We tetteren verder over onze dieren

maandag 5 april 2010 om 17:12
quote:Pilous schreef op 05 april 2010 @ 16:49:
Wat is er 23 mei?
Een uitje van de tetters.
Ik kan helaas de foto's niet zien....
Heb het blaasgruistopic gelezen. Wat een domme overzuinige eigenaar.
Nu heb ik de mazzel dat ik mijn katten regelmatig zie plassen (Mac vanmiddag nog toen ik de was ophing. Bijna 16 en een ferme straal! ) Oh de was.... moet ik ff ophangen! Werkbroeken van manlief zitten er in en die heeft ie morgen toch echt nodig!
Wat is er 23 mei?
Een uitje van de tetters.
Ik kan helaas de foto's niet zien....
Heb het blaasgruistopic gelezen. Wat een domme overzuinige eigenaar.
Nu heb ik de mazzel dat ik mijn katten regelmatig zie plassen (Mac vanmiddag nog toen ik de was ophing. Bijna 16 en een ferme straal! ) Oh de was.... moet ik ff ophangen! Werkbroeken van manlief zitten er in en die heeft ie morgen toch echt nodig!
maandag 5 april 2010 om 17:12
HW, heb je een braadtermometer? Lekker een beenhammetje met mosterd en kruiden in de oven. Eerst even aanbraden met kruiden enzo erop, erna nog wat extra mosterd. Beetje jus met mosterd maken en in de braadslee doen. Af en toe wat erover heen schenken.
Lekker met wat aardappeltjes en groente. En een mosterdsaus erbij.
Lekker met wat aardappeltjes en groente. En een mosterdsaus erbij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 5 april 2010 om 17:16
quote:mylenevalerie schreef op 05 april 2010 @ 17:12:
HW, heb je een braadtermometer? Lekker een beenhammetje met mosterd en kruiden in de oven. Eerst even aanbraden met kruiden enzo erop, erna nog wat extra mosterd. Beetje jus met mosterd maken en in de braadslee doen. Af en toe wat erover heen schenken.
Komt zij weer hoor!
haha, nee hoor, super leuk die tips.
Ik heb mosterd, maar aan wat voor kruiden denken we hier?
En nee ik heb geen thermometer.. die gaat gelijk op het wenslijstje!
Komt zij weer hoor!
Poelepoelepoelepoes!
maandag 5 april 2010 om 17:18
maandag 5 april 2010 om 17:19
quote:heartwork schreef op 05 april 2010 @ 17:16:
[...]
Komt zij weer hoor!
Als je van mosterd houdt, een honing-mosterdsaus, en dan peper en zout? Klinkt dat lekker?
Ja en ik ben erg van iets met ui of champignons of Italiaanse kruiden zijn zoooooo lekker.
[...]
Komt zij weer hoor!
Als je van mosterd houdt, een honing-mosterdsaus, en dan peper en zout? Klinkt dat lekker?
Ja en ik ben erg van iets met ui of champignons of Italiaanse kruiden zijn zoooooo lekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 5 april 2010 om 17:21
quote:Captain_Obvious schreef op 05 april 2010 @ 17:07:
Hoi dames,
Ik kom ook even mijn (nou ja, vriendliefs) charmante katten (katers) delen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ha, het werkt!
)
Ze zijn nu ongeveer een jaar of dertien en vooral die oranje is een beetje zielig want altijd verkouden en veel bloedneuzen (en zelfs een antibioticakuur van de dierenarts helpt tot dusver nog niet echt, dus van de week nog maar eens mee terug).
Het liefst liggen ze de hele dag lui in hun mandje (aan de verwarming, lekker warm), bovenop mij of willekeurig wie er dan in de buurt is. En ze eten alles.
Wat een mooierds!
Hoe heten ze?
Britse kortharen of niet?
Wel fijn dat ze alles eten. Die van mij eten niet zo veel behalve brokjes.
Geen natvoer, geen yoghurt of iets , alleen maar brokjes en whiskas temptations met een overduidelijke voorkeur voor die anti haarbalsmaak.. tutjes zijn het. verwende tutjes.
Vroeger at de kat van mijn ouders gewoon left overs van het avondmaal en gooiden ze nog weleens het yoghurtpak om op het op te kunnen likken, haha.. goede oude tijd.
Hoi dames,
Ik kom ook even mijn (nou ja, vriendliefs) charmante katten (katers) delen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ha, het werkt!

Ze zijn nu ongeveer een jaar of dertien en vooral die oranje is een beetje zielig want altijd verkouden en veel bloedneuzen (en zelfs een antibioticakuur van de dierenarts helpt tot dusver nog niet echt, dus van de week nog maar eens mee terug).
Het liefst liggen ze de hele dag lui in hun mandje (aan de verwarming, lekker warm), bovenop mij of willekeurig wie er dan in de buurt is. En ze eten alles.

Wat een mooierds!
Hoe heten ze?
Britse kortharen of niet?
Wel fijn dat ze alles eten. Die van mij eten niet zo veel behalve brokjes.
Geen natvoer, geen yoghurt of iets , alleen maar brokjes en whiskas temptations met een overduidelijke voorkeur voor die anti haarbalsmaak.. tutjes zijn het. verwende tutjes.
Vroeger at de kat van mijn ouders gewoon left overs van het avondmaal en gooiden ze nog weleens het yoghurtpak om op het op te kunnen likken, haha.. goede oude tijd.
Poelepoelepoelepoes!

maandag 5 april 2010 om 17:22
quote:mylenevalerie schreef op 05 april 2010 @ 17:19:
[...]
Ohhhhh.. dat heb ik allemaal in huis!
Ik heb provinciaalse kruiden van de AH.. die vind ik altijd erg lekker. Zou dat erop kunnen?
[...]
Ohhhhh.. dat heb ik allemaal in huis!
Ik heb provinciaalse kruiden van de AH.. die vind ik altijd erg lekker. Zou dat erop kunnen?
Poelepoelepoelepoes!