We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Dames wat een warmte weer van jullie, dank jullie wel! Gaat momenteel al weer hoor. Maar was in al die tijd de eerste keer dat ik over tijd was... Vriend heeft er een verklaring voor... zijn zaadjes waren er wel, maar mijn eitje was weer eens te kritisch

TH The Road wil ik nog wel zien! Book of Eli gezien? Ook erg goed.

Poez herken het babbelen, mijn pers is tabby dus daar zit wat siamees in, dametje is ook een kletskous hoor, vooral als ze naar buiten wil!

Ik ga even eten, vriendje is lekker aan het kokkerellen.

voor jullie!
Hee, TH, aan het spammen?
Och Bengel, had ik toch helemaal jouw berichtje gemist! Shit zeg, dat is balen

Die eitjes van jou ook. over de knie ermee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Talkinghead schreef op 30 maart 2010 @ 17:58:

Splinter (toch?), ik herkende mezelf wel in dat lompe . Dat komt ook tot uitdrukking in de blauwe plekken die ik zo ongeveer standaard op mijn bovenbenen heb omdat ik altijd net even een tafelpunt mee pak als ik ergens loop. En de ribben die ik kneusde omdat ik een boomstronkje over het hoofd zag. En dan heb ik het nog niet over stunts als brand in de oven (2x zelfs) en het vullen en direct testen van een gasaansteker...in huis. Alles is gelukkig altijd goed afgelopen maar lomp, ja .

Neee, ik was het niet dit keer!

Althans, niet dat jullie kunnen weten. Ik ben wel gek op deurposten van dichtbij bekijken (als ik de bocht weer eens te krap maak) en brand in de oven komt me ook bekend voor. En verder ga ik lekker niet.

Hóóóóóg tijd voor de belastingaangifte....

spammende Talkinghead.

Balen Bengelie,kan me voorstellen dat je er erg teleurgesteld van bent.

MV,zenuwen onder controle??

Ben morgen vrij en de hele dag F5-en

Vandaag best een redelijk dag gehad...vreselijk flauw geOHd met collega's.

Dom lachen doet goed!

Wel heel erg moe door nachten slecht slapen maar dat ben ik van plan morgenochtend even glad te trekken...
quote:heartwork schreef op 30 maart 2010 @ 16:12:

Oh.. ik zou ook zo graag een siamees willen, om het karakter dan. Ik ben gek op katten die veel communiceren. Mijn Sjorsje praat ook heel de dag door. Zo gezellig. Praat ik tenminste niet voor niets tegen hem haha.

Ik vind alleen de bouw van een siamees niet zo mooi. te slank en een te lange snoet. Ik hou meer van dikke en grote katten.

Mijn Isa (BKH ,fors en goedgevuld) is ook een praatkat

Het is dus niet alleen voorbehouden aan de oosterse rassen...

De Thai siamees heeft trouwens ook wel mijn voorkeur..mooi compact en wat ronder.

Terwijl ik mijn Grieks monster ,die blijkbaar veel van een Oosters geval wegheeft gezien de enorme gelijkenis met Fido van Olijf,ook heel mooi vind.

Er zijn veel verschillende mooien in mijn boekje blijkbaar
Tja ondanks wat vriend over eitjes zegt, ben ik helemaal niet kritisch, kan al snel iets moois of leuks ontdekken bij mensen en katten. Als ik alle katten zou nemen die ik mooi vind... dan zou ik geen ruimte meer hebben hahaha
Zo, ga d'r weer even goed voor zitten Heb niet zo'n best dagje vandaag, de pijn die al 3 jaar aan de rechterkant van m'n nek zit, zit nou ineens aan de linkerkant Erg maf, irritant en natuurlijk ook pijnlijk. Maar goed, man doet gelukkig aan reiki en dat helpt wel wat.

Zoë d'r plek in d'r nek gaat toch niet zo goed helaas. Zit een klein plekje naast, en waar de wond eerst mooi droog was, is er gisteren een enorme korst op gekomen. Op zich mooi, maar precies in d'r nek dus hartstikke onhandig lijkt me zo. Vond ze zelf ook: klein bloedbad hier net. Morgen DA maar weer even bellen.

@ Mylenevalerie: wat naar dat je zo'n rotnacht hebt gehad Op een goeie nacht slaap kan een mens zoveel méér hebben he. Maar als ik kijk naar wat je allemaal al met recepten voor elkaar gebokst hebt, dan weet ik haast wel zeker dat het deze keer ook allemaal in orde is! En al zijn er dan dingetjes die niet helemaal naar JOUW zin zijn gelukt, dat valt toch niemand op als je 't niet verklapt

@ Etosha: lijkt me toch raar, als er ineens 1 dag verschil in zit wanneer je lief aan komt. Eerder of later, ik ben altijd gelijk van de wap af, heb jij dat niet?

@ boogje: heerlijke plaatjes! Moest bij dat veulen op het ijs denken aan m'n eigen pony vroeger: dol op modder, maakte dat ook het liefst zelf door de waterbak in de wei steeds leeg te "scheppen" met z'n hoofd. Maar op de kleigrond werd dat wel errug glad... Heb 'm een paar keer zo tegen de vlakte zien gaan...

@ Bengelie: wat jammer..

@ itsme: wat een leuke foto's! Wat voor speledingetje (of speleDING ) is dat waar Pluk op aan het uitrusten is?
Iets anders
Ben trouwen best nerveus: mijn vriendin, die vorig jaar ineens uit mijn leven verdween (ander soort vriendin als waar ik eerst over schreef. Spoiler in witte tekst voor hen die geen moeite hebben met "andere" relatievormen: man en ik hebben een open huwelijk en ik ben bisexueel, met deze vriendin had ik een liefdesrelatie) bleek al die tijd behoorlijk in de problemen te zitten. En ze komt vanavond bij Opgelicht op tv om haar verhaal te doen. Ik ken het verhaal al, we hebben weer af en toe contact, maar ben toch nerveus.
Iets anders
Het toetje zag ik zo tegenop. Alle recepten zijn klaar en gemaakt. Je snapt al dat ik hrt een en ander ben vergeten. Baal ik zo van. Meer dan je wil weten. Ben zo moe alleen.; Ik ga zo alle recepten opschrijven. ook een mega klus, heb het allemaal zelf zo vastgesteld dus ja, moet ik ook even boeten qua werk. Morgenochtend moet het toch wel bij angel zijn. Rond 1 uur komt het online dus ik moet vanavond even doortrekken.

Komt ook omdat ik hier niet de hele tijd mee bezig was. Vriendin is ook belangrijk, de ............. is gister vrij gekomen. Ik wist niet beter dan dat ik haar verhaal alleen zou bevestigen. Maar het is een aangifte geworden met alle gevolgen van dien.

Heb ik zelf 5 jaar geleden een geheim leven aan genomen, krijg ik met een lullo van een vriendin te maken. Ja ik niet persoonlijk hoor. Daarom snap ik het niet, ik zou alleen bevestigen dat ze niet loog. Nu weet hij ook van mijn aangifte en ook mijn adres. Maar ik heb ervan geleerd hoor, 1 x in mijn straat en hij is het haasje. Heb uiteraard wel even info ingewonnen bij het juristenloket.

Nou ik ga nog even verder maar ben wel relaxter, alleen die recepten nog even maken en doorsturen. Ben wel moe maar ga denk maar met de lap naar bed en het daar doen.

Morgen gelukkig meer tijd voor jullie. xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mylenevalerie: denk je ook een beetje aan jezelf?
Iets anders
Babsjuh,ik zet nét de TV op 1...is je vriendin al geweest?
Het hele programma gaat over deze "zaak"... helaas moet ik zeggen.
Iets anders
Heftig...jammer dat ik maar een klein stukje heb meegekregen.
quote:Splinter02 schreef op 30 maart 2010 @ 20:13:

[...]

Neee, ik was het niet dit keer!

Althans, niet dat jullie kunnen weten. Ik ben wel gek op deurposten van dichtbij bekijken (als ik de bocht weer eens te krap maak) en brand in de oven komt me ook bekend voor. En verder ga ik lekker niet.

Hóóóóóg tijd voor de belastingaangifte....

Ik heb even 2 tetterettes verwisseld, het was Its die iets postte over spaghettisaus en een witte muur . Maar toch leuk om iemand te hebben gevonden die ook dol is op fikkie stoken in de oven .

Sterkte met die aangifte, hij is hier net de deur uit elektronisch ingediend.
Hee Tetterientjes, daar ben ik ook weer heel even...

Bieb, ik leef en lees met je mee, veel sterkte. Maar je klinkt heel verstandig, dus het komt vast goed.

MV, niet stressen, het komt vast helemaal goed. En fijn dat die pijnstillers zo goed werken.

Etosh, geniet ervan, die laatste daagjes alleen, dan wordt het weer extra genieten als je lief weer thuis is.

Anneke, wat ziet het er toch prachtig uit bij jou in de buurt, heb even naar de site gekeken.... Ik zou heel graag eens die kant opgaan.

Bengelie, wat jammer.... gelukkig kunnen jullie er samen ook grapjes over maken.

TH: The Road is een van mijn lievelingsboeken, inderdaad heel duister... wist niet eens dat er een film over was. Vind je het een aanrader?

Verder zit ik dus met mijn hoofd in de studie.... Moet morgen mijn laatste paper afmaken, dan alleen nog maar scriptie.

[Gargamel aan]

Ik HAAT papers!

[Gargamel uit]

Gelukkig zit Poef steeds gezellig op schoot
Moppersmurf bedoel je

Nog even volhouden meis!!
Oh, ja Moppersmurf. Nou ja, mijn favoriet was natuurlijk Azrael
Babsjuh, wat waardeloos van je nek . En Zoë doet dan ook nog een duit in het zakje met die plek, bah. Wel fijn om iemand die aan reiki doet zo onder handbereik te hebben .

Ik heb het programma niet gezien maar keek net even op de site, wat een gladjanus zeg, die hoofdpersoon. En het zijn dus heftige verhalen begrijp ik van Bieb.

Wat relaties betreft: leven en laten leven hoor! Het gaat er toch om dat jij/jullie gelukkig zijn

Bieb, hopelijk slaap je vannacht weer iets beter en het uitslapen morgenochtend is je van harte gegund! Hoe laat moeten we het zachtgekookte eitje klaar zetten en de koffie door laten lopen .

Myleen, neem je na vandaag wel even lekker tijd voor jezelf? Beetje bijkomen van het gestresste koken en lekker genieten van alle leuke reacties op de recepten! Want die gaan er echt komen hoor .

Ik spam straks nog wel even door, probeer nu een studiestuk te doorgronden . En dat wil dus niet zo
Mmm,koffie om een uur of tien lijkt me lekker.

Te lang slapen lijkt me ook niet slim,daar krijg ik weer hoofdpijn van dus ik zet voor de zekerheid de wekker.

Voor de rest heb ik effies mn kop in het zand..."het" bezinkt hier een beetje en we gaan na het weekend praten over hoe,wat,wanneer..

Moet ook nog aan de studie enzo tussendoor..is ook al even niets van gekomen
Nou ben ik het adres van die site van Anneke weer kwijt...

www. .ca

dat weet ik nog

wie weet wat daar tussen moet staan?
tent4rent
tent4rent volgens mij biebelie
Iets anders
Maar we maken geen reclame zo

Thanks,ik ga even gluren daar.
Ook zo'n zin om naar Canada te gaan, Bieb?

Zullen we even lekker fantaseren over een heerlijke geheel verzorgde Tetterettetrip naar de wildernis? Lijkt me super.....

Gaan we met een paar van die gehuurde Volkswagenbusjes in convooi door het land.

's Avonds marshmallows en worstjes bakken en spookverhalen vertellen.

's Ochtends altijd weer een poging tot gepocheerde eieren, maar het wordt meestal roerei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven