Wasmiddel doseren
maandag 12 augustus 2019 om 09:24
Ja waarschijnlijk heeft dat er ook wel mee te maken. Ze gaan bij mij altijd in de fijne was op 30 graden, dus kan me voorstellen dat pods bij 40 of 60 graden wel goed oplossen ook al zitten ze tussen of op de was.
maandag 12 augustus 2019 om 09:26
fijne was gebruik ik wasmiddel voor
de pods alleen vanaf 40 graden, kan zomaar de reden zijn dan
maandag 12 augustus 2019 om 09:40
De was wordt dan ook niet schoon door het wasmiddel, maar door het water.
Het wasmiddel zorgt er alleen maar voor dat het water makkelijker in de was doordringt.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 12 augustus 2019 om 09:47
maandag 12 augustus 2019 om 09:49
maandag 12 augustus 2019 om 10:04
En voor mannen is het te ingewikkeld om de 3 bakjes van de wasmachine te begrijpen?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
maandag 12 augustus 2019 om 10:10
Het zal er ook mee te maken hebben dat nieuwere wasmachines zo zuinig zijn met water dat de pods geen water genoeg hebben om in op te lossen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 12 augustus 2019 om 10:17
maandag 12 augustus 2019 om 10:33
maandag 12 augustus 2019 om 10:46
Ik heb met pods altijd het idee dat je meer wasmiddel gebruikt dan nodig, omdat de fabrikant het voor je bepaalt. Waarschijnlijk valt dat wel mee, maar daarom koop ik dus nooit pods.
Was wordt trouwens schoon door water, zeep en beweging. Mist één van de drie, dan wordt de was minder schoon dan zou kunnen.
Was wordt trouwens schoon door water, zeep en beweging. Mist één van de drie, dan wordt de was minder schoon dan zou kunnen.
maandag 12 augustus 2019 om 16:46
maandag 12 augustus 2019 om 20:17
Nee, bij een voorwas gaat een deel van het water via het voorwasbakje de machine in. Dan komt de hoofdwas en dan gaat het water via het hoofdwasbakje naar binnen. Bij het spoelen voor wasverzachten of stijven gaat het water via dat bakje naar binnen.
Mijn collega snapt de wasmachine dus niet en gooit het wasmiddel in het voorwasje. Dat blijft dus lekker zitten bij het standaard programma. Kunnen nog een keer wassen want de was wordt niet helemaal schoon.
maandag 12 augustus 2019 om 20:29
Oh zo. Ik dacht even dat er een pod of los poeder in de trommel gegooid werd met een voorwas. Dan was je op hoofdwas zonder middel.Pepermint_Patty schreef: ↑12-08-2019 20:17Nee, bij een voorwas gaat een deel van het water via het voorwasbakje de machine in. Dan komt de hoofdwas en dan gaat het water via het hoofdwasbakje naar binnen. Bij het spoelen voor wasverzachten of stijven gaat het water via dat bakje naar binnen.
Mijn collega snapt de wasmachine dus niet en gooit het wasmiddel in het voorwasje. Dat blijft dus lekker zitten bij het standaard programma. Kunnen nog een keer wassen want de was wordt niet helemaal schoon.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 12 augustus 2019 om 20:37
TO : bedoel je die maatbakjes voor poeder? Deze :

Ik heb me daar een aantal jaren terug ook over verbaasd toen ik van vloeibaar over ging op poeder. Dat schepje zat vroeger gewoon in het pak erbij. Maar niet dus. Ik heb toen gemaild met Lenor (als ik me niet vergis) en kreeg er 2 opgestuurd
zo kom je er dus aan
Zo’n bol voor vloeibaar wasmiddel zit op de fles zelf toch? Of anders moet je het dopje gebruiken om af te meten. Staat op de fles.
Die pods, in de reclame gooien ze die er zo van een afstandje in, schoppen de deur dicht en hij draait. Dat is dan toch vreemd als je hem eigenlijk onderop moet doen

Ik heb me daar een aantal jaren terug ook over verbaasd toen ik van vloeibaar over ging op poeder. Dat schepje zat vroeger gewoon in het pak erbij. Maar niet dus. Ik heb toen gemaild met Lenor (als ik me niet vergis) en kreeg er 2 opgestuurd
Zo’n bol voor vloeibaar wasmiddel zit op de fles zelf toch? Of anders moet je het dopje gebruiken om af te meten. Staat op de fles.
Die pods, in de reclame gooien ze die er zo van een afstandje in, schoppen de deur dicht en hij draait. Dat is dan toch vreemd als je hem eigenlijk onderop moet doen