Waar heb jij er meer van?
zaterdag 25 september 2010 om 09:09
zaterdag 25 september 2010 om 12:17
badkamermatten. weet echt niet waarom, wil steeds een andere kleur
oww en worshestersaus,azijn,balsamico,mosterd en weet ik veel wat voor olietjes en sausjes nog meer, maar das meer vriendlief zn aandeel (hij is kok)
oww en ik ook katten het zijn er nu nog 4 (er is er helaas 1 terminaal ziek, het gaat overigens nu nog goed met haar...)
oww en worshestersaus,azijn,balsamico,mosterd en weet ik veel wat voor olietjes en sausjes nog meer, maar das meer vriendlief zn aandeel (hij is kok)
oww en ik ook katten het zijn er nu nog 4 (er is er helaas 1 terminaal ziek, het gaat overigens nu nog goed met haar...)
zaterdag 25 september 2010 om 12:39
Handtassen(zeker 50,en zie altijd leukere)
- en dienblaadjes(helemaaaaaal verslaafd aan,zeker 25 stuks)
-leuke senseo-kopjes(zeker genoeg voor 30 man koffie te geven,maar lijf leukere tegenkomen)
-leesbrilletjes
-scharen ook! (15stuks)
-kaarsenstandaards en theelichtjes houders
-bakjes&kommetjes (plastic,steen,leuk voor chips,leuk voor pudding uit te eten,leuk om neer te zetten)
-nagelverzorgings setjes(hoop dat ik het nagelbijten ooit afleer)
-adapters( van alle gsm's die ik ooit gehad heb,gooi ze nooit weg,raar eigenlijk? De gsm's gaan naar Stichting AAP als ik een nieuwe heb.
- en dienblaadjes(helemaaaaaal verslaafd aan,zeker 25 stuks)
-leuke senseo-kopjes(zeker genoeg voor 30 man koffie te geven,maar lijf leukere tegenkomen)
-leesbrilletjes
-scharen ook! (15stuks)
-kaarsenstandaards en theelichtjes houders
-bakjes&kommetjes (plastic,steen,leuk voor chips,leuk voor pudding uit te eten,leuk om neer te zetten)
-nagelverzorgings setjes(hoop dat ik het nagelbijten ooit afleer)
-adapters( van alle gsm's die ik ooit gehad heb,gooi ze nooit weg,raar eigenlijk? De gsm's gaan naar Stichting AAP als ik een nieuwe heb.
zaterdag 25 september 2010 om 12:43
quote:Tickel schreef op 25 september 2010 @ 10:47:
Ik heb 1 kaasschaaf een korte, maar het liefst zou ik er 6 willen hebben.
Ben een enorme kaasjunk, en als ik deze kwijt zou raken................paniek in de tent!Heb ik ook,zo'n korte,kan je alle soorten kaas mee schaven,van heeeeeeel jong,tot heel oud,en alles ertussen in...
Ik heb 1 kaasschaaf een korte, maar het liefst zou ik er 6 willen hebben.
Ben een enorme kaasjunk, en als ik deze kwijt zou raken................paniek in de tent!Heb ik ook,zo'n korte,kan je alle soorten kaas mee schaven,van heeeeeeel jong,tot heel oud,en alles ertussen in...
zaterdag 25 september 2010 om 13:30
zaterdag 25 september 2010 om 13:48
Haarkleuringen. Van alle merken koop ik er een paar, doe dan lokproefjes en gooi ze vervolgens in de kast. Totdat ze teveel plaats gaan opeisen; dan gooi ik er een aantal weg.
Gemiddeld liggen er 10 tot 20 verschillende. De onverslagen favoriet van de laatste 4 jaar is Guhl Extra Mild, maar ik sluit niet uit dat hij onttroond gaat worden naarmate de wetenschap voortschrijdt.
Wat dat betreft ben ik zo ontrouw als de pest.
Gemiddeld liggen er 10 tot 20 verschillende. De onverslagen favoriet van de laatste 4 jaar is Guhl Extra Mild, maar ik sluit niet uit dat hij onttroond gaat worden naarmate de wetenschap voortschrijdt.
Wat dat betreft ben ik zo ontrouw als de pest.
zaterdag 25 september 2010 om 14:25
zaterdag 25 september 2010 om 15:26
zaterdag 25 september 2010 om 17:32
zaterdag 25 september 2010 om 21:35
[quote]ivy1970 schreef op 25 september 2010 @ 09:18:
Ik ben verslaafd aan dekbedovertrekken. Heb er wel tien! Belachelijk, maar elke keer als de Ikea weer een nieuwe collectie heeft (moet wel betaalbaar blijven) ga ik voor de bijl. Ook fleece dekens, daar stik ik in.[/quote]
Hier ook veel fleece dekens, en bijna allemaal in bruin tinten. Maar ik hou me al een tijdje in, er komen geen niewe fleece dekens meer!
Ik ben verslaafd aan dekbedovertrekken. Heb er wel tien! Belachelijk, maar elke keer als de Ikea weer een nieuwe collectie heeft (moet wel betaalbaar blijven) ga ik voor de bijl. Ook fleece dekens, daar stik ik in.[/quote]
Hier ook veel fleece dekens, en bijna allemaal in bruin tinten. Maar ik hou me al een tijdje in, er komen geen niewe fleece dekens meer!