Wat is het risico

10-11-2014 17:05 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumlezers

In mijn keuken heb ik een ventilatierooster zitten

Vanmiddag wilde ik dit schoonmaken en tot mijn grote schrik zag ik dat er een stukje asbest buis inzat

Waarschijnlijk heeft er een buis van dak van huis na keuken gezeten maar deze is bij renovatie 10 jaar terug verwijdetd maar is er dus een stukje blijven zitten

Kan dit kwaad en hebben wij de afgelopen jaren ( ik woon hier zelf 2 jaar) risico gelopen op het inademen van vezels

Ik heb vanmiddag woningbouw erbij gehad rn ze doen er niks aan want volgens hun kan het geen kwaad

Wie kan mij hierover meer vertellen
Hier heb je op 4 november toch ook al twee topics over aangemaakt?

Ow, mosterd....iemand een bitterbal?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:miemsie40 schreef op 10 november 2014 @ 19:24:

Waarom ben ik nu een kutwijf als ik misschien onzeker ben en graag wil

Weten waar ik aan toe ben

Ik weet ik moet hulp zoeken voor mijn angst en dat ga ik ook doen

Maar ik ben gewoon nu zo bang

Lieverd, ik had het nIet tegen jou. Maar ik zat Stora uit te schelden. Liefdevol hoor.

Ik merk dat je bang bent. En je angst is niet erg reeel. Dus in plaats van hulp zoeken op asbestgebied zou je hulp moeten zoeken voor je angsten inderdaad. Want als het niet de asbest was dan was het iets anders.

Af en toe komen hier mensen langs met topics over angsten over één bepaald onderwerp. Dat kan een ziekte zijn, of dood, of voorwerpen of ongelukken. Bij jou is dat asbest. En dat je zelfs in een afzuigkap op zoek bent naar mogelijk asbest gaat best ver.

Dus dit forum gaat jou niet helpen, je angst is namelijk buitensporig en dus gaat niemand je kunnen geruststellen.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 november 2014 @ 19:38:

[...]

Lieverd, ik had het nIet tegen jou. Maar ik zat Stora uit te schelden. Liefdevol hoor.

Ik merk dat je bang bent. En je angst is niet erg reeel. Dus in plaats van hulp zoeken op asbestgebied zou je hulp moeten zoeken voor je angsten inderdaad. Want als het niet de asbest was dan was het iets anders.

Af en toe komen hier mensen langs met topics over angsten over één bepaald onderwerp. Dat kan een ziekte zijn, of dood, of voorwerpen of ongelukken. Bij jou is dat asbest. En dat je zelfs in een afzuigkap op zoek bent naar mogelijk asbest gaat best ver.

Dus dit forum gaat jou niet helpen, je angst is namelijk buitensporig en dus gaat niemand je kunnen geruststellen.

Nou nou, naar de therapeut neem ik aan?

Toe zeg, is het niet een beetje een snelle conclusie dat ze hiervoor hulp moet gaan zoeken?

Beetje een 'ik heb één tikje van mijn vent gekregen dus ik flikker 'm gelijk de deur uit'-reactie.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dat is nou juist het probleem de woningbouw doet er niks aan deden ze dat maar
@ Innuendo: Als die vent je al drie keer het ziekenhuis in geslagen heeft moet je hem misschien de deur uit gooien.
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 november 2014 @ 19:42:

[...]

Nou nou, naar de therapeut neem ik aan?

Toe zeg, is het niet een beetje een snelle conclusie dat ze hiervoor hulp moet gaan zoeken?

Beetje een 'ik heb één tikje van mijn vent gekregen dus ik flikker 'm gelijk de deur uit'-reactie.Ik weet oprecht niet wat jouw probleem met mij is, ik krijg de ene na de andere sneer. Dat vind ik eigenlijk best vervelend. Maar goed, als je goed leest zie je dat ik reageer op een post van to waarin ze zélf zegt dat ze hulp moet gaan zoeken voor haar angsten.
Ik weet dat ik hierin erg bang en onzeker ben en misschien ook wel wat overdreven

en het is echt niet zo dat ik niemand geloof

Maar een echt antwoord op mijn vraag heb ik tot heden niet echt gehad

Ik weet dus nog steeds niet wat voor risico ik gelopen heb of nog loop

Kan iemand daar mij een duidelijk antwoord op geven
quote:miemsie40 schreef op 10 november 2014 @ 19:47:

Dat is nou juist het probleem de woningbouw doet er niks aan deden ze dat maar

Misschien moet je gewoon ophouden met hierover forummen en iets anders gaan doen. Want dit leidt nergens toe. Je kunt beter afleiding gaan zoeken tot je terecht kunt bij je huisarts.

Wij kunnen wel blijven zeggen dat het geen kwaad kan, maar jij gelooft ons toch niet en wij worden er uiteindelijk zat van.
quote:miemsie40 schreef op 10 november 2014 @ 19:52:

Ik weet dat ik hierin erg bang en onzeker ben en misschien ook wel wat overdreven

en het is echt niet zo dat ik niemand geloof

Maar een echt antwoord op mijn vraag heb ik tot heden niet echt gehad

Ik weet dus nog steeds niet wat voor risico ik gelopen heb of nog loop

Kan iemand daar mij een duidelijk antwoord op geven

geen.

Geen.

GEEN!

Hoe duidelijk wil je het nog hebben?

GEEN!!
Oke nou dank jullie wel

Sorrry dat ik zo doordramde maar ik ga proberen het van me af te zetten
Asbest fobie ?

Gewoon afblijven, niet schuren, niet kloppen, niet slijpen.......

Er bestaan nog asbest waterleidingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven