Waar blijft de zomer???

18-07-2011 05:44 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
He, balen, hoor. De kids hebben vakantie en het lijkt wel herfst . Keek even bij de verwachtingen, tot volgende week maandag 80 % kans op regen. Een mens zou bijna gaan emigreren!

Ik ga een weekje in eigen land met kids weg, dat maakt dat er geen geld is voor dagtripjes ( veel dingen vallen ook af met dit weer), maar kids zwemmen altijd enorm graag hier in de recreatieplas. Picknick mee en een leuke dag! We hebben nog maar 1 keer gezwommen! T weer laat t niet toe,

Na, wil niet zielig doen en blijf vrolijk, maar baal wel enorm van dit weer in de vakantie.
Peecee, natuurlijk heb je gelijk. Maar kan je het niet iets vriendelijker verpakken?
Beter in een huisje dan in een tent, toch? Always look on the bright sight of life!
[quote]Substanza_ schreef op 18 juli 2011 @ 11:32:

Beter in een huisje dan in een tent, toch?quote]

Dat is waar maar ik had me verheugd om lekker buiten te eten op het terras.. tja, je kan niet alles hebben, nouja, dan maar de open haard aan in het huisje...
Tijdens al die mooie dagen in het voorjaar had ik inderdaad geen vakantie. Aangezien ik verbonden ben aan schoolvakanties...baal ik nu ongelofelijk! Heb ik de tijd en de rust om lekker buiten door te brengen, is het slecht weer!

En ik kan me prima vermaken, daar ligt heel het probleem niet. Ik zou me alleen zo graag eens buiten prima vermaken.
quote:peecee schreef op 18 juli 2011 @ 10:54:

Precies en vanmiddag zitten ze aan de chips....en cola.....Zo goed hebben wij het hier.

WIJ KUNNEN KIEZEN....BUITEN ZITTEN OF BINNEN.

Wij zitten buiten niet op de grond.....nee op dure tuinstoelen.

In nederland hebben mensen dure stoelen om buiten op te zitten!!!

Ga dan wat nuttigs doen met je tijd joh! Pak je koffers en ga daar helpen in plaats van hier te lopen zeiken op andere mensen. Da's namelijk ook zeiken. Wil je verschil maken? Onderneem dan actie.
quote:peecee schreef op 18 juli 2011 @ 10:54:

Precies en vanmiddag zitten ze aan de chips....en cola.....Zo goed hebben wij het hier.

WIJ KUNNEN KIEZEN....BUITEN ZITTEN OF BINNEN.

Wij zitten buiten niet op de grond.....nee op dure tuinstoelen.

In nederland hebben mensen dure stoelen om buiten op te zitten!!!

Hoe kom je erbij dat iedereen dure tuinstoelen heeft? Ik heb ze in ieder geval niet.

En zelfs niet iedereen heeft een buitenruimte in Nederland. Er zijn genoeg mensen zonder balkon, terras of tuin en die hebben helemaal geen tuinstoelen.
quote:evelynsalt schreef op 18 juli 2011 @ 12:26:

[...]

Ga dan wat nuttigs doen met je tijd joh! Pak je koffers en ga daar helpen in plaats van hier te lopen zeiken op andere mensen. Da's namelijk ook zeiken. Wil je verschil maken? Onderneem dan actie.

Misschien kan Peecee wat oude tuinstoelen naar Afrika gaan brengen, want gezien zijn/haar opmerking gaan die stoelen daar een wereld van verschil maken.

En guess what. Het is er nog zonnig en droog ook.
In de derdewereld landen weten ze niet beter en daar schijnt altijd de zon.Ik heb meer medelijden met al die jeugddaklozen in nederland die op straat zwerven.
Ik vind het wel gezellig, je kan er toch niks aan doen dus moet je er het beste van maken.

Daar bedoel ik overigens niet mee te zeggen dat je niet mag zeuren over het weer, anders mag je helemaal niks meer zeg.

En wat een onzin over "er zijn wel ergere dingen". Zo is er altijd wel iets in de wereld véél erger dan wat jij erg vindt...
quote:ElleMichelle schreef op 18 juli 2011 @ 13:06:

In de derdewereld landen weten ze niet beter en daar schijnt altijd de zon.Ik heb meer medelijden met al die jeugddaklozen in nederland die op straat zwerven.Meen jij dit serieus? Ok, iedereen z'n mening, maar dit is een erg vreemde!
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 juli 2011 @ 13:05:

[...]

Misschien kan Peecee wat oude tuinstoelen naar Afrika gaan brengen, want gezien zijn/haar opmerking gaan die stoelen daar een wereld van verschil maken.

En guess what. Het is er nog zonnig en droog ook. Inderdaad! Wat hebben ze daar nou te jammeren.......
Ik vind het wel een sneu gezicht. Ik woon in een toeristisch gebied en ik zie de hele dag door gezinnen langs mijn raam lopen. Allemaal gestoken in regenjassen en regenponcho's.

Ik vind het ook zielig voor mezelf dat het niet zulk mooi weer is, maar als je op vakantie bent in Nederland, dan is zon ook leuk!
Beauke,als je zelf in een derdewereld land geboren wordt en je weet niet beter dan taal je ook niet naar een dure tuinstoel.

Als je steeds maar mensen uit het westen op kijkbezoek krijgt met camera's en die vinden alles zooooo zielig dan krijg je ook het idee dat je zoooo zielig bent.Maar die westerling weet niet dat je gelukkiger bent dan die westerling zelf want jij hebt geen burn out van al dat werken voor een dure hypotheek en die dure tuinstoelen.Jij bent gelukkig in het zonnetje en die westerling wil zon en krijgt het niet zielig toch?

Wat weten wij nou van die mensen af,misschien zijn ze veel gelukkiger dan in Nederland omdat ze juist niet beter weten?
De mensen in gebieden waar hongersnood heerst, hebben het idd slechter dan wij.

Maar als zij hier zouden wonen, zouden ze waarschijnlijk ook gewoon klagen over het weer. En ik heb er ook geen last van dat rijke mensen klagen over dingen die ik me niet kan veroorloven, of die er voor mij niet toe doen omdat ik, doordat ik minder geld heb oid.

Maar goed, on topic: ik hoop ook op beter weer, want van dat binnen zitten word ik gillend gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven