Wasmachineverhoger handig?
woensdag 18 september 2013 om 21:44
Binnenkort verplaatsen we de wasmachine naar een andere ruimte en nu zag ik laatst ergens een wasmachineverhoger: een soort constructie van plm 30 cm hoog, al dan niet met mandje of laatje er in.
De wasmachine staat dan hoger=minder diep bukken.
Klinkt handig, is het dat ook? En dan bedoel ik bijvoorbeeld of die dingen sterk en stabiel zijn, of ze niet gaan wandelen of trillen tijdens het centrifugeren.
De wasmachine staat dan hoger=minder diep bukken.
Klinkt handig, is het dat ook? En dan bedoel ik bijvoorbeeld of die dingen sterk en stabiel zijn, of ze niet gaan wandelen of trillen tijdens het centrifugeren.
woensdag 18 september 2013 om 22:31
Wasmachine weet ik niet, die staat op de grond maar mijn voormalig werkende droger staat op een plank erboven. Die blijft op zijn plek staan. Ik denk alleen niet dat je die kan vergelijken.
De wasmachine staat bij mij in een plastic bak en die verplaatst zich ook niet.
*disclaimer, de behaalde resultaten bij mij kunnen geen rechten aan ontleent worden *
De wasmachine staat bij mij in een plastic bak en die verplaatst zich ook niet.
*disclaimer, de behaalde resultaten bij mij kunnen geen rechten aan ontleent worden *
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 18 september 2013 om 22:33
Van die losse verhoogdingen weet ik niet of dat stabiel is, ik heb een vaste verhoging en ben daar erg blij mee. Maar ik heb dan ook vaak rug- en nekpijn dus voor mij is het ideaal.
De droger staat op de wasmachine en staat dus inderdaad best hoog maar gelukkig ben ik lang en heb daar dus geen probleem mee.
De droger staat op de wasmachine en staat dus inderdaad best hoog maar gelukkig ben ik lang en heb daar dus geen probleem mee.
.
woensdag 18 september 2013 om 23:49
Wasmachine op een verhoger = ideaal.. Wanneer je het onderste klepje los moet halen om t viezigheid er uit te halen. Komt er altijd veel water mee , nu is het op die verhoging erg handig.. emmer er onder en klaar..
Terwijl je wanneer ej de machine op de grond hebt staan altijd met handdoeken e.d moet slepen want een afwasteiltje past er net niet goed onder.
Terwijl je wanneer ej de machine op de grond hebt staan altijd met handdoeken e.d moet slepen want een afwasteiltje past er net niet goed onder.
donderdag 19 september 2013 om 07:47
Ik heb geen droger, dus die hoeft er niet bovenop.
En ik wist niet dat je een medische verklaring van hernia moest hebben om een wasmachineverhoger te mogen kopen . Nee, ik heb geen medische klachten, het lijkt me gewoon wel makkelijk. Daar hoef je geen rugklachten voor te hebben. Maar als het helpt, vooruit: er logeren hier af en toe wat zeventigers die ook wel eens de was doen. Tellen die mee?
En ik wist niet dat je een medische verklaring van hernia moest hebben om een wasmachineverhoger te mogen kopen . Nee, ik heb geen medische klachten, het lijkt me gewoon wel makkelijk. Daar hoef je geen rugklachten voor te hebben. Maar als het helpt, vooruit: er logeren hier af en toe wat zeventigers die ook wel eens de was doen. Tellen die mee?
donderdag 19 september 2013 om 19:50
Hier staat de wasmachine ook hoog, vanwege een andere rede, maar wel erg handig. Het enige onhandige vind ik dat het zeepbakje daardoor ook moeilijk bereikbaar is. Nu was ik meestal met vloeibaar wasmiddel, maar de ene keer dat ik er poeder in wil doen, moet ik echt een stoel erbij pakken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 11 oktober 2013 om 14:02
quote:Zespri79 schreef op 18 september 2013 @ 23:49:
Wasmachine op een verhoger = ideaal.. Wanneer je het onderste klepje los moet halen om t viezigheid er uit te halen. Komt er altijd veel water mee , nu is het op die verhoging erg handig.. emmer er onder en klaar..
Terwijl je wanneer ej de machine op de grond hebt staan altijd met handdoeken e.d moet slepen want een afwasteiltje past er net niet goed onder.Staat jouw wasmachineverhoger wel stevig? Mijne trilt als een gek zodra de wasmachine gaat centrifugeren. Heb je misschien tips?
Terwijl je wanneer ej de machine op de grond hebt staan altijd met handdoeken e.d moet slepen want een afwasteiltje past er net niet goed onder.Staat jouw wasmachineverhoger wel stevig? Mijne trilt als een gek zodra de wasmachine gaat centrifugeren. Heb je misschien tips?