We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Bieb, Lampe Berger is ok lillek...zelfs de meest simpele versie die ik hier heb staan is simpelweg niet mooi, maar wat werkt het goed en wat ruikt je huis lekker (met de juiste geur dan), in de winter is het een steengoed alternatief voor raam open zetten.

Wierookjes zijn ook lekker maar hebben niet hetzelfde effect
Owww... Lampe Berger... Ik mag er van mezelf dus geen, en kijk bewust niet in die topics en op sites... Kom ik net bij m'n schoonmoeder:"Kijk een wat ik heb! Een Lampe Berger! Jaaa geen echte maar een nepperd, die verkopen wij nou op de zaak!!"

AAaaahhhhhhh!!!

Hou me tegen, hou me tegen!!!!
Iets anders
We zijn trouwens maar 'n half uurtje bij m'n schoonouders geweest. Wel makkelijk dat we daar ons alarm aan kunnen zetten als wij 't vergeten zijn

Bij thuiskomst kwam Bunker ons tegemoet gepaniekt:"Kom kijken, kom kijken!". Zit Zoë op de salontafel, wat er op stond omgegooid, en Mevroi in elkaar gedoken in paniek... Errum ding...

Vanmorgen ging ik even bij de computer een kopje koffie drinken, en liet Zoë boven. Met als resultaat: Mieuw!! Tonk... Mieuw!! Tonk... MIEUW!!! Tonk... MIEUW MIEUW!! Tonk... Die tonk was dat ze zich naar een traptree lager liet vallen... En de mieuw was verontwaardiging waar ik nou weer heen was zonder haar... En ze kàn de trap zelf normaal op en af, maar dat doet ze alleen als ze denkt dat ik niet kijk...

Nu ligt ze weer op m'n schoot, heb het tuigje en de kap even af gedaan. Ze begon zichzelf meteen heel driftig te wassen. Krabt steeds aan de wond maar dan hou ik d'r pootje tegen. Straks gaat toch de kap weer om. De wond ziet er al wel beter uit, grote korst is er af en er lijkt een teer huidlaagje te zitten.

Wel is de bult op d'r buik weer terug, en dat zint me niks. Ze lijkt daar geen last van te hebben, maar morgen toch de DA maar even bellen.
Iets anders
Oh wat klinkt dat rot Babs. Zal duimen dat het niets is in haar buik.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Babs, ik weet niet hoe groot je meisje is, maar toen ik Nikki liet steriliseren was er geen kap voorhanden en heb ik een sok stuk geknipt en haar die als een soort van shirtje aangetrokken.

Kon ze niet bij haar hechtingen maar er kon wel gewoon lucht bij, misschien een ideetje ?
Dank je wel MV!

Kat: bij Zoë spelen 2 dingen: die bult op d'r buik onder de sterilisatiewond (waar ze amper aan zit trouwens, alleen meepakt als ze de rest van d'r buik wast) en een grote wond in d'r nek. Er zijn ook speciale shirtjes (soort rompertjes) die net zo werken als jij met de sok hebt gedaan maar die komen niet hoog genoeg zodat ze alsnog bij de wond in d'r nek kan krabben. En die wond was zo nat dat daar beter ook niks overheen kon. Dus helaas was een kap het enige dat daarbij ingezet kon worden.

Maar lief dat je meedenkt!
Iets anders
Agos...arme Zoë (en arme Babs )

ik probeer me er al een tijdje toe te zetten om wat te gaan doen maar ik hang hier maar wat nutteloos rond en op allerlei domme topics te reageren van mensen die ook duidelijk niet weten wat ze me hun extra vrije dag aanmoeten..
Aaahw, Zoë. Babs, is een draagdoek voor Zoë geen idee?

Ik ga aan de kaas en worst en wijn met bubbels die ik gister heb gekregen. Alleen. Want vriend is lekker bezig in de tuin. Toen ik net zei:"Ik zie je zo wel binnen." Vroeg hij verschrikt hoe laat het was. Meneer is niet van plan om voor het eten binnen te komen. Gezellig hoor

Dus... dan maar vreten en zuipen in mijn eentje. En morgen weer jenken op het weegloeder
Pilous wil je geloven dat ik daar serieus over nagedacht heb?? Heb nog net niet 't draagdoekentopic durven openen... Maar dan heb ik wel m'n handen vrij in ieder geval...
Iets anders
Hier zijn er 2 die dat ook graag willen, zo een draagdoek. Je hebt ze wel voor babyborn. Zou moeten passen toch?

Maar kan geen kat vinden...

Hihihi, die draagdoek.

Ja Bieb, hoeveel uur zeg ik al dat ik aan de gang moet? Heb het denk ik onbewust naar morgen geschoven.

Die ene die zich verveelt mag wel een 24 uurs ban hebben in zijn anus.

Ik stel voor dat we met zn allen die ananas bij hem inbrengen
goedemorgen

ik was er uur, een vroege dienst begint echt veel te vroeg. Gelukkig dachten mijn bewoners er ook zo over

Even een lijstje

- wij hebben 1 kattenbak voor twee katten. Hebben het zelfde grind als babsjuh (van de makro) Wij scheppen iedere dag de bak leeg, dan doen we er schoon grit bij (dan ruik je overigens duidelijk de zwitsal). Een keer per week verschonen we hem dan helemaal.

Ze eten hier het huismerk van de discus. Dat is geloof ik 8 euro voor 10 kilo. Ze krijgen heel sporadisch een zakje natvoer van de whiskas (dat we alleen in de aanbieding kopen). Onze katten zijn wat voer betreft eigenlijk heel gemakkelijk. De cavia's daarintegen niet.

O bij ons zeiden ze in het asiel dat we niet zomaar moesten overstappen op ander grit. Daar hadden ze houtkorrels. Onze katten hebben er nooit problemen mee gehad.

Babsjuh, arme Zoë, ik stem voor de draagdoek

Plous, als je het nou eerder had gemeld dan had ik na het werk even aangereden.

En dat was alles toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:biebelie schreef op 05 april 2010 @ 15:49:

Ik stel voor dat we met zn allen die ananas bij hem inbrengen Ik heb bij de angel geopperd dat hij een 24 uurs ban in zijn anus kon krijgen.
Haha, ja, sorry... Volgende keer sms ik wel oke?

Lieve moederpoes
Wat een knap stel ook
Wat lief. Die harde lange konijnen-voortanden zou ik niet in mijn tepel willen hebben . Uber schattig.
Het zou ook een beetje gek zijn als jij een konijn BV zou geven Mleen
owwwww, dat filmpje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ook als je het bij een kittentje zou doen btw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven