We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter02 schreef op 30 maart 2010 @ 22:54:

Drank, drank, hoor ik iets over drank??

Ik heb net een grote fles sangria gemaakt voor het afscheid van een collega morgen. En ja, dat moet je proeven hè, om te weten of het al goed is. Of dat er nog wat extra drank in moet.

Blub.vervelend dat jij dat dan weer moet doen zeg
Die met dat kerkkoor was ook genant hoor...ik had geparkeerd bij de kerk dus en toen ik terugkwam stond mijn hele auto ingeparkeerd met auto's van de kerkkoorlieden. Ik liep dus een beetje om die kerk te drentelen, ik dacht dat er een dienst bezig was. Uiteindelijk zag ik iemand lopen en vroeg dus tot hoe laat de dienst zou duren want ik zag er niks over staan buiten de kerk. Toen zei die vrouw: 'oh, da's het koor dat aan het oefenen is, loop maar gewoon naar binnen hoor'. Dus ik open de zijdeur (iieeeeppp, knaaarssss - ouwe houten deur) maar zie niet dat die deur een soort verhoginkje heeft aan de onderkant. Dus ik loop niet rustig naar binnen maar kom dus met veel bombarie die zijkant van de kerk ingedenderd, midden in het kerkkoor (was maar klein kerkje). Gelijk consternatie in het koor, dirigent vroeg ietwat geprikkeld wat er was en ik toen vroeg ik dus of al die auto's buiten van hen waren. Mijn auto stond daar namelijk midden in want ik wilde graag naar huis (bedenk bij dit gesprek ook een lekkere kerkgalm). Affijn, hele koor stommelde naar buiten en 5 minuten later reed ik opgelucht naar huis
Ik ben mijn eigen bananenschil
Aha, nog meer sangria liefhebbers! Lekker zo, met die tapas erbij!

Ik ben bang dat ik een beetje een sangria reputatie heb op het werk. Ooit eens gemaakt en meegenomen naar de kerstborrel. Hij was nogal sterk uitgevallen en dat leverde taferelen op die je, uh, liever niet ziet bij je collega´s.

Dus als we nu weer eens zelf hapjes of drankjes voor elkaar maken, kom ik bijna niet onder die sangria uit.

Maar ik klaag niet hoor.
Hmmmm, sangria en tapas! Wanneer wordt het nou eens zomer???
Bwaah, Olijf, jij wint hoor!

Kostelijk

Maar vertel eens, hoe kom je dan eigenlijk aan 3 sneetjes overdwars op je neus? Wat doe jij met een scheermes bij je neus?
quote:biebelie schreef op 30 maart 2010 @ 22:54:

Aai poesje aai poesje....HAP!!

Ja, ik kan er zelf gelukkig ook wel om lachen...was eerst zelfs een beetje boos dat die leeuw zo onprettig reageerde.
quote:Olijfje_ schreef op 30 maart 2010 @ 23:12:

Die met dat kerkkoor was ook genant hoor...ik had geparkeerd bij de kerk dus en toen ik terugkwam stond mijn hele auto ingeparkeerd met auto's van de kerkkoorlieden. Ik liep dus een beetje om die kerk te drentelen, ik dacht dat er een dienst bezig was. Uiteindelijk zag ik iemand lopen en vroeg dus tot hoe laat de dienst zou duren want ik zag er niks over staan buiten de kerk. Toen zei die vrouw: 'oh, da's het koor dat aan het oefenen is, loop maar gewoon naar binnen hoor'. Dus ik open de zijdeur (iieeeeppp, knaaarssss - ouwe houten deur) maar zie niet dat die deur een soort verhoginkje heeft aan de onderkant. Dus ik loop niet rustig naar binnen maar kom dus met veel bombarie die zijkant van de kerk ingedenderd, midden in het kerkkoor (was maar klein kerkje). Gelijk consternatie in het koor, dirigent vroeg ietwat geprikkeld wat er was en ik toen vroeg ik dus of al die auto's buiten van hen waren. Mijn auto stond daar namelijk midden in want ik wilde graag naar huis (bedenk bij dit gesprek ook een lekkere kerkgalm). Affijn, hele koor stommelde naar buiten en 5 minuten later reed ik opgelucht naar huis Olive: douze points!
Maar inderdaad: zomers temperatuurtje, lekker drankje, goed hapje, gezellig terras, uitmuntend gezelschap () en net een goeie film gezien. Klinkt als het perfecte scenario voor een zondag in mei
Hè toch, ik wil nog steeds reageren op de andere berichten van vandaag, maar jullie zitten er steeds tussendoor te tetteren!

Even op mijn geheugen, dus zonder 2 schermen. Daar komen alleen maar hele lange posts van.

Bengelie, hè meid, wat jammer. Toch even een sprankje hoop gehad, maar zo kort. Wat lijkt me dat moeilijk.

MV, je bent al zo ver op weg, dat gaat je echt nog wel lukken voor morgenochtend. Ik ben zó benieuwd! Normaal ben ik niet zo kokerig met de feestdagen, maar ik heb nu al zin om me dit keer met Pasen te gaan uitleven. Weet dat je zelf altijd de meest kritische lezer bent hè, dus ik zou me echt geen zorgen maken over de reacties. Geniet straks maar lekker van de enorme klus die je hebt geklaard. Alleen dat is al een hoop bewondering waard!

Anneke, ik ga zo je website bekijken. Zonder hem gezien te hebben, weet ik al dat ik meega met de tetteretescamper!

Babsjuh, foei, ga je schamen!
Tuurlijk Splinter...het is altijd de schuld van een ander hé
quote:Splinter02 schreef op 30 maart 2010 @ 23:15:

Bwaah, Olijf, jij wint hoor!

Kostelijk

Maar vertel eens, hoe kom je dan eigenlijk aan 3 sneetjes overdwars op je neus? Wat doe jij met een scheermes bij je neus?

Gewoon...even kijken of ik goed mijn oksel aan het scheren was...roetsj over mijn neus

Ik heb ook wel eens gedacht dat ik een inbreker in mijn huis had...bleek een scheerschuimbus te zijn waar ik de dop niet goed op had gedaan en dat ding was vreemd onder druk ofzo komen te staan: die bus was dus dwars door de kastdeur in de badkamer naar buiten geslingerd en vervolgens alle schuim er uit gespoten. Ik hoef jullie vast niet te zeggen hoe mijn badkamer er uit zag
quote:biebelie schreef op 30 maart 2010 @ 23:27:

Tuurlijk Splinter...het is altijd de schuld van een ander hé

Uh, ja toch...?

(of was het nou van de sangria?)

Olijf, jij hebt de hilarisch-award gewonnen deze avond.

Kijken of je oksel al glad is en dan je neus scheren...

Briljant!
quote:Olijfje_ schreef op 30 maart 2010 @ 23:30:

[...]

Gewoon...even kijken of ik goed mijn oksel aan het scheren was...roetsj over mijn neus

Ik heb ook wel eens gedacht dat ik een inbreker in mijn huis had...bleek een scheerschuimbus te zijn waar ik de dop niet goed op had gedaan en dat ding was vreemd onder druk ofzo komen te staan: die bus was dus dwars door de kastdeur in de badkamer naar buiten geslingerd en vervolgens alle schuim er uit gespoten. Ik hoef jullie vast niet te zeggen hoe mijn badkamer er uit zag Ik denk ie de concurrentie met mijn keuken afgelopen zaterdagnacht wel aan kan
Dank voor deze award, ben er erg blij mee! Nou ja, je kan maar beter lachen om je eigen stommiteiten niet waar (ik kan wdb een boek over mezelf schrijven hoor) - al ben ik dan niet zo stom om een leeuw te willen aaien
quote:Talkinghead schreef op 30 maart 2010 @ 23:35:

[...]

Ik denk ie de concurrentie met mijn keuken afgelopen zaterdagnacht wel aan kan Haha, alleen rook het bij mij wat aangenamer denk ik
Olijfje

quote:Olijfje_ schreef op 30 maart 2010 @ 23:36:

Dank voor deze award, ben er erg blij mee! Nou ja, je kan maar beter lachen om je eigen stommiteiten niet waar (ik kan wdb een boek over mezelf schrijven hoor) - al ben ik dan niet zo stom om een leeuw te willen aaien
Blunders in alle soorten en maten

Deze al gezien?
Voor TH:
quote:Talkinghead schreef op 30 maart 2010 @ 23:40:

[...]

Ja, het lijkt hier wel "Tater over je flater" in plaats van "Tetter hier over je dier"
Olijf en Splinter, jullie zijn wel tig handen op een buik, he?
Gedeelde eerste plaats voor Olijf en Talkinghead:

Olijf

TH
Tater over je flater

Op dat topic staan idd ook een paar bijdragen van mij, kwam er gelijk al ééntje tegen (knip & plak - Olief was toen nog vriend):

Mijn vriend en ik waren ooit eens zo'n klein puzzeltje op een pakje rizla-vloeitjes aan het invullen. Je moest 5 x hetzelfde woord invullen om een nieuw woord te krijgen. Het invulwoord bleek 'roken' te zijn (tja, rizla). 4 van de 5 nieuwe woorden waren duidelijk, alleen de laatste was rijst-roken. We zaten elkaar aan te kijken: wat is rijst-roken? Geen idee...we wisten niet dat je rijst ook kon roken. Na nog wat gedenk pakte ik het woordenboek en zei stomverbaasd: rijstroken, het staat er nog in ook! Mijn vriend vroeg: wat is dat dan? Ik: wegdelen om op te rijden (of wat het woordenboek ook zei). Pas toen viel het kwartje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven