Waarschuwing dierenbenodigdheden website
zondag 21 april 2013 om 06:11
Een paar weken geleden bestelde ik 'n konijnentransportbox op [...] en aangezien die op voorraad stond maar ik na 'n week nog niets had ontvangen, vulde ik het contactformulier op die site in. Daar kreeg ik geen antwoord op, dus stuurde ik 'n mail. Wederom geen antwoord. Ik belde daarop dus met de klantenservice tijdens de door de site vermeldde kantooruren, maar daar kreeg ik de voicemail. Tot op heden hebben ze mij nog niet teruggebeld en ik heb bij paypal een geschil geopend om mijn geld (gelukkig slechts 22 euro) terug te vorderen.
Maar hierbij dus een waarschuwing: bestel niet meer via deze site, want waarschijnlijk zijn ze failliet aan 't gaan.
Maar hierbij dus een waarschuwing: bestel niet meer via deze site, want waarschijnlijk zijn ze failliet aan 't gaan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2013 15:08
Reden: smaad
Reden: smaad
% gewijzigd
zondag 21 april 2013 om 06:52
Vreemd. Er zit een professionele logistieke organisatie achter: http://www.interstorexl.nl/index.php
Wellicht zou je die onderneming nog eens via de algemene gegevens kunnen contacten.
Wellicht zou je die onderneming nog eens via de algemene gegevens kunnen contacten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 april 2013 om 06:57
Hoeveel algemener dan hun telefoonnummer en e-mail kun je 't hebben?
Ik vind de site er ook professioneel genoeg uit zien om geen oplichters te verwachten, maar ik vrees gewoon dat de tent failliet is en ze daarom nergens meer op antwoorden.
Ik ga er vanuit dat ik m'n geld via paypal wel terugkrijg, maar wil anderen de rompslomp besparen, vandaar de waarschuwing.
Ik vind de site er ook professioneel genoeg uit zien om geen oplichters te verwachten, maar ik vrees gewoon dat de tent failliet is en ze daarom nergens meer op antwoorden.
Ik ga er vanuit dat ik m'n geld via paypal wel terugkrijg, maar wil anderen de rompslomp besparen, vandaar de waarschuwing.
zondag 21 april 2013 om 07:21
Wellicht is er iets met het dierendeel van de onderneming. Op de webwinkel voor dieren staat dieren@ en op de interstorexl staat info@, wellicht dat zij via die weg wel reageren. Alle algemene info over interstorexl is weggehaald van de dierenbenodigdheden website.
Ben het wel met je eens dat er vast iets aan de hand is, zoals bijv een faillissement.
Ben het wel met je eens dat er vast iets aan de hand is, zoals bijv een faillissement.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 april 2013 om 08:01
zondag 21 april 2013 om 08:13
Op de site van New Media studio staat een ander tel.nr.http://studionewmedia.nl/ , misschien kun je die bellen?
zondag 21 april 2013 om 08:39
Neu, da's allemaal teveel moeite. Ze reageren duidelijk niet na langs 3 kanalen contact te hebben gezocht, dus zijn dat ook niet meer van plan lijkt me. En ik neem aan dat paypal m'n geld wel terugstort, dus dan komt 't wel goed. Maar ik geef het hier maar even aan zodat anderen niet meer via deze site bestellen, of als ze toch persé willen, eerst proberen of zij wel contact krijgen voor ze iets bestellen.
zondag 21 april 2013 om 09:11
zondag 21 april 2013 om 09:21
Ik weet niet of het een oplichter is. Op linkedin staat dat het bedrijf al enige tijd bestaat. Hij staat als eigenaar op internet van de internetshop voor horeca benodigdheden. Indien die b.v.´s inderdaad op zijn naam staan (dat weet ik niet) dan heeft hij wel veel bedrijven op zijn naam voor een jong iemand.
zondag 21 april 2013 om 09:31
Studio new media (voormalig skroll) is uitgeschreven bij de KVK. De overige bedrijven bestaan nog.
Het is een familiebedrijf denk ik, http://www.interstorexl.nl/page.php?id=112&hoofdcat=106
Het is een familiebedrijf denk ik, http://www.interstorexl.nl/page.php?id=112&hoofdcat=106