Van de week heb ik er weer eentje gekocht... een kaassschaaf!
Ik denk dat ik er nu een stuk of 6 heb. Ik heb gelukkig ook wel een goede, maar die zit nog in de verhuisspullen dus er moest nodig een nieuwe komen!!!
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen en wil graag weten waar jij er meer van hebt?
Anoniem_637d3aad71164
zaterdag 25 september 2010 om 09:11
Fietsen! Heb er al vijf en ben aan het kijken naar nummer zes...
Ik ben verslaafd aan dekbedovertrekken. Heb er wel tien! Belachelijk, maar elke keer als de Ikea weer een nieuwe collectie heeft (moet wel betaalbaar blijven) ga ik voor de bijl. Ook fleece dekens, daar stik ik in.
Ik heb gelukkig wel een "strenge" vriend waarvan ik me soms een beetje moet inhouden (anders stond het hier helemaal vol, a la hamsteren voor hongerwinter), maar zo'n kaasschaafje... daar maakt hij zich niet zo druk om!
Scharen. Heb er echt een stuk of twaalf en kan er nog steeds nooit een vinden als ik 'm nodig heb. Nagelschaartjes idem. Alleen dan geen twaalf maar 'maar' zes. En altijd kwijt.
Klokken, aan de muur tegenover me hangen/staan er 3. Kreeg van de week een reclame van een of andere designwinkel. Een klok cadeau als je daar iets kocht. Ik heb niks met design, maar heb toch hard zitten zoeken of er niet iets voor me bij was, want een gratis klok.....
En verder: scharen, vliegenmeppers, pennen/potloden, klein gereedschap, batterijen.
En ja, kinderen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.