Wat is dit?
maandag 26 maart 2012 om 22:14
Sinds ongeveer november/december heb ik tamelijk vaak last van jeukende bulten met vocht, als ik op onze stoffen bank zit.
Mijn vriend had het toen ook een aantal keren behoorlijk, maar de laatste tijd nauwelijks meer.
Bezoek heb ik er nog nooit over gehoord.
Ik wil nog wel eens in slaap vallen op de bank en dan is het helemaal erg. Gisteren was het weer raak en nu zit ik finaal onder de bulten.
We hebben een schoon en opgeruimd huis, ik stofzuig om de dag onze stoffen bank.
We hebben een klein, niet verharend hondje en zij heeft geen vlooien.
Zou het dan huisstofmijt kunnen zijn?
Ik weet niet zo goed meer wat het zou kunnen zijn..
Ik ben nogal laks met het oplossen/aanpakken van zaken, maar nu ben ik het helemaal zat! Nu het weer beter wordt, lijken er ook meer bulten te zijn..
Enfin, strange..
Iemand enig idee? En zo ja, wat ik er dan aan kan doen?
Alvast heel erg bedankt voor de tips
Mijn vriend had het toen ook een aantal keren behoorlijk, maar de laatste tijd nauwelijks meer.
Bezoek heb ik er nog nooit over gehoord.
Ik wil nog wel eens in slaap vallen op de bank en dan is het helemaal erg. Gisteren was het weer raak en nu zit ik finaal onder de bulten.
We hebben een schoon en opgeruimd huis, ik stofzuig om de dag onze stoffen bank.
We hebben een klein, niet verharend hondje en zij heeft geen vlooien.
Zou het dan huisstofmijt kunnen zijn?
Ik weet niet zo goed meer wat het zou kunnen zijn..
Ik ben nogal laks met het oplossen/aanpakken van zaken, maar nu ben ik het helemaal zat! Nu het weer beter wordt, lijken er ook meer bulten te zijn..
Enfin, strange..
Iemand enig idee? En zo ja, wat ik er dan aan kan doen?
Alvast heel erg bedankt voor de tips
maandag 26 maart 2012 om 22:47
quote:annabel85 schreef op 26 maart 2012 @ 22:29:
Het komt ook door mijn kleren heen..
Als ik gewoon 'keurig' op de bank zit, dan is er vrijwel niets aan de hand, maar zodra ik een lekkere hang/zit/lighouding aanneem, dan is het mis.Dit is wel raar. Doe je niet ook iets anders als je lekker op de bank ligt. Chocola erbij, wijntje? Is het niet een allergie?
Het komt ook door mijn kleren heen..
Als ik gewoon 'keurig' op de bank zit, dan is er vrijwel niets aan de hand, maar zodra ik een lekkere hang/zit/lighouding aanneem, dan is het mis.Dit is wel raar. Doe je niet ook iets anders als je lekker op de bank ligt. Chocola erbij, wijntje? Is het niet een allergie?
dinsdag 27 maart 2012 om 08:21