Wasmachine vraag...
zondag 15 september 2019 om 22:53
Ik moet er niet aan denken dat ik elke zoveel jaar een wasmachine naar zolder moet tillen. Veel te veel gedoe.
Wij hebben onze Miele nu alweer 14 jaar en nog nooit wat mee gehad. De droger trouwens hetzelfde. Alleen 1x zo’n droger-doekje dat vast zat in de afvoer waardoor hij af sloeg omdat hij het water niet kwijt kon. Maar ik ben uitermate tevreden over Miele. Ik was zo’n 4-5 wassen per week, meestal 40 graden en af en toe 95 graden.
Onze Miele stofzuiger is ook 14 jaar oud en toevallig afgelopen jaar het uiteinde van de slang vervangen. Daar was een pinnetje op afgebroken waar de stang mee vastklikte. Nu is hij weer prima
donderdag 19 september 2019 om 10:30
Ik heb een Miele 2e hands was geloof ik zo'n 8 jaar oud en draait nu alweer 2 jaar zonder problemen mee.
Hier voor ook een Miele gehad 2e hands voor 125 euro was nog een oudere die is bij mij 6 jaar mee gegaan en een kennis heeft het van mij weer overgenomen (Ik wilde graag een digitale) en daar gaat ie ook alweer 2 jaar zonder problemen mee.
Je moet er natuurlijk ook geluk mee hebben.
Hier voor ook een Miele gehad 2e hands voor 125 euro was nog een oudere die is bij mij 6 jaar mee gegaan en een kennis heeft het van mij weer overgenomen (Ik wilde graag een digitale) en daar gaat ie ook alweer 2 jaar zonder problemen mee.
Je moet er natuurlijk ook geluk mee hebben.
Blijf in jezelf geloven !
donderdag 19 september 2019 om 12:54
Ik zou ook een nieuwe kopen. Die wordt thuisbezorgd, oude meegenomen en je hebt weer minimaal 2 jaar garantie.
Miele is wel beste merk, maar ook prijzig. Bosch en Samsung hebben ook een goede reputatie. Ik zou in elk geval niet zo'n hele goedkope wasmachine kopen. Goedkoop is duurkoop. In die hele goedkope machines slijten je kleren ook sneller en kleuren worden eerder flets, zo is mijn ervaring althans.
Miele is wel beste merk, maar ook prijzig. Bosch en Samsung hebben ook een goede reputatie. Ik zou in elk geval niet zo'n hele goedkope wasmachine kopen. Goedkoop is duurkoop. In die hele goedkope machines slijten je kleren ook sneller en kleuren worden eerder flets, zo is mijn ervaring althans.
donderdag 19 september 2019 om 13:25
Ik heb een Zanussi, de 2e inmiddels.
Met de eerste heb ik 17 jaar gedaan, totdat deze geen zin meer had om te centrifugeren.
Gezien de leeftijd heb ik een nieuwe, zuinige wederom Zanussi aangeschaft.
Ik was niet veel, gemiddeld 3 wassen in de week.
Met de eerste heb ik 17 jaar gedaan, totdat deze geen zin meer had om te centrifugeren.
Gezien de leeftijd heb ik een nieuwe, zuinige wederom Zanussi aangeschaft.
Ik was niet veel, gemiddeld 3 wassen in de week.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 20 september 2019 om 13:48
...
Lees het maar in de consumentengids. Daar staat het wel begrijpelijk.
Mijn berichten en posten leiden tot verwarring bij enkele forumgebruikers met korte sneren aan mijn adres.
Nee, kan ik niks mee. Dus lees de consumentengids. Daarin staat het allemaal.
Ga naar een winkel en daar laten ze alles zien wat je wil weten.
Lees het maar in de consumentengids. Daar staat het wel begrijpelijk.
Mijn berichten en posten leiden tot verwarring bij enkele forumgebruikers met korte sneren aan mijn adres.
Nee, kan ik niks mee. Dus lees de consumentengids. Daarin staat het allemaal.
Ga naar een winkel en daar laten ze alles zien wat je wil weten.
zondag 22 september 2019 om 11:36
Alleen weet je met dat soort instanties dus niets.
Verkopers voeren de merken zelf en de Consumentenbond kan niet ruiken hoe lang de onderdelen van de machines meegaan.
De machines die tientallen jaren mee zijn gegaan zijn dus ook minstens zo oud en daarmee geen vergelijkingsmateriaal.
Ik zou het eerder vragen aan een echte witgoedmonteur.
Verkopers voeren de merken zelf en de Consumentenbond kan niet ruiken hoe lang de onderdelen van de machines meegaan.
De machines die tientallen jaren mee zijn gegaan zijn dus ook minstens zo oud en daarmee geen vergelijkingsmateriaal.
Ik zou het eerder vragen aan een echte witgoedmonteur.