Wat een gemis (kat)

25-08-2019 10:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik gisteren morgen mijn oude trouwe goedzak in moeten laten slapen. Hij was oud, ziek en op. We weten niet exact hoe oud hij was maar we denken een jaar of 16, 17. Ruim 5 jaar heeft hij bij ons gewoond.

Hij heeft een gouden mandje gehad bij ons en hij is nu vredig ingeslapen. Maar man, wat ben ik verdrietig. Het gemis is enorm en ik kan sinds gisteren alleen maar huilen. Iedere keer als ik een klein geluid hoor denk ik dat hij aan komt lopen. Dus niet... :'(

Ik heb gisteren z'n spulletjes maar weg gehaald. De aanblik van de kattenbak die hij nooit meer zal gebruiken, z'n etensbakje die ik nooit meer voor hem zal vullen, ik kon het gewoon niet aanzien.

Ik weet het, houden van is ook los kunnen laten maar man wat doet dit pijn!

Wat ik net dit topic wil bereiken? Geen idee. Mijn verhaal even kwijt kunnen en ongegeneerd zeggen hoe klote ik me voel onder het gemis van mijn lieve rode tijger! :cry:
lilbub wijzigde dit bericht op 25-08-2019 11:03
0.10% gewijzigd
Music was my first love and it will be my last
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
25-08-2019 11:53
Ik voel je verdriet :hug:

Wij hebben nog niet zo lang geleden onze hond in laten slapen.
Ik blijf het wel moeilijk vinden. Raar dat hij niet meer op zijn kussentje ligt te slapen. Dat ik niet meer begroet word als ik binnenkom..

Heel veel sterkte voor jou ook :hug:
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof jullie hem hele mooie, fijne jaren hebben gegeven. De liefde lees ik in je berichten :heart:
Zo moeilijk om je trouwe diertje los te moeten laten... Weet hoe verdrietig dat is. Veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor het meeleven. Doet goed. :rose:
En sterkte aan degene die ook hun lieve vriendje / vriendinnetje moeten missen.

Misschien komt er, zoals sommigen al zeiden over een tijdje wel weer een katje in huis. Eerst dit een plek gaan geven.
Music was my first love and it will be my last
Alle reacties Link kopieren
Dank je Giselle, erg lief!

Veel sterkte gewenst Lilbub! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte LilBub! Altijd moeilijk om je schat te moeten laten gaan! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Pff die kleine momenten... In de ochtend naar de wc en niet begroet worden, naar de keuken voor koffie en geen gebrul om eten... :'(

Als het goed is wordt Tijger vandaag opgehaald bij de DA voor de crematie. We willen hem individueel laten cremeren, dat voelt voor ons het beste om te doen. Zoals Tijger was, was er maar een, hij verdient dit!

Ik heb gisteren maar even afleiding gezocht, heeft gelukkig wel geholpen.
Music was my first love and it will be my last
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar zeg! :hug:

Die kleine momenten geven altijd weer even die 'tik' van...Oh ja, poes is er echt niet meer :(
"I love not Man the less, but Nature more..."
Wat vervelend! Sterkte

:hug:
Denk maar niet dat je belachelijk, zielig, of wat dan ook overkomt.



Laat de pijn maar wat aanwezig zijn. Je moet erdoor. Maar het gaat beteren. En …. een hele grote troost, maar dat voel je nu nog niet, je hebt hem een goed leven gegeven, hij heeft een gezegende leeftijd bereikt. Is niet elke kat gegund. Misschien denk je, makkelijk spreken. Maar het is zo!

:cat: :cat: :cat: :hug: :hug: :hug: :cat: :cat: :cat:
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 22-10-2019 20:54
41.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@PimPom inderdaad, zal wel slijten maar nu even niet.

@Mammezel wat een lieve reactie, dankjewel.
Music was my first love and it will be my last
Ja, juist die kleine dingen kunnen zo ontzettend steken. Zeker in het begin.

Ik kwam bijna 2 jaar na het overlijden van onze lieve kater een haar van hem tegen in een oude koffer. Schoot meteen vol.

Mooi dat jullie Tijger individueel laten cremeren :redrose:

Onze kater heeft een plekje in de tuin gekregen. Onder de rozenstruik waar hij altijd graag lag te soezen.

Ze zitten in je hart hè, die beestjes :cat:
Alle reacties Link kopieren
Doro75 schreef:
26-08-2019 20:12
Ja, juist die kleine dingen kunnen zo ontzettend steken. Zeker in het begin.

Ik kwam bijna 2 jaar na het overlijden van onze lieve kater een haar van hem tegen in een oude koffer. Schoot meteen vol.

Mooi dat jullie Tijger individueel laten cremeren :redrose:

Onze kater heeft een plekje in de tuin gekregen. Onder de rozenstruik waar hij altijd graag lag te soezen.

Ze zitten in je hart hè, die beestjes :cat:
Wij hebben alleen een balkon dus dit was de beste oplossing. Als ik een tuin had gehad zou hij daar inderdaad een mooi plekje gekregen hebben.
Music was my first love and it will be my last
LilBub schreef:
26-08-2019 21:02
Wij hebben alleen een balkon dus dit was de beste oplossing. Als ik een tuin had gehad zou hij daar inderdaad een mooi plekje gekregen hebben.
Dit is dan zeker een mooie oplossing. Voordeel is dat de urn van Tijger evt kan meeverhuizen later.

Man had er geen moeite mee kater hier in zijn tuin achter te laten, mochten we ooit verhuizen, omdat hij bij dit huis hoort. Maar ik moet wel slikken bij die gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven