We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
He Leo wat kaa uu tee dat hij nog niet terug is.

Als hij nu dood zou zijn dan heeft hij wel een geweldig leven gehad. Je hebt hem de kans gegeven om gewoon lekker naar buiten te kunnen gaan zelfs met het risico dat hem buiten wat zou overkomen. Daar heeft hij zeker van genoten.

En hopelijk kan hij daar juist nog heel erg lang van genieten en komt hij gewoon heel snel weer terug. Volgens mij woon je ook wel zo dat ze best een tijdje zouden kunnen overleven op gevangen prooi, toch?

Berenbeest ga eens heel snel terug naar oma!
och lieve leo toch, ik moet er ook van huilen. Het huilen om de grote dikke beer is misschien het huilen om alle leed dat je nu voor je kiezen krijgt. God ik zou je zo graag willen platknuffelen

eli, met schuwe katten kan het echt goed komen, Wij hebben er ook twee. Ik zal zo even foto's opsnorren van het begin toen wij ze hadden. Het asiel had er geen vertrouwen in, maar wij waren een tikkeltje eigenwijs. Wij hebben twee katten meegenomen die bang waren van mensen maar we hebben ondertussen twee katten die aangehaald willen worden, naast je liggen als je tv kijkt, op ons wachten als we thuis komen etc etc

Hier alles rustig. Gisteren nog wat zorgen om ottelientje, maar die zijn alweer weg genomen

ik tetter ook even niet zo hard, maar mijn hoofd zit vol. Na vrijdag is dat hopelijk weer een beetje leeg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lieve lieve Leo, wat leef ik ontzettend met je mee. je allerliefste knuffelbeer weg, en je schoonvader zo ontzettend ziek. Je hebt het echt zwaar nu. Ik hoop dat snel voor jou het figuurlijke zonnetje weer gaat schijnen, ik wist niet dat mensen op een forum me zoveel konden doen, maar er zijn al een aantal verhalen geweest die ik met tranen in mn ogen heb gelezen, en jouw verhaal is er een van. Een hele dikke vette voor jou.

Ik hoop dat je snel met leuker nieuws kan komen.......

*is er verder behoorlijk stil van*
Ik heb de DA gebeld, en deze raadde me aan om even tot morgenochtend te wachten en in de gaten houden hoe het braaksel eruitziet. En proberen om elk uur met een spuitje wat water te geven in zijn bekje. Dit is mij net wel gelukt en nu ligt ie in de zon languit te slapen.

Ik hoop dat ie een beetje opknapt.. Volgens de DA is hij nu zo lusteloos en moe omdat hij van slag is van het overgeven. Dus moet ik hem een dag de tijd geven om even bij te komen en als het dan niet beter is, dan langskomen bij de DA.

Het gaat me aan mijn hart.. het 5 maand oude katje dat normaal altijd als een gek door het huis heen raast.
Ach Leo, als ik een engel zou zijn vind ik mijzelf maar een flutgeval. Want ik kan helemaal niks anders doen dan maar een beetje woordjes typen. Ik kan jou Beer niet bij jou terug brengen, ik kan het leven voor jouw We en Fien niet makkelijker maken nu zo'n belangrijk mens in hun leven ziek is geworden en ik kan jou niet even hierheen toveren om je even te verwennen. Alleen maar woorden....maar ik meen ze wel.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Dat is echt nog jong. Meestal is het niet goed als zo'n klein ding niet hyper door je huis stuitert.

Loki nieste gisteren weer met bloed maar toen het wondje dicht was stopte het weer. De da dacht dat het kwam omdat Luna misschien iets te hard op zn neusje tikt....
Leo, wat een moeilijke dag vandaag! En dat naast alle moeilijke dagen die je de laatste tijd al hebt.

Ik sla m'n pootjes armen om je heen voor een hele dikke knuf.

Misschien hoef je helemaal niet veel te doen voor anderen, alleen maar er te zijn......

Zet je voor vanavond een hele grote borrel voor neer, voor jou en voor Wé?

xxx
Ja, de x-factor of popstars kan ik wel vergeten.

@talkinghead. Voor mij was de operatie pittiger dan voor de orthopeed, denk ik. En dan vooral mentaal. Het idee om als 32-jarige met een kunstknie door het leven te gaan vond ik vreselijk. Ik begin er wel steeds meer aan te wennen.
@Sopsie..goed dat je gebeld hebt! En wat fijn dat het gelukt is om wat vocht toe te dienen. Als dat erin blijft zou je ook wat paté ofzo kunnen aanlengen met water en hem dat toedienen. Dat lukte destijds bij onze kittens (hadden toen niesziekte) wel en hielp ook goed!
Oh Lé, ik zit hier ook met een vette brok in mijn keel en ik zou wel als een over de weidse velden willen vliegen om die lekkere Beer te helpen zoeken. Niet zo gek dat je de hele boel bij elkaar jankt met alles wat er nu op je bord ligt .

Sopsie, wat kan zo'n beestje dan toch zielig zijn voor jou en Jovi. En als je het toch niet vertrouwt in de loop van de dag gewoon die DA weer bellen. Ja, ik ben oo'n bezorgde moederkloek als het om de poezen gaat .

Als ik op de snelweg een dode vogel zie probeer ik er altijd omheen te sturen... en die tip van kmpaaltje is wel een goeie trouwens. Die sla ik even op in de hersenpan!

Meiden, ik zit hier ook even stilletjes naar mijn scherm te staren, sterkte allemaal!
voor eleonora
zo zijn we hier begonnen

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb het weleens gehad dat ik naar mijn toenmalige werk fietse, was toen 16, en zag een vogeltje ztil langs de kant van de weg zitten. Ik draaide om om hem in de berm te zetten en toen reed er een auto express overheen, ik was helemaal in shock ervan, dagenlang. Dat mensen zoiets doen......
Wat leuk, al die op elkaar lijkende poezen.....
quote:bumper schreef op 16 maart 2010 @ 12:05:

Ja, de x-factor of popstars kan ik wel vergeten.

@talkinghead. Voor mij was de operatie pittiger dan voor de orthopeed, denk ik. En dan vooral mentaal. Het idee om als 32-jarige met een kunstknie door het leven te gaan vond ik vreselijk. Ik begin er wel steeds meer aan te wennen.Bumper, want dat is echt heftig! Ik wil geen pijnlijke gedachtes oproepen maar kun je straks, na de revalidatie, met die kunstknie weer helemaal goed lopen? Heb inmiddels ook de foto gezien van je kat en hij is leuk . Maar ja, sinds we Forest en Faith hebben ben ik ook dol op zwart-witte katten .
Alleen even om te zeggen dat er hier nog steeds niks gebeurt....
Lieve Leo....Wat kan ik zeggen om je immense leed wat te verlichten? Ik leef met je mee vrouw!

Een heel aantal posts terug kwam ik Maleficent tegen. Ik lees dat jij het ook effe niet zo makkelijk hebt en ik denk zelfs dat dit veeeels te zacht is uitgedrukt.

Ik ken jou niet zo goed en ik heb er nog steeds wat moeite mee om "zomaar" iemand anders narigheid te gaan lezen, ik heb altijd een hekel gehad aan ramptourisme. Maar ik wil jou toch vertellen dat ik respect heb voor moeders zoals jij, en dat ik wilde dat ik kon toveren of dat ik iets "echts" kon doen, iets wat het leven voor jou en jou gezin makkelijker maakt. In ieder geval van deze vreemde eend in de bijt; een virtuele schatkist vol met moois en goeds!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Even wat muizenzorgjes van mij.

Ik ben gisteren voor foto's en echo van mijn rechter schouder naar de kliniek geweest. Morgen moet ik naar de huisarts voor resultaten van een aantal onderzoeken. Ik moet de laatste tijd vaak denken aan de uitdrukking 'krakende wagens lopen het langst". Want dit rammelbakkie kraakt en piept aan alle kanten en daar baal ik best wel van.

In 2005 viel ik op een stukkie ijs; resultaat alle botten in mijn arm gebroken, operatie en na een jaar bleken er 3 zenuwen permanent beschadigd. Hierdoor heb ik dus nu een arm die niet meer wil. Gelukkig is het "maar" links. Nu begint mijn rechter schouder/arm al een tijdje moeilijk te doen en ben ik zooo bang dat ik die arm ook (een tijdje) niet mag gebruiken. 't Is maar klein leed maar ik baal er eigenlijk best wel van. Verder ook nog wat schild-ge-klier erbij. Maar voor de rest gaat het allemaal wel, gelukkig werkt mijn humorbotje nog prima, heb ik een superleuk gezin en moet ik dus eigenlijk niet zeuren.
Ik zeg altijd dat mensen niet kunnen of mogen oordelen in wat iemand zijn of haar ogen erg is. Als je nooit iets meemaakt in je leven kan een gebroken vinger al verschrikkelijk zijn, terwijl dat voor een ander niets is vergeleken met.....

Tuurlijk mag jij ook "zeuren" Anneke, schildgeklier kan erg vervelend zijn, mn broertje moet de rest van zn leven medicijnen slikken en iemand anders die ik ken is al maanden aan het aan rommelen met verschillende medicijnen die allemaal of niet werken of weer andere bijwerkingen hebben die bestreden moeten worden. Jij kan ook wel een gebruiken. Al is het maar voor de lieve woorden die je hier aan iedereen geeft. Je kan het allemaal zo mooi verwoorden, precies de woorden die ik nooit kan vinden heb jij op voorraad
Nou mooie ben ik, zit ik een beetje te klagen. Foei!

@ Itsme...wat schattig, al die beestjes in die bench! Doet me aan mijn katten denken die in een bench zaten nadat ze hun bekken hadden gebroken, die lagen er ook zo bij!

@ Etosha...wat jammer. Wanneer is ze uitgerekend dan? Of kun je zoiets niet zeggen bij poezen?
Dank je Misloki.

Toch heb ik het eigenlijk veuls te goed. Ben normaal best wel een vrolijke muts. Maar soms zit ik te klungelen met typen, dat gaat gewoon niet meer zo snel als met 2 handjes/10 vingertjes, en dan zit ik op mijzelf te mopperen.
Wat zijn jullie allemaal lief! Bedankt voor de mooie woorden. Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken en en extra dikke knuffel voor Leo ik hoop dat Beer toch snel terugkomt en heel veel sterkte voor je schoonvader en Wé en voor jezelf
Stressed is just desserts spelled backwards
Anneke, lichamelijk leed is nooit klein, net wat Missloki zegt. En beschadigde zenuwen valt al helemaal niet in de categorie klein leed (die dus volgens mijn eerste zin niet bestaat, afijn, daar klets ik mezelf lekker klem). En dat in combinatie met schildgeklier en nu ook pijnklachten aan de andere kant, die overzeese kan je dan wel even gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven