:

Elke minuut van de dag sterven er in Afrika kinderen van de honger er is daar grote droogte......

Sta eens stil bij hoe vreselijk goed wij het hebben.....Ik dank onzelieveheer iedere dag weer op mijn blote knieën dat ik hier geboren ben.......
quote:peecee schreef op 18 juli 2011 @ 09:41:

Sta eens stil bij hoe vreselijk goed wij het hebben.....

Pfffffffffffffffffffff zo klaar met dat argument. Ja hoor wij hebben het vreselijk goed hier, maar met de zon erbij nog veel beter.

Zet je deze post bij elk topic dat geopend wordt of niet? Beetje knippen en plakken. Klaar.
quote:mjdh schreef op 18 juli 2011 @ 09:46:

Dat vind ik ook wel bijzonder op het nieuws. Eerst zie je mensen die verregenen in hun tentje op een camping in Nederland en hoe erg dat allemaal wel niet is, en, oh ja, als een-na-laatste item dat er 1 miljoen mensen dood zullen gaan van de honger in Dafur. Tja, prioriteiten hé....

Ja en wat doe je er zelf aan om dit te voorkomen? Dat mensen dood gaan aan de honger heeft nog veel meer redenen dan alleen de droogte daar. Het heeft voornamelijk met onze consumptie maatschappij te maken en onze oh zo goede en fijne wereld afspraken over voedsel en de verdeling hiervan op deze aardbol. Dus ga lekker aan de slag met je prioriteiten en doe er wat aan zou ik zeggen.

Ik ga nog even lekker zeiken over het kut weer buiten.
quote:ElleMichelle schreef op 18 juli 2011 @ 09:43:

In juni zat men te klagen ivm de droogte en nu krijgt de natuur weer volop regen klaagt men weer over de regen.

Tis ook nooit goed he:-))Mij hoor je niet klagen over die droogte hoor, wel over dit kut weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven