Wat een k*twinkel!

23-04-2012 15:01 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Praxis ja!

Met Pasen een kinderhuisje gekocht, een tuinhuisje. Het bestellen was al een ramp: gebeld om 11.00 uur in de ochtend, waarna me gevraagd werd om na 16.00 uur terug te bellen. Hele paasdag naar de klote, maar vooruit. Om 16.10 uur te horen gekregen, dat ik wel nog voor 17.00 uur moet betalen, vergissinkje.

Na uren lullen, mag het ook de volgende dag...

Volgende dag gaan betalen en jawel, zaterdag was het huisje binnen. Opgehaald, 3 uur over gedaan: bon kwijt, wel/niet betaald (wel dus, betaalbewijs gelùkkig bij!), wat een ge-emmer.

Kom je thuis, is heel dat huisje niet geïmpregneerd?!?!?!!? Staat wel op de folder in vol ornaat, maar neen hoor, gewoon blank hout. Argggghhhhh!!

Vervolgens bel ik de winkel: 3 man gesproken. Uiteindelijk mag ik een pot beits komen halen als genoegdoening! Ik sta perplex en laat dat merken ook. Meneer merkt geamuseerd op, dat ik er wel een kwast bij krijg... of ik mag 'm terug komen brengen.

Ik ben woest: wat een akelige winkel! En een klacht indienen? Ik bel een nummer via internet (0,80 p/min), wordt doorverbonden met een Praxis in Den Haag (die man snapt er zelf ook niks van), hij geeft me na 16 minuten EINDELIJK het telefoonnummer van het hoofdkantoor van Praxis: blijkt het het faxnummer te zijn...

Ik ben echt zo ontzettend klaar met de Praxis! Walgelijk personeel, erg laconiek, bah!
quote:missvivaesque schreef op 23 april 2012 @ 15:01:

Met Pasen een kinderhuisje gekocht, een tuinhuisje. Het bestellen was al een ramp: gebeld om 11.00 uur in de ochtend, waarna me gevraagd werd om na 16.00 uur terug te bellen. Hele paasdag naar de klote, maar vooruit.Omdat je na 16 uur terug moest bellen? Ongelofelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien iets beter de folder lezen een volgende keer?

K vind ze behoorlijk coulant.
Nou, volgens mij ben jij een ramp. Tjongejongejonge zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Aansteller.
Zeg maar Spijker.
Oh, dat is niet zo netjes. Ik zou inderdaad een klacht indienen. Al snap ik niet hoe je hele paasdag naar de klote kan zijn, om een telefoontje. Waarom breng je het huisje niet terug, en zoek je een betere?

De Praxis ja!

Met Pasen een kinderhuisje gekocht, een tuinhuisje.

Ja, daar ga je al...
En dat je met Pasen om 16 uur belt en dan voor 17 uur moet betalen, en jij dan UREN gaat lullen, ja, dan kan je niet meer anders dan later betalen. En wie was de bon kwijt? Jij? Wat een kutwinkel zeg, die Praxis.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom is je hele paasdag naar de klote omdat je om 16.00 uur terug moest bellen?

De rest van je verhaal lezende; ik vind je een overdrijfwijf met dat "op hoge poten" gedrag van je.

Zolang je je alleen zo druk hoeft te maken om dit soort triviale zaken leid je een gezegend leven.
Grutjes!

De Praxis ja!

Met Pasen een kinderhuisje gekocht, een tuinhuisje. Het bestellen was al een ramp: gebeld om 11.00 uur in de ochtend, waarna me gevraagd werd om na 16.00 uur terug te bellen. Hele paasdag naar de klote, maar vooruit. Om 16.10 uur te horen gekregen, dat ik wel nog voor 17.00 uur moet betalen, vergissinkje.

Na uren lullen, mag het ook de volgende dag...

