We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Olijfje:

Ik geloof dat er van mij ook nog een fijne instaat...

even zoeken
Splinter:

Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:biebelie schreef op 30 maart 2010 @ 23:44:

Gedeelde eerste plaats voor Olijf en Talkinghead:

[afbeelding]

Olijf

[afbeelding]

TH
talkinghead wijzigde dit bericht op 30-03-2010 23:49
Reden: verkeerde plaatje geplakt
% gewijzigd
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 23:42:

Ja, het lijkt hier wel "Tater over je flater" in plaats van "Tetter hier over je dier"

En morgen doen we weet tetter over je dier natuurlijk
Olijfje, you win!

En gelukkig hadden we vandaag geen bommel-ding
Blunders in alle soorten en maten

04-06-2009 19.46uur : hier dus....vies verhaal
Gheghe, Bieb...jij & carnaval zijn een goeie combinatie
Welke datum, Bieb? Ik kom op een koekiemonsterloze pagina namelijk...
Mijn tekenlerares op de middelbare school was mw Bommel en er hingen van die ontruimingsplakkaten in alle lokalen..

ik snapte het serieus pas na 5x hardop lezen...
Hahaha Bieb, maf hè..dat soort dingen. Echt een aha-erlebnis (ik had 'm toen ik ontdekte dat een elftal ook echt uit elf voetballers bestond)
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 23:56:

Welke datum, Bieb? Ik kom op een koekiemonsterloze pagina namelijk...same here!
04-06-2009 post van 19.46 uur.

maar waarschuwing!!! als jullie willen blijven geloven dat ik een keurig meiske ben...niet lezen..
Komen jullie dan ook wel eens in Bene-veld
quote:Olijfje_ schreef op 30 maart 2010 @ 23:44:

Tater over je flater

Op dat topic staan idd ook een paar bijdragen van mij, kwam er gelijk al ééntje tegen (knip & plak - Olief was toen nog vriend):

Mijn vriend en ik waren ooit eens zo'n klein puzzeltje op een pakje rizla-vloeitjes aan het invullen. Je moest 5 x hetzelfde woord invullen om een nieuw woord te krijgen. Het invulwoord bleek 'roken' te zijn (tja, rizla). 4 van de 5 nieuwe woorden waren duidelijk, alleen de laatste was rijst-roken. We zaten elkaar aan te kijken: wat is rijst-roken? Geen idee...we wisten niet dat je rijst ook kon roken. Na nog wat gedenk pakte ik het woordenboek en zei stomverbaasd: rijstroken, het staat er nog in ook! Mijn vriend vroeg: wat is dat dan? Ik: wegdelen om op te rijden (of wat het woordenboek ook zei). Pas toen viel het kwartje...

Ik had het pas door bij de laaste zin
quote:Talkinghead schreef op 31 maart 2010 @ 00:01:

Komen jullie dan ook wel eens in Bene-veld Ik weet niet, ligt dat hier in de Umge-bung?
Iets anders
Gevonden!
talkinghead wijzigde dit bericht op 31-03-2010 00:05
Reden: Biebelie op Blunders etc.
% gewijzigd
quote:Babsjuh schreef op 31 maart 2010 @ 00:03:

[...]

Ik weet niet, ligt dat hier in de Umge-bung?
quote:Babsjuh schreef op 31 maart 2010 @ 00:03:

[...]

Ik weet niet, ligt dat hier in de Umge-bung?Babsjuh heeft meteen de juiste toon gevonden
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 00:01:

04-06-2009 post van 19.46 uur.

maar waarschuwing!!! als jullie willen blijven geloven dat ik een keurig meiske ben...niet lezen..

Hahahahahahaha! Geweldig leuk!

Ik ben ook wel eens in benevelde toestand van de trap gevallen, mijn plateauzool brak af bij de bovenste tree, en ik heb met mijn linkerheupbot elke tree op de weg omlaag geraakt. Nog nooit zo blauw geweest

Het was toen al tegen zessen 's ochtends, en ik was eigenlijk op weg naar huis toen ik de trap ontmoette... en mijn schoen was nu stuk, en op 1 plateauhak en 1 hakloze schoen te lopen, dat ging niet. Gelukkig kon ik van de gastheer die het feestje gaf een paar gympen lenen. Maatje 47! Liep ik als Daffy Duck met een heul schattig klein strak jurkje en een paar enorme flippers aan mijn poten door de stad. Ik heb nog nooit een buschauffeur zo hard zien lachen
quote:Talkinghead schreef op 31 maart 2010 @ 00:05:

[...]

Babsjuh heeft meteen de juiste toon gevonden Ik had d'r op de middelbare een abonnement op, op die juiste toon De laatste jaren valt 't gelukkig mee (geloof ik )
Iets anders
Haha Delphi in de 7mijls gympen

Zo hebben wij ook een keer een Hazes party gehad.

Op de uitnodiping stond : "kom in stijl,er wordt alleen bier en knakworsten geserveerd"

Wij (vriendengroepje) allemaal verkleed,kleding bij de kringloop gekocht...veel kant en mannen in glanzende trainingspakken.

Scrunschy in een staart bovenop mn hoofd en met zn allen in de taxi er naar toe.

(Was gewoon in een woonwijk bij iemand thuis)

Mijn vriendin (datzelfde slachtoffer van het scheet incident) zat voorin en ging de taxichauffeur serieus uitleggen dat we er normaal écht niet zo uitzagen maar dat het voor een gelegenheid was...ze schaamde zich duidelijk ...

Wij achterin haar uitjouwen dat ze haar afkomst niet zo moest verloochenen en dat ze gewoon normaal moest praten,niet dat zogenaamde ABN enzo...

Not amused...
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 23:42:

Ja, het lijkt hier wel "Tater over je flater" in plaats van "Tetter hier over je dier"

Gaat goed hier, inderdaad! Lekker stel zijn jullie.

Jammer jammer, maar ik ga naar mijn bedje. Eigenlijk zijn jullie te leuk
Ik schreef een uurtje geleden ofzo iets over een studieprojectje geloof ik...ik ben inmiddels precies 1 pagina verder
Zal ik dan het verhaal over hoe ik ooit van Diemen naar huis moest reizen op geleende sokken maar tot morgen bewaren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven