Wat staat er op jouw eettafel?

13-06-2021 13:06 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds gister hebben wij een grotere eettafel, deze is 180cm lang.
Onze vorige eettafel was echt mini en er was geen ruimte om er iets leuks op te zetten. Nu heb ik die ruimte wel! :hello:

Ik weet alleen nog niet precies wat ik er op ga zetten dus was even benieuwd: wat staat er bij jou op je eettafel?

Altijd een verse bos bloemen? Fruitmand? Een dienblad met kaarsen? Of iets heel anders?

Ik ben benieuwd en misschien doe ik er nog wat inspiratie van op :)
Alle reacties Link kopieren
Een stenen kruik met een paar takken pampasgras. Blijvend maar af en toe verruil ik deze voor een bosje bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Meestal bloemen, soms een bloeiende plant
Alle reacties Link kopieren
Verse bloemen en 's avonds kaarsen :heart: Bij mij staat er ook nog een ficus op, maar dat is omdat die op elke andere plek hysterisch wordt.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
er ligt nu een puzzel op. en de krant. en een boek.
en zeker geen dienblad met kaarsen, dat zou altijd in de weg staan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Setting: Ik ben alleen en eet alleen aan de tafel wanneer er vrienden komen eten.

Mijn ronde tafel staat tegen de muur, dus aan die kant een leuke ingelijste print en twee plantjes. Nog een deco ding met kaarsjes in het midden.

Verder is het een verzamelplaats voor 'spul' :proud:
Nu op tafel: Post, wat cds, een doos met ander spul, ingepakte cadeautjes, zonnebril, tas en een poes.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Laptop, fruitmand en een roze vaas met nep bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wisselt het.
-groot dienblad met kaarsen
-groot boek op standaard met vaas met veldboeket
-2 planten met verzameling moderne vogeltjes erbij
-oude kruik met takken
-glasverzameling: stolp, karaf,apothekerspot, bonbonschaal.
Fruitschaal.
Alle reacties Link kopieren
Veel te veel :|
Als ik het net heb opgeruimd staat er alleen de fruitschaal en een vaas met bloemen op.
Maar een dag later is het alweer bezaaid met kranten, werkspullen van vriend, toetenboeners, laptops, zonnebrillen, zonnebrand, portemonnees etc. Zoooo irritant!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Bloemen, kleine ronde tafel.
Een laptop een koptelefoon een stekkerdoos een huistelefoon een mobiel een schaar zak met appels en bananen een grote cactus een accuboormachine ..
Wil je nog meer weten?
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 13-06-2021 13:20
5.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment een grote vaas met pioenrozen, 2 kaarsenhouders en onderzetters.
Soms heb ik een dienblad op pootjes op tafel staan met daar (een wat kleiner) vaasje met bloemen en kaarsenhouders op.
Laptop kind en bureaulamp en nu ook de snijmachine van mij.

Als ik klaar ben ruim ik dat op en staat er dus een laptop van kind op. Soms de fruitmand als er geen plek meer voor is in de keuken. En ze pakken dan net even sneller zelf fruit.

Verder niets ik hou niet van onzinnige frutsels.
Alle reacties Link kopieren
Op de hoek voor het raam de fruitschaal, daarnaast een houten blad met wat potjes met cactussen en daarnaast de onderzetters en een doos met tissues. In het midden bijna altijd wel verse bloemen. Soms 's winters nog wat potjes met kaarsen.
keesjeaap5 wijzigde dit bericht op 13-06-2021 13:23
Reden: .
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een lichtbruin hertenvachtje met daarop een platte houten ronde schaal/plaat met bordeauxroze glazuur aan de binnenkant met daarop een witte konijnvormige vaas met daarin een crème/roze nep rozenboeket. Met kerst staat er vaak een mini kerstboom in plaats van de vaas. In de winter staan er ook 2 keramieken mini waxinelichtjes op batterij.
ugli wijzigde dit bericht op 13-06-2021 13:23
11.80% gewijzigd
Mijn tafel is 2.20 lang en er staat op: computer, beeldscherm, toetsenbord, printer, geluidsboxen, 2 planten, Japanse theepot op Japans theelicht, lamp, porseleinen broodpot, calculator, fruitschaal en sierschaal.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 13-06-2021 13:27
3.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een beeldscherm, een toetsenbord en een stapel boeken om mijn laptop op te zetten :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
'De Stapel'
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een groene plant op de eettafel staan. In de winter hebben we ook kaarsen omdat we dat dan gezellig vinden tijdens het eten. Als ik een keer en bosje bloemen heb dan komt dat ook op tafel. Meer dan dat wil ik er niet op omdat ik wel het gevoel van een opruimde tafel wil. Dan is het ook makkelijk tafel dekken en afruimen voor wanneer we eten.
Alle reacties Link kopieren
Pre-corona: fruitschaal en bos bloemen of bloeiende plant.
Nu: laptop in standaard. Los beeldscherm. Toetsenbord. En de fruitschaal.
yette schreef:
13-06-2021 13:23
'De Stapel'
Dit.

Bij ons ook wel 'De Berg' genoemd.
Nou ja er ligt hier van alles op tafel eten doen we op de bank.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
13-06-2021 13:23
'De Stapel'

:proud:
Love is never wrong
Mijn laptop en een plant.
Verder niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven