Wat een k*twinkel!

23-04-2012 15:01 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Praxis ja!

Met Pasen een kinderhuisje gekocht, een tuinhuisje. Het bestellen was al een ramp: gebeld om 11.00 uur in de ochtend, waarna me gevraagd werd om na 16.00 uur terug te bellen. Hele paasdag naar de klote, maar vooruit. Om 16.10 uur te horen gekregen, dat ik wel nog voor 17.00 uur moet betalen, vergissinkje.

Na uren lullen, mag het ook de volgende dag...

Volgende dag gaan betalen en jawel, zaterdag was het huisje binnen. Opgehaald, 3 uur over gedaan: bon kwijt, wel/niet betaald (wel dus, betaalbewijs gelùkkig bij!), wat een ge-emmer.

Kom je thuis, is heel dat huisje niet geïmpregneerd?!?!?!!? Staat wel op de folder in vol ornaat, maar neen hoor, gewoon blank hout. Argggghhhhh!!

Vervolgens bel ik de winkel: 3 man gesproken. Uiteindelijk mag ik een pot beits komen halen als genoegdoening! Ik sta perplex en laat dat merken ook. Meneer merkt geamuseerd op, dat ik er wel een kwast bij krijg... of ik mag 'm terug komen brengen.

Ik ben woest: wat een akelige winkel! En een klacht indienen? Ik bel een nummer via internet (0,80 p/min), wordt doorverbonden met een Praxis in Den Haag (die man snapt er zelf ook niks van), hij geeft me na 16 minuten EINDELIJK het telefoonnummer van het hoofdkantoor van Praxis: blijkt het het faxnummer te zijn...

Ik ben echt zo ontzettend klaar met de Praxis! Walgelijk personeel, erg laconiek, bah!
Ik vind de Praxis leuk. En nu nog leuker. Zeurdames als TO daarentegen.....
Ik begrijp het niet echt. Je ging dat huisje telefonisch bestellen ofzo?? Waarom ging je niet naar de winkel? Waarom kon je niet een dag wachten?

Pff wat een zeikwijf ben jij!
Volgens bij is missvivaesque het huisje aan t beitsen :p
quote:claudine1982 schreef op 23 april 2012 @ 18:08:

Volgens bij is missvivaesque het huisje aan t beitsen :pIk denk dat haar huisgenoten haar gezeur ook zat waren en haar de deur hebben uitgezet en dat ze nu in dat huisje woont en dat ze nog geen internetverbinding heeft daar of dat die inmiddels verbroken is.
Ik vroeg me ook al af of TO wel weet wat geimpregneerd inhoudt. Onze schutting is ook geimpregneerd en gewoon blank. Vaak zie je het idd niet, dus ik vind het wel knap dat zij het zo snel zag.
quote:limelight schreef op 23 april 2012 @ 18:15:

[...]

Ik denk dat haar huisgenoten haar gezeur ook zat waren en haar de deur hebben uitgezet en dat ze nu in dat huisje woont en dat ze nog geen internetverbinding heeft daar of dat die inmiddels verbroken is.
Bedoel je zo'n huisje?

http://www.praxis.nl/assortiment/tuin/speelhuisjes

Die zijn toch ook blank hout?

In de folder staan vaak leuke kleurtjes maar dan staat er bij dat het blank geleverd wordt.

Ik vind dat de Praxis het heel netjes heeft opgelost, van mij had je die beits niet gekregen.
Vind je het zo vreselijk dat je de hele winkelketen op internet zwart moet maken?

Sneu geval jij.
Toch jammer dat het overdrijfwijf TO niet meer terugkomt om dingen uit te leggen. Ben ook wel benieuwd waarom ze niet gewoon naar de winkel is gegaan om dat ding te halen.
Ze schaamt zich vast omdat hij wel geïmpregneerd was blijkbaar en ze stennis heeft staan schoppen voor niks
quote:Ratteke schreef op 23 april 2012 @ 18:33:

Toch jammer dat het overdrijfwijf TO niet meer terugkomt om dingen uit te leggen. Ben ook wel benieuwd waarom ze niet gewoon naar de winkel is gegaan om dat ding te halen.En waarom haar hele paasdag naar de kl*te was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zullen wij nu alvast haar hele Pinksteren naar de kl&^# hebben geholpen?
Ze werkt zelf natuurlijk bij de GAMMA......
quote:ElleMichelle schreef op 25 april 2012 @ 10:00:

Ze werkt zelf natuurlijk bij de GAMMA......
quote:Ratteke schreef op 23 april 2012 @ 18:33:

Toch jammer dat het overdrijfwijf TO niet meer terugkomt om dingen uit te leggen. Ben ook wel benieuwd waarom ze niet gewoon naar de winkel is gegaan om dat ding te halen.Vind ik ook jammer, zeker omdat ze normaal wel regelmatig forumt volgens mij. Dan kom je toch even terug voor een reactie?
Impregeneren heeft inderdaad niets met beits van doen. Dus dat je een pot beits hebt gekregen, is echt extreem coulant van de winkel.
(Overigens vind ik de Praxis een flutbouwmarkt, maar dat geheel terzijde )
Ze is vast de betekenis van 'impregneren' aan het opzoeken in de Dikke van Dale....
Volgens mij is TO al te lang niet geimpregneerd...
Je zou denken dat ze daar in de tussentijd op 2e paasdag wel tijd voor zou hebben...als ze pas na 16u kon terugbellen...
Hé gezellig topic hier! De goede vibraties vliegen me tegemoet... het leven is moooooi!
quote:wdr schreef op 26 april 2012 @ 14:28:

Hé gezellig topic hier! De goede vibraties vliegen me tegemoet... het leven is moooooi!Ja, maar het geïmpregneerde speelhuisje van TO niet...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het erg voor die winkelmedewerkers... hoeveel hysterische, gefrustreerde mensen daar wel niet verhaal komen halen om dan nog elders te gaan zitten zeiken terwijl ze het zo goed mogelijk proberen op te lossen, hoewel ze zelf weinig controle hebben over die omstandigheden.

Als je je zo opgefokt hebt gedragen tegen die winkelmedewerkers als jij hier nu jouw verhaal doet, dan mag je je toch wel eens flink gaan schamen TO.
Fru1t3lla, ik denk/hoop dat To dat ook doet na alle reacties hier. Zeker nu ze weet wat geïmpregneerd betekend en hoe dat er uit ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven