Wat doen met je verjaardag.. tips??
dinsdag 19 december 2017 om 05:18
Hallo dames,
Ik heb het topic maar in de categorie 'Thuis' geplaatst.. maar ik wil eigenlijk alles behalve 'thuis' zijn!!
Ik ben in februari jarig op een maandag.. vriend en ik zijn allebei wel vrij. Absoluut geen zin om thuis te blijven, maar wat dan wel??
Zat al te denken aan de sauna, maar vriendlief wilt niet buiten de badkledingdagen
..
Wat zouden jullie op zo'n dag doen?? Ohja, mn verjaardag is dan al gevierd!
Ik heb het topic maar in de categorie 'Thuis' geplaatst.. maar ik wil eigenlijk alles behalve 'thuis' zijn!!
Ik ben in februari jarig op een maandag.. vriend en ik zijn allebei wel vrij. Absoluut geen zin om thuis te blijven, maar wat dan wel??
Zat al te denken aan de sauna, maar vriendlief wilt niet buiten de badkledingdagen

Wat zouden jullie op zo'n dag doen?? Ohja, mn verjaardag is dan al gevierd!
dinsdag 19 december 2017 om 07:38
Of een weekendje weg.
Valencia is leuk en goed te doen in een paar dagen.
dinsdag 19 december 2017 om 07:51
Ik nam juist bewust maximaal een halve dag vrij op mijn verjaardag. Ik ben in mei jarig en dan kan man slecht vrij krijgen. Ben 1 keer de hele dag vrij geweest toen we nog geen kinderen hadden en ik vond het vreselijk, was blij dat er 's middags visite kwam.Jeetjemina schreef: ↑19-12-2017 06:49Zijn jullie trouwens bewust vrij op jouw verjaardag? Of is het toeval?
Winkelen in een andere stad is op maandag niet zo'n goed idee, hier in de omgeving zijn veel winkels op maandagmorgen later open.
wilma36 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 07:53
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
13.92% gewijzigd
dinsdag 19 december 2017 om 08:05

dinsdag 19 december 2017 om 08:09

dinsdag 19 december 2017 om 08:39
daar maak jij je nu al druk om? dat duurt nog weken.
ik zou over een maand eens gaan kijken of dat er ergens iets leuks te beleven valt of dat je een leuke aanbieding ziet.
of laat je vriend iets regelen, jij bent tenslotte jarig.
of nog beter, de hele verjaardag overslaan. ik snap die ophef nooit. het toch gewoon een dag?
ik zou over een maand eens gaan kijken of dat er ergens iets leuks te beleven valt of dat je een leuke aanbieding ziet.
of laat je vriend iets regelen, jij bent tenslotte jarig.
of nog beter, de hele verjaardag overslaan. ik snap die ophef nooit. het toch gewoon een dag?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

dinsdag 19 december 2017 om 09:27
Ik zou lief vragen of hij speciaal voor jouw verjaardag toch mee wil naar de sauna. (was trouwens ook mijn 1e idee.. ga super graag naar de sauna op mn verjaardag)
Anders ergens naar een leuke stad waar je normaal niet komt? Daar ergens een high tea of feestelijk gebakje met een kopje koffie en er een soort mini stedentripje van maken.
Lekker uitwaaien op 1 van de waddeneilanden vind ik ook altijd leuk, daarna ergens warme choco en een hapje eten. Een nachtje in een hotel met goede wellness, uitgebreid uit eten, etc.
Anders ergens naar een leuke stad waar je normaal niet komt? Daar ergens een high tea of feestelijk gebakje met een kopje koffie en er een soort mini stedentripje van maken.
Lekker uitwaaien op 1 van de waddeneilanden vind ik ook altijd leuk, daarna ergens warme choco en een hapje eten. Een nachtje in een hotel met goede wellness, uitgebreid uit eten, etc.
dinsdag 19 december 2017 om 10:02