waterfles konijn bevroren
maandag 21 februari 2011 om 20:30
Wij hebben de twijfelachtige eer om de konijnen van school te verzorgen deze vakantie. Vandaag voor het eerst tot en met vrijdag.
Deze konijnen staan buiten in een hok op het dak (is een ommuurd tuintje)
Komen we er vanmiddag, zijn de drinkflessen bevroren! Tot het balletje aan toe! En de dekens die over het hok hangen ook. Ik denk dat dit dus het hele weekend al zo was aangezien het flink koud is geweest, en nog is.
Vannacht word het hier -8. Wat kan ik hier aan doen???
iemand tips? Ik heb echt geen verstand van konijnen maar weet wel dat ze drinken moeten hebben en dat hebben ze zo dus niet.
Deze konijnen staan buiten in een hok op het dak (is een ommuurd tuintje)
Komen we er vanmiddag, zijn de drinkflessen bevroren! Tot het balletje aan toe! En de dekens die over het hok hangen ook. Ik denk dat dit dus het hele weekend al zo was aangezien het flink koud is geweest, en nog is.
Vannacht word het hier -8. Wat kan ik hier aan doen???
iemand tips? Ik heb echt geen verstand van konijnen maar weet wel dat ze drinken moeten hebben en dat hebben ze zo dus niet.
maandag 21 februari 2011 om 23:17
vieze oogjes en neusje is ws snot, naar de dierenarts met dat beestje lijkt me. Konijnen zijn echt moeilijk om te houden, arme arme dieren. Ik heb zo'n rammetje, kon niet eens springen en rennen omdat ie geen beweging kreeg, zat 24 uur per dag in een te klein hok, geterroriseerd door een agressieve ram, onderontwikkelde achterpoten, helemaal vervild, doorgegroeide tanden zo zielig. En ik weet dat de meeste konijnen in NL het niet veel beter hebben
dinsdag 22 februari 2011 om 09:51
quote:mimootje schreef op 21 februari 2011 @ 23:12:
Op schooldagen verzorgen en knuffelen de kinderen de konijnen. Ook is er een ren.
Ooh daar zullen die konijnen blij mee zijn. NOT. Konijnen haten het meesteal en worden er vaak ook heel schuw en bang van.
1 konijn had een snottig neusje en vieze oogjes zag ik vanmiddag. Misschien neem ik ze morgen maar gewoon mee naar huis mits ik aan een tijdelijk hok kan komen voor buiten.
Zeker doen en dat ene konijn moet naar de DA, want dat hoort niet bij een konijn.Een hartig woordje met de school lijkt mij wel op zijn plaats .
Op schooldagen verzorgen en knuffelen de kinderen de konijnen. Ook is er een ren.
Ooh daar zullen die konijnen blij mee zijn. NOT. Konijnen haten het meesteal en worden er vaak ook heel schuw en bang van.
1 konijn had een snottig neusje en vieze oogjes zag ik vanmiddag. Misschien neem ik ze morgen maar gewoon mee naar huis mits ik aan een tijdelijk hok kan komen voor buiten.
Zeker doen en dat ene konijn moet naar de DA, want dat hoort niet bij een konijn.Een hartig woordje met de school lijkt mij wel op zijn plaats .