Waar heb jij er meer van?

25-09-2010 09:09 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik er weer eentje gekocht... een kaassschaaf!

Ik denk dat ik er nu een stuk of 6 heb. Ik heb gelukkig ook wel een goede, maar die zit nog in de verhuisspullen dus er moest nodig een nieuwe komen!!!

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen en wil graag weten waar jij er meer van hebt?
badkamermatten. weet echt niet waarom, wil steeds een andere kleur

oww en worshestersaus,azijn,balsamico,mosterd en weet ik veel wat voor olietjes en sausjes nog meer, maar das meer vriendlief zn aandeel (hij is kok)

oww en ik ook katten het zijn er nu nog 4 (er is er helaas 1 terminaal ziek, het gaat overigens nu nog goed met haar...)
Handtassen(zeker 50,en zie altijd leukere)

- en dienblaadjes(helemaaaaaal verslaafd aan,zeker 25 stuks)

-leuke senseo-kopjes(zeker genoeg voor 30 man koffie te geven,maar lijf leukere tegenkomen)

-leesbrilletjes

-scharen ook! (15stuks)

-kaarsenstandaards en theelichtjes houders

-bakjes&kommetjes (plastic,steen,leuk voor chips,leuk voor pudding uit te eten,leuk om neer te zetten)

-nagelverzorgings setjes(hoop dat ik het nagelbijten ooit afleer)

-adapters( van alle gsm's die ik ooit gehad heb,gooi ze nooit weg,raar eigenlijk? De gsm's gaan naar Stichting AAP als ik een nieuwe heb.
quote:Tickel schreef op 25 september 2010 @ 10:47:

Ik heb 1 kaasschaaf een korte, maar het liefst zou ik er 6 willen hebben.

Ben een enorme kaasjunk, en als ik deze kwijt zou raken................paniek in de tent!Heb ik ook,zo'n korte,kan je alle soorten kaas mee schaven,van heeeeeeel jong,tot heel oud,en alles ertussen in...
Kinderen,cd's,vuurtorens,scharen,haarfrutseldingen,computers,handdoeken en washandjes....pffff
gewoon plakjes/geraspt kopen, dan heb je geen kaasschaaf meer nodig
Ohja!!!!! Sinds ik vorige week een Senseo heb, heb ik ook al (te) veel Senseo-kopjes

Wie kan me tegenhouden??
zomerjasjes! spijkerjackje hier, colbertje daar, leren jackie, nog een leren jackie.. zonde dat het winter wordt!
Ik heb ook spelcomputers dubbel. Twee Gamecubes en twee Wii's (eentje gekregen bij een mobiel telefoonabonnement, andere ging vlak daarna stuk, dus slechts eentje doet het).
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bloempotten. Omdat mijn AH alleen planten in potten verkoopt, en ik telkens te lui ben om naar de bloemist te lopen voor een 'los' exemplaar. Ik verstop ze op de raarste plekken.
Portemonnee's, tassen, horloges, winterjassen.
Haarkleuringen. Van alle merken koop ik er een paar, doe dan lokproefjes en gooi ze vervolgens in de kast. Totdat ze teveel plaats gaan opeisen; dan gooi ik er een aantal weg.

Gemiddeld liggen er 10 tot 20 verschillende. De onverslagen favoriet van de laatste 4 jaar is Guhl Extra Mild, maar ik sluit niet uit dat hij onttroond gaat worden naarmate de wetenschap voortschrijdt.

Wat dat betreft ben ik zo ontrouw als de pest.
5 tv 's

2 huizen

4 koelkasten

3 laptops

4 desktops
En 3 doorlopende kredieten.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 25 september 2010 @ 13:53:

En 3 doorlopende kredieten. Dat lijkt mij rampzalig voor je
Leuk topic!

Hier teveel:

-dekbedovertrekken

-kaarsen standaards

-kaarsen

-bad- en douchegel

-dienbladen

-bloempotten/vazen

-fleecedekens

-kussentjes/hoesjes

En hoewel ik er zoveel van heb kom ik dan altijd weer iets uit dit lijstje thuis als ik ga shoppen
quote:vrijbuiter schreef op 25 september 2010 @ 14:12:

[...]

Dat lijkt mij rampzalig voor je Dat is het idd.

David Dunning
Had ik al verteld over mijn schoenentic? Ik heb net voor het eerst een paar laarzen in de VS besteld, als het goed is komen ze met ca. een weekje binnen!
Zonnebrillen... Ik heb er 5 en allemaal van een merk.

Tassen... Al is het al lang geleden dat ik die gekocht heb en ik heb er zelfs een paar weg gedaan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Sjaals, diadeems, tassen, en nog veel meer.
Shampoos

cremes

tandenborstels

deo´s

theedoeken

handdoeken

Maar het kan nooit teveel zijn.
quote:Tickel schreef op 25 september 2010 @ 10:47:

Ik heb 1 kaasschaaf een korte, maar het liefst zou ik er 6 willen hebben.

Ben een enorme kaasjunk, en als ik deze kwijt zou raken................paniek in de tent!Heb ik ook... Nog steeds niet tevreden!!
vlinderstruiken

Ze hebben elke keer nét een andere kleur dan op het kaartje staat. En natuurlijk kom ik daar pas achter als ze al drie maanden in de grond staan. Nog steeds ben ik op zoek naar die ene donkerpaarsrode kleur.
Ik vind hier dingen van.
Scharen. Volgens mij moet ik er zeker 20 hebben en alsnog kan ik er nooit een vinden als ik iets wil knippen.
[quote]ivy1970 schreef op 25 september 2010 @ 09:18:

Ik ben verslaafd aan dekbedovertrekken. Heb er wel tien! Belachelijk, maar elke keer als de Ikea weer een nieuwe collectie heeft (moet wel betaalbaar blijven) ga ik voor de bijl. Ook fleece dekens, daar stik ik in.[/quote]

Hier ook veel fleece dekens, en bijna allemaal in bruin tinten. Maar ik hou me al een tijdje in, er komen geen niewe fleece dekens meer!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven