Wat vinden we van de Jumbo?

13-03-2013 10:55 139 berichten
Bij mij om de hoek is de c1000 getransformeerd in een Jumbo.

Ik dacht; ik ga er straks eens heen.

Wat is jullie ervaring met Jumbo? Ik ben 1x in mijn leven in een Jumbo geweest, en daar was het heel netjes en iedereen erg vriendelijk. Is dat onderdeel van de formule dat het personeel aardig doet of had ik gewoon geluk?

Mijn vraag is eigenlijk omdat bij de C1000 hier veel medewerkers nogal lomp waren en zo onvriendelijk dat ik er liever niet heen ging. Ik dacht, eens even peilen of een cursus klantvriendelijkheid bij de Jumbo hoort, of dat dat toevallig die Jumbo was waar ik was.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Jumbo zijn ze enorm klantvriendelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kom er niet heel vaak, maar elke x als ik er ben prima supermarkt.
Aardig personeel (zijn idd getraind), heerlijk brood.

De groente- en fruit afdeling vind ik persoonlijk minder dan bijvoorbeeld de AH.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jumbo is gewoon een supermarkt met wat exotischere producten dan bijvoorbeeld de AH. Alle 'gekke' dingen van 24 Kitchen bijvoorbeeld, kan je daar probleemloos kopen. In onze Jumbo is zelfs een heel schap vol Poolse producten.

Qua klantvriendelijkheid vind ik het niks uitmaken waar ik boodschappen doe. Wat wel leuk is aan de Jumbo is dat de rijen kort zijn, op doordeweekse dagen. In het weekend maakt het geen zak uit.
Ben super blij met de Jumbo, al doe ik het gros van de boodschappen bij de Aldi en vul ik het aan bij de Jumbo. Ben alleen benieuwd of de medewerkers van "jouw" Jumbo allemaal nieuw zijn. Een kennis van me gaat binnenkort ook om naar Jumbo maar gewoon met de bestaande medewerkers.
Jumbo is mijn favoriete supermarkt. Qua wijn zijn ze net zo goed als de Plus, ze hebben veel exotische dingen (zelfs hier op t platteland) mensen zijn aardig.

Ik vind juist de groenten van de AH om te huilen vaak trouwens, ziet er allemaal prachtig uit, maar smaakt op de een of andere manier vaak nergens naar.
Ik vind het aanbod van de Jumbo erg goed. Waar AH de A-merken voor 'n groot deel verdringt voor eigen merk producten, heeft Jumbo 'n erg groot assortiment A-merken in huis.

De C1000 vind ik 3 keer niks, dus het zal sowieso 'n verbetering zijn.
ik hartje jumbo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja het zijn wel dezelfde medewerkers denk ik,maar ik hoop op een cursus

@Evy, ben benieuwd naar het brood! C1000 had eerst heerlijk brood vond ik en toen gingen ze hier over op een andere bakker en was het niks meer.
Hebben ze ook een Jumbo euroshopper eigenlijk (zoals C1000 het merk C1000 basis heeft)?
Als 'n supermarkt van naam wisselt, blijft het personeel vaak wel gewoon hetzelfde. Althans hier waar de Spar veranderde in een Emté. Helaas is Emté minder uitgebreid dan Spar, dus ik had liever gehad dat ze er 'n Jumbo van gemaakt hadden.
Het maakt me geen fluit uit waar ik boodschappen doe. Tegenwoordig meestal bij AH, omdat die op 5 minuten lopen van mijn huis zit. Vroeger woonde ik dicht bij een Edah en deed ik dus daar mijn boodschappen. En als ik toevallig in de stad ben en ik heb wat nodig, loop ik bij de grote Aldi naar binnen die daar zit.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
O'Lacy is het budgetmerk volgens mij. Maar dat merk wordt in meerdere supermarkten gevoerd.
Bij Jumbo hebben ze ook een of ander goedkoop huismerk, maar je merk het gebrek aan kwaliteit wel. Had 'n keer aluminiumfolie van dat merk gekocht omdat ik dacht dat dat niks zou uitmaken, maar het plakte helemaal aan elkaar, dus niet voor herhaling vatbaar.

Het verse brood van de Jumbo vind ik prima. Eigenlijk vergelijkbaar met het AH brood qua aanbod.
O ik lees net dat hun bugetmerk 'Budget' heet.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 13 maart 2013 @ 11:02:

Hebben ze ook een Jumbo euroshopper eigenlijk (zoals C1000 het merk C1000 basis heeft)?Ja hoor; net zoals bij alle supermarkten ligt het eigen merk van alles onderaan.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 13 maart 2013 @ 11:05:

O ik lees net dat hun bugetmerk 'Budget' heet. Oh ik hou van dat soort producten. Bij de Dirk had je Bier bier. Fantastisch.
Jumbo brood vind ik smerig trouwens. Meerdere soorten geprobeerd, met als triest dieptepunt brood met een zeepsmaak.

Ik hou het bij de gewone bakker.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2013 @ 11:05:

[...]

Ja hoor; net zoals bij alle supermarkten ligt het eigen merk van alles onderaan.Ik was laatst bij de Dekamarkt, en daar hadden wel een huismerk maar geen euroshopperachtig iets vandaar. (wat natuurlijk een deceptie was voor mij als rasechte gier)
Brood is inderdaad heerlijk van de Jumbo. Het vers gebakken brood dan.

Sommige soorten zijn niet aan te slepen, zo snel gaan die.
Ik vind het echt een verschrikkelijke winkel. Maar dat komt vast door mijn persoonlijke ervaringen

Maar toch, ik vind het echt slecht als ik fruit of groente koop en ik het de dag erna al kan weggooien omdat het beschimmeld is.

Voor mij dus alleen nog AH (al kunnen daar ook slechtere vestigingen tussen zitten).
quote:pejeka schreef op 13 maart 2013 @ 11:02:

Het maakt me geen fluit uit waar ik boodschappen doe. Tegenwoordig meestal bij AH, omdat die op 5 minuten lopen van mijn huis zit. Vroeger woonde ik dicht bij een Edah en deed ik dus daar mijn boodschappen. En als ik toevallig in de stad ben en ik heb wat nodig, loop ik bij de grote Aldi naar binnen die daar zit.

Oh op zondag ga ik er altijd voor zitten achter de computer (ik heb een nee-nee sticker) en dan bekijk ik de foldertjes van alle supermarkten voor koopjes. Ik koop alleen wat ik echt altijd normaal koop trouwens. En dan kar ik met mijn fietsje overal heen om mijn aanbiedingen te halen. Als het kon zou ik extreme couponen

Ik wist niet eens dat de Edah nog bestond.
Ik heb een C1000, AH, Jumbo en Lidl om de hoek zitten en ik ga het vaakst en het liefst naar de Jumbo.

Waarom?

- grootste assortiment van al die 4 winkels

- goedkoper dan C1000 en AH

- vriendelijk personeel

- goed huismerk

- vers afdeling (brood, kaas, vlees en groente/fruit) is bij die in mijn buurt echt enorm. Bijna nooit is er iets op.

Ik ben jumbo fan
't zal wel aan de vestiging liggen. Wij hadden wat nu Jumbo is eerst een super de boer. De Super was erg fijn om te komen, personeel rende er al 10 tallen jaren rond, goed assortiment, wel wat duurder maar prettig winkelen.

Sinds 1 1\2 is het een Jumbo, na 6 maanden zet ik er geen stap meer binnen. De winkel is bomvol gezet, onze favorieten producten verkopen ze niet, ook niet na vraag. Altijd en dan ook altijd struikel je over de vakkenvullers, ik kon geen gang fatsoenlijk doorkomen. En triest, maar waar een gedeeltelijk is het vaste personeel is er uit gewerkt en vervangen door oproepkrachten..

Nu gaan we naar de AH, deze ligt 3 km verder, maar alles beter dan de Jumbo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven