Wat doen met je verjaardag.. tips??

19-12-2017 05:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb het topic maar in de categorie 'Thuis' geplaatst.. maar ik wil eigenlijk alles behalve 'thuis' zijn!!
Ik ben in februari jarig op een maandag.. vriend en ik zijn allebei wel vrij. Absoluut geen zin om thuis te blijven, maar wat dan wel??
Zat al te denken aan de sauna, maar vriendlief wilt niet buiten de badkledingdagen :mrgreen: ..

Wat zouden jullie op zo'n dag doen?? Ohja, mn verjaardag is dan al gevierd!
Alle reacties Link kopieren
Dagje uitwaaien aan zee.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een privesauna huren. :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Vriend vragen jet toch één keertje te proberen, naakt in de sauna, speciaal voor jou verjaardag.....
Alle reacties Link kopieren
Naar een museum
Winkelen in een andere stad
Uit eten
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie trouwens bewust vrij op jouw verjaardag? Of is het toeval?
Zou n weekje zon boeken
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-12-2017 06:50
Zou n weekje zon boeken
Of een weekendje weg.
Valencia is leuk en goed te doen in een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina schreef:
19-12-2017 06:49
Zijn jullie trouwens bewust vrij op jouw verjaardag? Of is het toeval?
Ik nam juist bewust maximaal een halve dag vrij op mijn verjaardag. Ik ben in mei jarig en dan kan man slecht vrij krijgen. Ben 1 keer de hele dag vrij geweest toen we nog geen kinderen hadden en ik vond het vreselijk, was blij dat er 's middags visite kwam.

Winkelen in een andere stad is op maandag niet zo'n goed idee, hier in de omgeving zijn veel winkels op maandagmorgen later open.
wilma36 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 07:53
Reden: toevoeging
13.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
uitslapen en ergens lekker gaan lunchen
Alle reacties Link kopieren
- High tea en naar de film
- Lasergamen
- Meubelboulevard
- Uitgebreid ontbijten of lunchen op een bijzondere locatie
- Massage nemen
- Workshop in iets volgen
- Bos of strandwandeling
- Dierentuin/ Apenheul/ Dolfinarium/ Avifauna
- Pretpark

Veel plezier!
Ik ga altijd lekker werken op mijn verjaardag, het daar vieren. Heb je ook niet zo het gevoel dat je echt iets moet doen.
In jou geval zou ik vriend voor het blok zetten: of hij gaat mee zonder badkleding (na 1x is hij ongetwijfeld om, wil hij nooit meer anders) of ik zou alleen gaan. Sauna it is!
Ik zou er ook 't weekend aan vast plakken en 'n weekendje citytrip in Zuid Europa doen als 'n weekje er niet in zit.
Alle reacties Link kopieren
daar maak jij je nu al druk om? dat duurt nog weken.

ik zou over een maand eens gaan kijken of dat er ergens iets leuks te beleven valt of dat je een leuke aanbieding ziet.

of laat je vriend iets regelen, jij bent tenslotte jarig.

of nog beter, de hele verjaardag overslaan. ik snap die ophef nooit. het toch gewoon een dag?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hier mag je op je verjaardag gratis naar de sauna dus dat doe ik elk jaar. Soms met vriend, soms zonder. Net wat uitkomt. Alleen vind ik ook heerlijk!
Ik zou lief vragen of hij speciaal voor jouw verjaardag toch mee wil naar de sauna. (was trouwens ook mijn 1e idee.. ga super graag naar de sauna op mn verjaardag)
Anders ergens naar een leuke stad waar je normaal niet komt? Daar ergens een high tea of feestelijk gebakje met een kopje koffie en er een soort mini stedentripje van maken.
Lekker uitwaaien op 1 van de waddeneilanden vind ik ook altijd leuk, daarna ergens warme choco en een hapje eten. Een nachtje in een hotel met goede wellness, uitgebreid uit eten, etc.
Alle reacties Link kopieren
ik zou mijn man echt diep ongelukkig maken met sauna, dus ik zou Of met vriendin naar de sauna gaan op mijn verjaardag. Of met mijn vriend iets anders gaan doen
Zou hem niet dwingen tot iets wat hij echt vervelend vindt
(hij zou mij ook niet vragen te skydiven oid)
Alle reacties Link kopieren
heel luxe lunchen met wijn arrangement en daarna op de bank met netflix en een dekentje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven