welke braadpan
vrijdag 19 oktober 2012 om 11:04
Ik wil een andere braadpan, degene die ik nu heb, bevalt me totaal niet. Het vlees brand erg snel aan, en moet constant roeren.
Ik kook electrisch kan ik dan beter voor een emaille pan gaan of gietijzer.
Op internet word de creuset aangeraden maar kreeg zowat een verlamming door de prijs, nooit geweten dat er zulke dure pannen waren.
De BK emaille word ook als goed ervaren en prijstechnisch wat betaalbaarder.
Ik wil ook graag dat de pan in de vaatwasser kan.
Doel is stoofpotjes, goulash en hachee.
Ik kook electrisch kan ik dan beter voor een emaille pan gaan of gietijzer.
Op internet word de creuset aangeraden maar kreeg zowat een verlamming door de prijs, nooit geweten dat er zulke dure pannen waren.
De BK emaille word ook als goed ervaren en prijstechnisch wat betaalbaarder.
Ik wil ook graag dat de pan in de vaatwasser kan.
Doel is stoofpotjes, goulash en hachee.
vrijdag 19 oktober 2012 om 19:53
Dignity, hangt er vanaf welke maat je neemt. Klik anders eens op het linkje in mijn vorige post (uitgebreide kookwinkel) of kijk eens op de site van de Bijenkorf. Op de site van le creuset (www.lecreuset.nl) staat welke maat voor hoeveel personen is, om een beetje een indruk te krijgen.
vrijdag 19 oktober 2012 om 20:04
vrijdag 19 oktober 2012 om 20:36
Morgen ga ik naar Batavia stad om een le creuset te halen. Nu ga ik weer twijfelen voor hoeveel personen 0-o
We zijn met zijn vieren, maar ooit zullen we met zijn zessen zijn en wil de pan ook voor macaroni of nasi te maken gaan gebruiken. Dan is die voor 4 personen natuurlijk weer te klein.
Kan ik dan beter een grote pan kopen?
We zijn met zijn vieren, maar ooit zullen we met zijn zessen zijn en wil de pan ook voor macaroni of nasi te maken gaan gebruiken. Dan is die voor 4 personen natuurlijk weer te klein.
Kan ik dan beter een grote pan kopen?