Wat vinden katten leuk?
vrijdag 23 september 2011 om 15:49
vrijdag 23 september 2011 om 15:52
Het dopje van een bic-scheermesje staat op 1. Balletje maken van aluminiumfolie. Muisjes. Van die gekrulde dingen die om kadootjes zitten (gratis te krijgen bij tuincentra en AH.
Kattentunnel, kattenkrabpaal. Maar het leukste vinden ze als ik weer mijn trucje doe en op mijn kop ga staan.
Kattentunnel, kattenkrabpaal. Maar het leukste vinden ze als ik weer mijn trucje doe en op mijn kop ga staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 23 september 2011 om 15:53
Voor mijn kat heb ik heel veel verschillende speeltjes geprobeerd waar hij niet naar omkijkt. Wat hij dan wel weer helemaal geweldig vindt, is een opgevouwen A4-tje onder de deur door schuiven, dan wordt hij helemaal gek! En zo van nog meer dingen die eigenlijk niet als speeltje bedoeld zijn. Versiersels uit een schaal vissen, kleine eikels of kerstversiering (nu nog niet hoor )en daarmee door de kamer rennen. Moet er altijd erg om lachen
vrijdag 23 september 2011 om 15:55
vrijdag 23 september 2011 om 16:01
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 15:55:
Nou die 2 kleintjes jongste spelen eerst met elkaar, dat is het leukste.
En de jongste moet ik oppassen dat die geen rol wc papier vindt die hij kan pakken want dan zit je huis onder.
[afbeelding]hihi leuk is dat he ,die van mij ga de wc in als ze kans heeft en trek dan de wc rol leeg net als de reclame maar dan is het daar met een hondje wel eens gezien?mooie foto
Nou die 2 kleintjes jongste spelen eerst met elkaar, dat is het leukste.
En de jongste moet ik oppassen dat die geen rol wc papier vindt die hij kan pakken want dan zit je huis onder.
[afbeelding]hihi leuk is dat he ,die van mij ga de wc in als ze kans heeft en trek dan de wc rol leeg net als de reclame maar dan is het daar met een hondje wel eens gezien?mooie foto
vrijdag 23 september 2011 om 16:06
vrijdag 23 september 2011 om 16:16
vrijdag 23 september 2011 om 16:22
quote:bronte schreef op 23 september 2011 @ 16:14:
[...]
Die van jou ook zo goed in Scrabble?http://www.youtube.com/watch?v=7tDsHcGzItg
[...]
Die van jou ook zo goed in Scrabble?http://www.youtube.com/watch?v=7tDsHcGzItg
vrijdag 23 september 2011 om 16:22
propjes zilverpapier
van die dichtmakers van de vuilniszakken is ook favoriet
nepmuisjes
stuiterballen
een elastiek met een nepspin eraan, nog nooit een kat zó agressief gezien, en grómmen.....
elastiekjes
met een spiegel op plafond schijnen
kong (is eigenlijk voor hond, maar ze vermaakt zich er prima mee)
van die dichtmakers van de vuilniszakken is ook favoriet
nepmuisjes
stuiterballen
een elastiek met een nepspin eraan, nog nooit een kat zó agressief gezien, en grómmen.....
elastiekjes
met een spiegel op plafond schijnen
kong (is eigenlijk voor hond, maar ze vermaakt zich er prima mee)
vrijdag 23 september 2011 om 16:24
quote:pilous1 schreef op 23 september 2011 @ 16:22:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=7tDsHcGzItgHa, geweldig! Dacht echt dat het een grapje was!
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=7tDsHcGzItgHa, geweldig! Dacht echt dat het een grapje was!
vrijdag 23 september 2011 om 16:26
Ik heb een kat die denkt dat hij een hond is. Als ik een muisje gooi dan gaat 'ie 'em halen en weer netjes terugbrengen. Netjes in mijn hand ook nog! Op een gladde vloer kan hij er zich ook goed mee vermaken, de muis glijd alle kanten op en kan hij er uren achteraan jagen.
De keukenrol is ook favoriet, maar ehm... dat komt nu alleen voor als hij die te pakken krijgt. Die krijgt hij niet van mij.
De keukenrol is ook favoriet, maar ehm... dat komt nu alleen voor als hij die te pakken krijgt. Die krijgt hij niet van mij.
vrijdag 23 september 2011 om 16:31
vrijdag 23 september 2011 om 16:32
vrijdag 23 september 2011 om 16:32
de nog niet gelezen krant verscheuren.
een heel pak sigaretten hulzen leegmaken t lag door de hele kamer,meer dan de helft vakkundig fijngekauwd,volgens mij n stille hint dat ik moet stoppen met roken.
krabpaal
knikkers
in de vitrage hangen
ook wc rollen versnipperen
zo,n speelgoed kattenslang met n balletje erin.
planten
in bed naar onze voeten enz duiken.
een heel pak sigaretten hulzen leegmaken t lag door de hele kamer,meer dan de helft vakkundig fijngekauwd,volgens mij n stille hint dat ik moet stoppen met roken.
krabpaal
knikkers
in de vitrage hangen
ook wc rollen versnipperen
zo,n speelgoed kattenslang met n balletje erin.
planten
in bed naar onze voeten enz duiken.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
vrijdag 23 september 2011 om 16:37
Haarelastiekjes, ze vindt ze werkelijk overal. Ook uit mijn tas, uit badkamerkastjes, nachtkastje enz...
Verder kleine muisjes of andere beestjes met catnip.
Verder kleine muisjes of andere beestjes met catnip.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 23 september 2011 om 16:39
propje folie
(schoon) roze schepje van Vanish
(schoon) oranje dopje van Silvo kruidenpotjes
plastic van de brievenbus-vervuiling
bindlinten die om pakjes heen zitten, knoop erin en het knispert leuk
maar ze is ook gek met haar speelgoed-muis
met de koordjes van mijn kleding
en kan urenlang op de bank liggen, tegenover de vogelkooien
(ja, dat gaat goed, kan zelf in een andere kamer zitten! )
(schoon) roze schepje van Vanish
(schoon) oranje dopje van Silvo kruidenpotjes
plastic van de brievenbus-vervuiling
bindlinten die om pakjes heen zitten, knoop erin en het knispert leuk
maar ze is ook gek met haar speelgoed-muis
met de koordjes van mijn kleding
en kan urenlang op de bank liggen, tegenover de vogelkooien
(ja, dat gaat goed, kan zelf in een andere kamer zitten! )