Waar koop ik een net?
woensdag 23 mei 2012 om 09:48
Hoi!
Mijn huis heeft een soort patio die wordt begrensd door 4 muren (waarvan 3 met ramen). De patio is ongv 3 bij 2 m.
Wij gaan vanmiddag onze kat halen (
), maar die moet uiteraard de eerste 3 weken binnen blijven. Nu leek het me een goed idee dat kat lekker kan zonnen op de patio en dat de ramen open kunnen blijven zodat ons huis niet verandert in een broeikas.. Echter, via de patio kan hij het dak op. En over het dak richting de vrijheid
..
Heeft iemand een idee waar ik een simpel net kan kopen dat ik over de patio kan spannen? 4x4m lijkt me voldoende.. Dan heb ik genoeg werkruimte om hem goed vast te kunnen maken.
Oh en heeft iemand een indicatie hoe veel dat kost?
Groetjes!
Mijn huis heeft een soort patio die wordt begrensd door 4 muren (waarvan 3 met ramen). De patio is ongv 3 bij 2 m.
Wij gaan vanmiddag onze kat halen (
Heeft iemand een idee waar ik een simpel net kan kopen dat ik over de patio kan spannen? 4x4m lijkt me voldoende.. Dan heb ik genoeg werkruimte om hem goed vast te kunnen maken.
Oh en heeft iemand een indicatie hoe veel dat kost?
Groetjes!
woensdag 23 mei 2012 om 10:24
Ja als het vandaag moet, kan wel, maar dan moet je oppassen dat het stevig net is, want katten hebben scherpe tanden...
En inderdaad bij Gamma kom je uit op waarschijnlijk kippengaas enzo, dan lijkt het net alsof je in een gevangenis zit ;)
Probeer een iets verder tuincentrum? Daar hebben ze toch wel van dat vijvernet om katten tegen te houden? Ik weet alleen niet of dat wel echt stevig genoeg is als het erop aan komt.
Maar je hebt al besteld? Succes!
En inderdaad bij Gamma kom je uit op waarschijnlijk kippengaas enzo, dan lijkt het net alsof je in een gevangenis zit ;)
Probeer een iets verder tuincentrum? Daar hebben ze toch wel van dat vijvernet om katten tegen te houden? Ik weet alleen niet of dat wel echt stevig genoeg is als het erop aan komt.
Maar je hebt al besteld? Succes!