Meen je dit serieus???

quote:Volgende dag gaan betalen en jawel, zaterdag was het huisje binnen. Opgehaald, 3 uur over gedaan: bon kwijt, wel/niet betaald (wel dus, betaalbewijs gelùkkig bij!), wat een ge-emmer.

Doe je zelf...

quote:Kom je thuis, is heel dat huisje niet geïmpregneerd?!?!?!!? Staat wel op de folder in vol ornaat, maar neen hoor, gewoon blank hout. Argggghhhhh!!

Vervolgens bel ik de winkel: 3 man gesproken. Uiteindelijk mag ik een pot beits komen halen als genoegdoening! Ik sta perplex en laat dat merken ook. Meneer merkt geamuseerd op, dat ik er wel een kwast bij krijg... of ik mag 'm terug komen brengen.Netjes opgelost, vind ik persoonlijk...
quote:noa35 schreef op 23 april 2012 @ 15:09:

Waarom is je hele paasdag naar de klote omdat je om 16.00 uur terug moest bellen?

De rest van je verhaal lezende; ik vind je een overdrijfwijf met dat "op hoge poten" gedrag van je.

Zolang je je alleen zo druk hoeft te maken om dit soort triviale zaken leid je een gezegend leven.

Oehh.... mooie!

Ik nomineer 'm bij deze!
Hoe kan je hele Tweede Paasdag naar de knoppen zijn omdat je na 16.00 uur moest terugbellen? Dat snap ik echt niet.

Verder moet je een klacht indienen als je niet tevreden bent. Kom je er telefonisch niet uit kijk je of je online wat kan doen of je stuurt ze een brief. Gaan klagen op een forum is laster en volgens mij niet toegestaan.
Nu ik het zo nog eens lees vind ik trouwens wel dat ze het netjes hebben opgelost met die beits en die kwast.
Dus als ik het goed begrijp wilde je graag een huisje hebben, welke als geimpregneerd in de folder stond, maar het niet bleek te zijn. Ze bieden je een pot beits aan, en een kwast, maar dit is niet de oplossing die je wenst. De meneer van de winkel geeft aan dat het huisje teruggebracht mag worden.

De feiten zijn niet schokkend, maar is het de toon van de medewerkers die niet goed was?

En ik snap niet goed waarom je belde voor het huisje, en niet naar de winkel bent gegaan?
Huh?

Een HELE Paasdag naar de kl*ten, alleen omdat je terug moet bellen? En dan helemaal in de paniek, omdat het huisje niet in de beits zit, je een pot cadeau krijgt óf het huisje gewoon terug mag brengen?

En je probleem is nu precies?

Ik vind het helemaal niks ernstigs. Ze waren niet onbeschoft, anders had je dat wel geschreven. Iedereen heeft zijn best gedaan, maar jij bent boos?
Pasen is trouwens al twee weken geleden. Nu zit het je nog zo hoog dat je er een boos topic over opent. How come?
Inderdaad, overdrijfwijf! Ik nomineer hem ook!
Waar wil je een klacht over indienen dan? Dát zou ik pas onterecht vinden. Je mocht een pot beits en kwast of het huisje terug brengen. Prima oplossingen die geboden werden, toch?

Ik zou heel hard lachen om die klacht iig.
Waarom besteed je je vrije paasdag aan zoiets? Dat bellen/regelen kun je toch gewoon vanaf je werk doen? Kost het nog geen telefoonkosten ook!
quote:patricia1987 schreef op 23 april 2012 @ 15:14:

Inderdaad, overdrijfwijf! Ik nomineer hem ook!Hij is goed hè!
ik werk in zo'n soort winkel, en ik krijg af en toe de schijt van mensen die nergens meer over tevreden zijn.... en ben trouwens maar blij dat je nog een pot beits krijgt ook, die had je van mij niet gekregen
Mijn god, ik hoop dat jou nooit iets overkomt wat écht moeilijk is.
Aanstelleritus...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat had je zelf dan als oplossing aangeboden willen hebben TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven